"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
معرفی فیلم
آناکارنینا
آنا کارنینا فیلمی ست به اقتباس از داستانی نوشته لیو تولستوی روایتگر سرنوشت اشراف زاده ای روسی که درگیر مثلث عشق خیانت و تعهدست. زنی متاهل که برسر هوس هرچه داردمی بازد ...
فیلم دارای طراحی لباس و صحنه ی فوق العاده ای ست . مفاهیم عشق،تعهد،خیانت و هوس را به زیبایی و ظرافت به تصویر میکشد و دید جامعه نسبت به کار و فعلی غیرمتعارف را به گونه ای دیدنی تصویرمیکند. دیدن این فیلم که محصول سال 2012ست خالی ازلطف نمی باشد.
@adelehz
anna karnina
2012
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اصل حالت نیک و احوالت بخیر
قهوه ات را نوش کن،فالت بخیر

دی گذشت و بهمن از راه رسید
آخرین ایام امسالت بخیر...
صبح بخیر

@adelehz
تو بخند
چشمانت را بازکن
بگذار خورشید ازخانه ما طلوع کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اندراحوالات تبلیغات اینستاگرام
این بشر عالیه😊
@adelehz
‏زنی كه حالش با يک كتاب،
يک شعر، يک ترانه يا فنجانی قهوه بهتر می‌شود را
هيچ كس نمی‌تواند شكست دهد..!
جبران خليل جبران
@adelehz
سالها بعد از پایان زنگ انشا یک بار دیگر بپرسیم: علم بهتر است یاثروت؟

ثروت – 112
👍👍👍👍👍👍👍 70%

علم – 47
👍👍👍 30%

👥 159 people voted so far. Poll closed.
مرگ انقدر نزدیک است
که شاید بزرگترین گناهمان
زندگی نکردن باشد.
#عادله_زمانی
@adelehz
#چای_تایم
باهم بیشتر چای بنوشیم قبل ازانکه روزگار مجبورمان کند به جای دو استکان فقط یکی را لبریز چای کنیم.
@adelehz
سال ها پرسیدم از خود کیستم؟
آتشم، شوقم، شرارم، چیستم؟
دیدمش امروز و دانستم" کنون..
او به جز من، من به جز او نیستم!!!

مولانا

@adelehz
وقتی بچه تر بودم .عروسکهایم را خیلی دوست داشتم هیچ وقت دلم نمیخواست کسی به عروسکهایم دست بزند .آن عروسک موفرفری که چشمان سیاهش بازوبسته می شد و عروسک قشنگ من را میخواند خط قرمزم بود .یعنی اگر دست هر دختر بچه ی دیگری به ان می رسید اگر میفهمیدم که کسی در نبودم ان را بغل کرده ویا حتی نگاهش کرده در دنیای کودکی قلبم تیر میکشید ...من عروسک زیاد داشتم اما بازهم دلم نمیخواست باکسی شریکشان شوم نه اینکه بچه تخس و خسیسی باشم .نه
اتفاقا کودکی بودم که هر زنگ تفریح کلی همشاگردی را دورم جمع میکردم تا خوراکی های خوشمزه و ویژه ای که مادرم برای تک فرزندش هرروز توی کیفم میچپاند را با انها تقسیم کنم و درلذت خوردنشان شریک شان گردانم.اما قضیه اسباب بازی ها فرق میکرد این بود که وقتی بچه ی تخس وبی تربیت مهمان گریه کرد و یکی از اسباب بازی هایم را خواست و پدرم بروی حفظ شان میزبانی اسباب بازیم را به او داد تا هفته ها از پدرم عصبی بودم و نمی بخشیدمش ...اما چرا؟
حالا که فکر میکنم حس میکنم علتش این بود که من کودک تنهایی بودم که عروسکهایم بعد از مادرم تنها دوستان من بودند و تمام دنیای کوچک من ..
پس وقتی یکی ازدوستانم در آغوش کودک دیگری میخوابید یا اسباب دلخوشی ان یکی کودک می شد دوام نمی اوردم و بی قرار میشدم ..القصه حکایت ما ادمها هم همین است اگر کسی بیش ازحدش به شما علاقه دارد اگر دلش میخواهد مال خودش باشید گاهی درک کنید .باورکنید که شاید شما تمام دنیای او هستید و این یعنی شمارا ازهرچه هست بیشترمیخواهد بخاطر اینکه گاهی بیش ازحد میشود از او دلگیر نشوید شاید روزی بیاید که دلتان برای همین بهانه هایش تنگ شود و او دیگر ان بهانه گیر سابق نباشد شاید روزی دنیایش عوض بشود ...این است که کاری نکنید که بعدها دلتان بسوزد از جستن و نیافتنش بهانه ها همیشه از سر بی میلی نیست گاهی از سر علاقه است ان هم به گونه ی خاصش...
#عادله_زمانی
@adelehz
به ناز خُفته چه داند
که دردمند فراق...

به شب چه می‌گذراند
علی‌الخصوص غریب...

#سعدی
@adelehz
The truth is that ,
Every morning we are born again So
Happy birthday to all of us
واقعیت اینه که
ما هر روز صبح دوباره به دنیا میایم
پس تولد هممون مبارک

@adelehz
مادربزرگ همیشه درجواب چقدر سرد است میگفت خودت سرد باشی گرم میشوی الهی دلت سرد نشود یخ نزند...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عشق یعنی اینکه در بدترین وسخت ترین شرایط هم حاضر باشید اورا کنارتان بپذیرید.
در شرایط نرمال وایده ال کنار کسی بودن هنر خاصی نیست.
@adelehz
اگر نمی خواهیم بازیچه ی دست هر فرومایه ای و مایه ی ریشخند هر تهی مغزی باشیم، اصل اول این است که محتاط و دست نیافتنی بمانیم.

📚 درمان شوپنهاور
👤 اروین د.یالوم

@adelehz
و چای دغدغه عاشقانه خوبی ست ..
برای با تو نشستن بهانه خوبی ست
#چای_تایم

@adelehz
چشم انتظارت را ببند .
خواهی دید که چقدر شادتر میشوی
اصولا ادمهایی که به جاده خیره می مانند غمگین تر از انهایی هستند که اسمان را تماشا میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz