"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
صبح بخیر ❤️❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏ما انسان های ناسپاسی هستيم.
چون هر روز صبح که از خواب بيدار می شويم خدا را به خاطر آن که ديگر به مدرسه نمی رويم، شکر نمی کنيم!
#وودی_آلن

@adelehz
در یک رابطه
فقط احترام ميتواند مهم تر از عشق باشد...
چون به محض اينكه از بين برود
عشق را هم نابود ميكند....

@adelehz
گاهی به رسم عاشقی آنچنان چشمانمان را بر عیب هایش میبندیم انچنان ازاو در ذهنمان بت میسازیم .که بعداز گذشت مدتی حتی خودمان هم قادر به شناختنش نیستیم.واین همان اغاز به بیراهه رفتن است.
#عادله_زمانی
همیشه در زندگی هستند کسانی که با وجود تمام باورتان به هرچیزی،میکوشند این باور را این اطمینان را ازشما بگیرند.کار دشواری هم نیست با یک پوزخند با یک طعنه با یک تو محال است که بتوانی براحتی میتوان در دل آدمی آشوب برپا کرد.این ادمها ادم تلخ های زندگی هستند .تعدادشان زیاد نیست ولی طوری کامت را تلخ میکنند که تا مدتها طعم افتضاحشان پریشانت میسازد.مثل یک بادام تلخ بین بادمهای خوب و نمکی آجیل ...به این جور ادمها حتی اگر خوبی هم کنی افاقه نمیکند حکایت،حکایت همان عقربی ست که حتی اگر نوازشش کنی بازهم نیشت میزند که اقتضای طبیعتش این است ...هربار هرکدام ازاین جور ادمها به شما گفت فلانی نمیتوانی،فلانی در حدش نیستی ...محال است و خیال است ...به جای بحث کردن به جای تلاش به اثبات کردن فقط لبخند بزنید و بگذرید وبگذارید در حجم اتش بدذاتی اش بسوزد تلاش نکنید خودتان را به این جور ادمها ثابت کنید چون شما اگر حتی برای یک عقرب بهترین ادم دنیاهم باشید اوبازهم فرصتی پیدا خواهد کرد و بشما نیش خواهد زد..پس عقرب هارا ازخودتان و خودتان را ازعقرب های زندگیتان دور کنید ...که این کوتاه ترین مسیر رسیدن به ارامش است.
#عادله_زمانی
@adelehz
باز بچه رو با باباش تنها گذاشتن😡😉😍
@adelehz
چه بی ذوق جهانی
که مرا باتو ندید...
@adelehz
ایا تا بحال حضور خداوند را در زندگیتان حس کرده اید؟

بله – 156
👍👍👍👍👍👍👍 97%

خیر – 5
▫️ 3%

👥 161 people voted so far. Poll closed.
صبح یعنی ...
وسط قصه تردید شما ،
کسی از در برسد ،
نور تعارف بکند ...!


@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
درواقع خیلی مهم نیست که برای صبحانه چه چیزی میخوری بلکه این اهمیت دارد که صبحانه ات را با چه کسی میخوری..❤️
@adelehz
شب و روز
در خیالی
و ندانمت کجایی...!
سعدی
📸مهساقاضی
@adelehz
مهم نیست که فردا قرار است چه بشود.غصه فردا اصلا مهم نیست .برنامه های لذت بخشی که فکر میکنیم درآینده به وجود خواهد آمد اصلا مهم نیست .رویاپردازی ها برای فردا را باید به کناری انداخت .فردا چکی ست که پشتش امضای تضمین ندارد خودت هم نمیدانی پاس میشود یا نه فقط میدانی که ممکن است وجود داشته باشد .اما امروز اسکناس های تانخورده و نقدی ست که همین حالا توی دستت است .عاقلانه تر این است که پول نقد را ارجحیت بدهی پس اگرقرار است برای شادی و خوشی فردا برنامه بریزی ،فردایی که معلوم نیست باشد یا نه ...همان را به امروز موکول کن..امروز را شاد باش اگر قرار است رژیم بگیری از امروز شروع کن ..کتابی که دوست داری را امروز بخر..لباسی که عاشقش هستی را امروز بپوش هیچ کس نمیتواند تضمین پاس شدن چک فردا رابدهد...امروز را دریاب.
#عادله_زمانی
@adelehz
دخترکی از مادربزرگ پیرش پرسید چرا بین انگشتانمان خالی ست..
پیرزن پاسخ داد تا بگردی و کسی را پیدا کنی که بتواند با دستانش میان انگشتان تورا پر کند...
#عادله_زمانی
@adelehz
دوست داشتنت
چای خوش رنگی بود که برایت ریخته بودم..
به وقتش به سراغش نیامدی
سرد شد،از دهن افتاد
دور ریختمش...
#عادله_زمانی
@adelehz
جان به کف
خنده به لَب
شعله به دل
شور به سر

جان فدا در رهِ جانانه‌ی عشقیم هنوز

#مولانا
@adelehz