Bebar Ey Barf
Habib - www.Ahangestan.in
ببار ای برف سنگین بر مزارش
@adelehz
@adelehz
زندگی لنگر می خواهد.
چیزی که آدم را سر جایش نگه دارد، چیزی که نگذارد فاصله آدم از ساحل
آرامش زیاد شود
چیزی که نگذارد امواج آدم را بکشاند به ناکجا.
حالا لنگر آدم ،گاهی یک آدم دیگر است
گاهی یک فکر و اعتقاد است
گاهی ایمان است
گاهی عادت روزانه است
گاهی کار است، گاهی یک جمع دوستانه است
گاهی یک دوره خانوادگی است، گاهی یک باشگاه ورزشی است
گاهی چهار تا کتاب است، گاهی یک مشت خاطره
لنگر هر کس هر چه هست فاصله اوست با سرگردانی در دریای روزگار
فاصله اوست تا گم شدن
فاصله اوست با آوارگی.
همیشه برای فرار از این طوفان های زندگی از این حرفهای آزار دهنده که هرروز
میشنوی، یک لنگر داشته باش
#امیرعلی_بنی_اسدی
#شما_فرستادین
@adelehz
چیزی که آدم را سر جایش نگه دارد، چیزی که نگذارد فاصله آدم از ساحل
آرامش زیاد شود
چیزی که نگذارد امواج آدم را بکشاند به ناکجا.
حالا لنگر آدم ،گاهی یک آدم دیگر است
گاهی یک فکر و اعتقاد است
گاهی ایمان است
گاهی عادت روزانه است
گاهی کار است، گاهی یک جمع دوستانه است
گاهی یک دوره خانوادگی است، گاهی یک باشگاه ورزشی است
گاهی چهار تا کتاب است، گاهی یک مشت خاطره
لنگر هر کس هر چه هست فاصله اوست با سرگردانی در دریای روزگار
فاصله اوست تا گم شدن
فاصله اوست با آوارگی.
همیشه برای فرار از این طوفان های زندگی از این حرفهای آزار دهنده که هرروز
میشنوی، یک لنگر داشته باش
#امیرعلی_بنی_اسدی
#شما_فرستادین
@adelehz
معرفی فیلم
من یکم دیر دیدم ولی اگه شما فیلم لالالند رو هنوز ندیدید اکیدا توصیه میکنم این فیلم موزیکال و تماشا کنید .
حال خوش و رمانتیک و رنگی رنگی بهتون میده .
😊
@adelehz
من یکم دیر دیدم ولی اگه شما فیلم لالالند رو هنوز ندیدید اکیدا توصیه میکنم این فیلم موزیکال و تماشا کنید .
حال خوش و رمانتیک و رنگی رنگی بهتون میده .
😊
@adelehz
چشم واکن که جهان منتظر دیدن توست
لبِ خورشیدلب عطشان، پی بوسیدن توست
اول صبح بخند،گل بدهد سینه ی صبح
وقت روییدن و بوییدن وگل چیدن توست
صبح بخیر
📸مهساقاضی
@adelehz
لبِ خورشیدلب عطشان، پی بوسیدن توست
اول صبح بخند،گل بدهد سینه ی صبح
وقت روییدن و بوییدن وگل چیدن توست
صبح بخیر
📸مهساقاضی
@adelehz
دخترک گریه میکرد.مادربزرگ پرسید چرا؟دخترک گفت مدادم را درمدرسه گم کردم.
مادربزرگ خندید وگفت بزرگترکه شوی چیزهای مهمتری راگم میکنی.
دخترک گفت مثلا چی؟
مثلا دلت را،میان اقیانوس چشمان یک نفر
#عادله_زمانی
مادربزرگ خندید وگفت بزرگترکه شوی چیزهای مهمتری راگم میکنی.
دخترک گفت مثلا چی؟
مثلا دلت را،میان اقیانوس چشمان یک نفر
#عادله_زمانی
در هر شعری
زنی نهفته است .
زنی که یا شاعر آن شعر است یا آن شعر به واسطه خودش و عشقش افریده شده است.
زنها اگر بروند شعرها رامیبرند.
ودنیای بدون شعر عجیب خالی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
زنی نهفته است .
زنی که یا شاعر آن شعر است یا آن شعر به واسطه خودش و عشقش افریده شده است.
زنها اگر بروند شعرها رامیبرند.
ودنیای بدون شعر عجیب خالی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
تو را می خواهم و دانم که هرگز
به کام دل در آغوشت نگیرم
تویی آن آسمان صاف و روشن
من این کنج قفس مرغی اسیرم
فروغ
@adelehz
به کام دل در آغوشت نگیرم
تویی آن آسمان صاف و روشن
من این کنج قفس مرغی اسیرم
فروغ
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
سلامی جانفزا چون وصل جانان
سلامی خوش چو خوی مهربانان
سلامی کز وجودش عشق زاید
ز سر تا پای او بوی دل آید
@adelehz
سلامی خوش چو خوی مهربانان
سلامی کز وجودش عشق زاید
ز سر تا پای او بوی دل آید
@adelehz
صبح جمعه
بوی دریا
پنجره ای که رو به خورشید بازشود
صدای چند پرنده مهاجر
و من درحالی که چشمانم بسته ست کلاف تنهایی ام را میبافم
تا برتن نبودت بپوشانم.
#عادله_زمانی
بوی دریا
پنجره ای که رو به خورشید بازشود
صدای چند پرنده مهاجر
و من درحالی که چشمانم بسته ست کلاف تنهایی ام را میبافم
تا برتن نبودت بپوشانم.
#عادله_زمانی
نیمی از من
نیمی از تو
خلاصه ادمی که هرگز زاده نشد.
که هرگز دنیایی را ندید، که من و تورا باهم نخواست.
#عادله_زمانی
@adelehz
نیمی از تو
خلاصه ادمی که هرگز زاده نشد.
که هرگز دنیایی را ندید، که من و تورا باهم نخواست.
#عادله_زمانی
@adelehz