"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
معرفی فیلم
من یکم دیر دیدم ولی اگه شما فیلم لالالند رو هنوز ندیدید اکیدا توصیه میکنم این فیلم موزیکال و تماشا کنید .
حال خوش و رمانتیک و رنگی رنگی بهتون میده .
😊
@adelehz
چشم واکن که جهان منتظر دیدن توست
لبِ خورشیدلب عطشان، پی بوسیدن توست
اول صبح بخند،گل بدهد سینه ی صبح
وقت روییدن و بوییدن وگل چیدن توست
صبح بخیر
📸مهساقاضی
@adelehz
از جمله زیبایی های
برف دیروز😊😍💏
@adelehz
دخترک گریه میکرد.مادربزرگ پرسید چرا؟دخترک گفت مدادم را درمدرسه گم کردم.
مادربزرگ خندید وگفت بزرگترکه شوی چیزهای مهمتری راگم میکنی.
دخترک گفت مثلا چی؟
مثلا دلت را،میان اقیانوس چشمان یک نفر
#عادله_زمانی
در هر شعری
زنی نهفته است .
زنی که یا شاعر آن شعر است یا آن شعر به واسطه خودش و عشقش افریده شده است.
زنها اگر بروند شعرها رامیبرند.
ودنیای بدون شعر عجیب خالی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
#چای_تایم
📸خود همایونی مان😊☺️
پ.ن اگه دلتون خواست ازچایی هاتون برام عکس بفرستید تا هرعصر باهشتگ چای تایم بذارمش توکانال.☕️
@adelehz
تو را می خواهم و دانم که هرگز
به کام دل در آغوشت نگیرم
تویی آن آسمان صاف و روشن
من این کنج قفس مرغی اسیرم

فروغ

@adelehz
در چشم من نیاید خوبان جمله عالم
بنگر خیال خوبش مژگان من گرفته
#مولوی
شب زیبا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلامی جانفزا چون وصل جانان
سلامی خوش چو خوی مهربانان
سلامی کز وجودش عشق زاید
ز سر تا پای او بوی دل آید
@adelehz
صبح جمعه
بوی دریا
پنجره ای که رو به خورشید بازشود
صدای چند پرنده مهاجر
و من درحالی که چشمانم بسته ست کلاف تنهایی ام را میبافم
تا برتن نبودت بپوشانم.
#عادله_زمانی
@adelehz
🍳🧀🥨🍞☕️🥞
نیمی از من
نیمی از تو
خلاصه ادمی که هرگز زاده نشد.
که هرگز دنیایی را ندید، که من و تورا باهم نخواست.
#عادله_زمانی
@adelehz
نامه سیزدهم
پسرک عزیزم
سلام
امیدوارم حالت خوب باشد و حال دلت روبه راه ..
پسرکم امید دارم که "جانت"درد نکند.ادمها گاهی جانشان درد میکند .و ادمیزاد نمیفهمد که چه باید بکند چگونه این جان به درد امده را ارام سازد.پسرم گهگاهی پیش می اید که جان ادمی بیرون از بدنش زندگی میکند میپرسی چگونه؟
مثلا مادرها جانشان را بیرون تنشان میگذارند .فرزندانشان جان هایشان هستند گاهی مادری این سوی زمین است وجانش ان سوی زمین ...
گاهی ادم اینقدر کسی را دوست میدارد که جانش را به او میبخشد و هربار که او راه دیگری می رود یا دلش را برمیدارد که برود جان ادمی بدرد می اید .
خلاصه که جانم ادمیزاد هربار میتواند به هزارشکل جانش مشمول درد شود .و من برایت ارزو میکنم که تو "جانت"درد نکند.
و هرگز سبب نشوی که کسی جانش درد بگیرد..
پسرکم زندگی در این سیاره خاکی ناخواسته اغاز میشود ولی ادامه اش هنر توست ..چرا که هر زنده ماندنی زندگی نیست و هر رهگذری جان نیست...
#عادله_زمانی
#نامه_هایم
#هیواد
@adelehz
ایا احساس خوشبختی میکنید؟
anonymous poll

بله – 95
👍👍👍👍👍👍👍 58%

خیر – 69
👍👍👍👍👍 42%

👥 164 people voted so far.
و تو هر کجایِ جهان که باشی ،
باز به رویاهای من بازخواهی گشت ...

سید علی صالحی

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یا رب العالمین
املا قلبی بالیقین...
بارالها قلبم را از یقین به انچه نیکوست سرشاربگردان.
@adelehz