ایا احساس خوشبختی میکنید؟
anonymous poll
بله – 95
👍👍👍👍👍👍👍 58%
خیر – 69
👍👍👍👍👍 42%
👥 164 people voted so far.
anonymous poll
بله – 95
👍👍👍👍👍👍👍 58%
خیر – 69
👍👍👍👍👍 42%
👥 164 people voted so far.
معرفی فیلم
فیلم "غرور و تعصب" برگرفته از رمانی به همین نام نوشته جین آستین .فیلم جالبی هست به ویژه اگر قبلا رمان رو هم خونده باشید.فیلم محصول سال2005ست ودر ژانر درام.
@adelehz
فیلم "غرور و تعصب" برگرفته از رمانی به همین نام نوشته جین آستین .فیلم جالبی هست به ویژه اگر قبلا رمان رو هم خونده باشید.فیلم محصول سال2005ست ودر ژانر درام.
@adelehz
برف برایم یاد اور توست...
سفید مثل دنیایم قبل تو ،سرد مثل دنیای من بعد تو
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
شب خوش
@adelehz
سفید مثل دنیایم قبل تو ،سرد مثل دنیای من بعد تو
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
شب خوش
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
در یک رابطه
فقط احترام ميتواند مهم تر از عشق باشد...
چون به محض اينكه از بين برود
عشق را هم نابود ميكند....
@adelehz
فقط احترام ميتواند مهم تر از عشق باشد...
چون به محض اينكه از بين برود
عشق را هم نابود ميكند....
@adelehz
گاهی به رسم عاشقی آنچنان چشمانمان را بر عیب هایش میبندیم انچنان ازاو در ذهنمان بت میسازیم .که بعداز گذشت مدتی حتی خودمان هم قادر به شناختنش نیستیم.واین همان اغاز به بیراهه رفتن است.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
همیشه در زندگی هستند کسانی که با وجود تمام باورتان به هرچیزی،میکوشند این باور را این اطمینان را ازشما بگیرند.کار دشواری هم نیست با یک پوزخند با یک طعنه با یک تو محال است که بتوانی براحتی میتوان در دل آدمی آشوب برپا کرد.این ادمها ادم تلخ های زندگی هستند .تعدادشان زیاد نیست ولی طوری کامت را تلخ میکنند که تا مدتها طعم افتضاحشان پریشانت میسازد.مثل یک بادام تلخ بین بادمهای خوب و نمکی آجیل ...به این جور ادمها حتی اگر خوبی هم کنی افاقه نمیکند حکایت،حکایت همان عقربی ست که حتی اگر نوازشش کنی بازهم نیشت میزند که اقتضای طبیعتش این است ...هربار هرکدام ازاین جور ادمها به شما گفت فلانی نمیتوانی،فلانی در حدش نیستی ...محال است و خیال است ...به جای بحث کردن به جای تلاش به اثبات کردن فقط لبخند بزنید و بگذرید وبگذارید در حجم اتش بدذاتی اش بسوزد تلاش نکنید خودتان را به این جور ادمها ثابت کنید چون شما اگر حتی برای یک عقرب بهترین ادم دنیاهم باشید اوبازهم فرصتی پیدا خواهد کرد و بشما نیش خواهد زد..پس عقرب هارا ازخودتان و خودتان را ازعقرب های زندگیتان دور کنید ...که این کوتاه ترین مسیر رسیدن به ارامش است.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
ایا تا بحال حضور خداوند را در زندگیتان حس کرده اید؟
بله – 156
👍👍👍👍👍👍👍 97%
خیر – 5
▫️ 3%
👥 161 people voted so far. Poll closed.
بله – 156
👍👍👍👍👍👍👍 97%
خیر – 5
▫️ 3%
👥 161 people voted so far. Poll closed.