"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
جا برای من گنجشک
زیاد است ولی؛
به درختان خیابان
تو عادت کردم..!

#علی_اکبر_رشیدی

@adelehz
جسم ادمها تنها یک بار میمیرد و جان ادم ها ...
بگذریم فقط خدا میداند که جان یک ادم چندبار ممکن است که بمیرد.بایک رفتن، با یک ندیدن بایک نرسیدن. هزاربهانه میتواند جان ادم رابکشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
دو فنجان چای
ویک دنیا حرف
کجایی؟امروز عصر هم زنگ خانه منتظر دستانت است.
#عادله_زمانی
#چای_تایم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مردی عمانی در مراسم عروسی باهمسر دوم و این هم عکس العمل زن اول
به خفتش نمی ارزه والله .اقایون محترم نکنید این کارو 👍
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از شون پرسیدن مادرتون وبیشتر دوس دارین یا بابارو
جوابها😊❤️
@adelehz
میگویند روح ادم رفته هرشب جمعه درقالب پرنده ای حوالی خانه عزیزانش آواز سرمیدهد.واگردعایی بگیرد ارام به آسمان پرمیکشد....
دعا را برای رفته گان این راه دراز دراین شب فراموش نکنیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
جمعه ها هم زیبا میشود !
اگر با جمله ای عاشقانه یا لبخندی
زیبا و هدیه ای از یک دوست شروع شود ...

🌞 صبح بخیر
@adelehz
سنجاب ها به همدیگر گل میدهند.
چرا ازیه سنجاب باید کمتر باشیم اخه😒😊
@adelehz
#ناهار_تایم
ظهر جمعه ابگوشت خونه مادربزرگ
@adelehz
زمانی خوشبخت میشوم که یادبگیرم چیزی از دنیا طلب ندارم.که کسی منجی شادی من نیست .که خودم مسوول ساختن حال خوشم هستم ..
#عادله_زمانی
@adelehz
بعضی حرفها گفتنی نیست
شنیدنی ست
ان هم نه هرجا
بلکه فقط پای یک لیوان چای گرم وخوش عطر و دوستی که عطردوستیش مثل چای گرم به جان مینشیند.
#چای_تایم
@adelehz
قرن ها پیش دخترکی زیبا در شهری دور تنها و ارام زندگی میکرد.دخترک زیبا نبود ...صدایی دل فریب نداشت در افاق چشمانش هیچ پرستویی پرواز نمیکرد .ودر خرمن گیسوانش هیچ گندمزاری نبود..دخترک معمولی بود شاید بتوان گفت که ازمعمولی هم معمولی تر.اما او چیزی داشت که هیچ دختردیگری نه دران شهر که حتی در آن سرزمین مانندش را نداشت.دخترک لبخندی جادویی داشت..وقتی اولبخند میزد نسیم ها شروع به وزیدن میکردند گلهای کوچک باغچه ها ارام ارام بازمیشدند وستاره ها پرنورتر می درخشیدند.دخترک تنها هرگاه از کنار زمین های کشاورزی عبور میکرد افتابگردان ها به هوای لبخندش به سمت او مایل میشدند و کشاورزها با دیدنش خستگی شان را فراموش میکردند...دخترهای همسایه همیشه ازاوبه بدی یاد میکردند و زیبایی نداشته اش را دست می انداختند.اما هیچکدام اینها باعث نشد که او همچنان با لبخندش ندرخشد.روزی بادی بدطینت راه شهر دخترک را یافت وقتی دریک بعدازظهر گرم تابستانی برفراز شهر مردم را میپایید تا باارزش ترین دارایی هایشان را ببیند .چشمش به لبخند درخشان دخترک افتاد ..بادبدطینت به شهرآشوب بودن به دزدیدن باارزشها در سرزمین های مختلف مشهور بود ولی هرگز تابحال چنین چیزی ندیده بود .بادبدطینت شبی قصد کرد که به سراغ لبخند دخترک برود ان را بدزدد و به گنجینه اش بیفزاید .همراه با مرواریدها ویاقوت ها، الماس ها وسکه ها وهرچیز باارزش دیگری ..شب هنگام وقتی به خانه ی دخترک رسید ..جستی آرام زد ..از درز کنار پنجره چوبی عبور کرد و به داخل اتاق دخترک خزید ...دخترک در خوابی ارام بود چون پری بر حریر سبک و ارام...
و لبخندش،آه بله لبخندش همچنان برلبان کوچک و معمولیش می درخشید .بادبدطینت تا خواست دراتاق چرخی بزند و لبخند را برباید دخترک غلتی زد و درخواب لبخندش پررنگ ترشد.بادبدطینت لرزید...احساس کرد نمیتواند که لبخند را باخودببرد به دخترک ولبخندش خیره ماند و سکوت کرد..ساعتها بادبدطینت به همان حال باقی ماند تا اینکه سپیده صبح سر زد و اولین شعاع نور بر کف پوش اتاق دخترک تابید.بادبدطینت با امدن نور ازاتاق بیرون رفت و راهی صحرا شد .بدون اینکه لبخند را داشته باشد.بعد ازآن بادبدطینت دیگر هرگز چیزی راندزدید.درشهر هازوزه نکشید و هیچ پنجره ای را برهم نکوبید.کسی نمیداند آن شب بین بادبدطینت و لبخند چه گذشت.اما بعداز آن همه فهمیدند که مهربانی تنها راه باقی ماندن است. لبخند انقدر قوی ست که میتواند بادبدطینت را به نسیمی عاشقانه تبدیل کند که هیچ کس جز بر اساس مهربانی و عشق باقی نمی ماند .
#عادله_زمانی
@adelehz
عاشقی دل می دهد
معشوقه ای دل می برد
بُرد در بُرد است و
من مشغول حسرت بُردنم ..!

#شهریار
@adelehz
Gozashte [SariMusic.IR]
Moein [SariMusic.IR]
@adelehz
آهنگ امشب و تقدیم میکنم به بهترین دوستم❤️تو همیشه بهترینی لطفا فراموش نکن❤️😊
با تبسم های گرمت
روز من آغاز شد.
صبح آمد،
خنده ات جاریست،
لبخندت بخیر
#فرامرز_عرب_عامری
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اول هفته تون بخیر😊
لبخند یادتون نره❤️
خوب یا بد اینم بگذرد
پس از لحظه لذت ببرید.
@adelehz