"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
تو را می خواهم و دانم که هرگز
به کام دل در آغوشت نگیرم
تویی آن آسمان صاف و روشن
من این کنج قفس مرغی اسیرم

فروغ

@adelehz
در چشم من نیاید خوبان جمله عالم
بنگر خیال خوبش مژگان من گرفته
#مولوی
شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلامی جانفزا چون وصل جانان
سلامی خوش چو خوی مهربانان
سلامی کز وجودش عشق زاید
ز سر تا پای او بوی دل آید
@adelehz
صبح جمعه
بوی دریا
پنجره ای که رو به خورشید بازشود
صدای چند پرنده مهاجر
و من درحالی که چشمانم بسته ست کلاف تنهایی ام را میبافم
تا برتن نبودت بپوشانم.
#عادله_زمانی
@adelehz
🍳🧀🥨🍞☕️🥞
نیمی از من
نیمی از تو
خلاصه ادمی که هرگز زاده نشد.
که هرگز دنیایی را ندید، که من و تورا باهم نخواست.
#عادله_زمانی
@adelehz
نامه سیزدهم
پسرک عزیزم
سلام
امیدوارم حالت خوب باشد و حال دلت روبه راه ..
پسرکم امید دارم که "جانت"درد نکند.ادمها گاهی جانشان درد میکند .و ادمیزاد نمیفهمد که چه باید بکند چگونه این جان به درد امده را ارام سازد.پسرم گهگاهی پیش می اید که جان ادمی بیرون از بدنش زندگی میکند میپرسی چگونه؟
مثلا مادرها جانشان را بیرون تنشان میگذارند .فرزندانشان جان هایشان هستند گاهی مادری این سوی زمین است وجانش ان سوی زمین ...
گاهی ادم اینقدر کسی را دوست میدارد که جانش را به او میبخشد و هربار که او راه دیگری می رود یا دلش را برمیدارد که برود جان ادمی بدرد می اید .
خلاصه که جانم ادمیزاد هربار میتواند به هزارشکل جانش مشمول درد شود .و من برایت ارزو میکنم که تو "جانت"درد نکند.
و هرگز سبب نشوی که کسی جانش درد بگیرد..
پسرکم زندگی در این سیاره خاکی ناخواسته اغاز میشود ولی ادامه اش هنر توست ..چرا که هر زنده ماندنی زندگی نیست و هر رهگذری جان نیست...
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
ایا احساس خوشبختی میکنید؟
anonymous poll

بله – 95
👍👍👍👍👍👍👍 58%

خیر – 69
👍👍👍👍👍 42%

👥 164 people voted so far.
و تو هر کجایِ جهان که باشی ،
باز به رویاهای من بازخواهی گشت ...

سید علی صالحی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یا رب العالمین
املا قلبی بالیقین...
بارالها قلبم را از یقین به انچه نیکوست سرشاربگردان.
@adelehz
معرفی فیلم
فیلم "غرور و تعصب" برگرفته از رمانی به همین نام نوشته جین آستین .فیلم جالبی هست به ویژه اگر قبلا رمان رو هم خونده باشید.فیلم محصول سال2005ست ودر ژانر درام.
@adelehz
برف برایم یاد اور توست...
سفید مثل دنیایم قبل تو ،سرد مثل دنیای من بعد تو
#عادله_زمانی
📸سحرابراهیمی
شب خوش
@adelehz
برخیز
چه خسبی که جهان می‌گذرد
#مولانا
📸مهساقاضی
صبح بخیر🌹🌸
@adelehz
صبح بخیر ❤️❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
‏ما انسان های ناسپاسی هستيم.
چون هر روز صبح که از خواب بيدار می شويم خدا را به خاطر آن که ديگر به مدرسه نمی رويم، شکر نمی کنيم!
#وودی_آلن

@adelehz
در یک رابطه
فقط احترام ميتواند مهم تر از عشق باشد...
چون به محض اينكه از بين برود
عشق را هم نابود ميكند....

@adelehz