Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بین تمام شهرهایی که ندیدمشان
شهری وجود دارد که من با آن بسیار خاطره دارم!
البته که خاطره داشتن با شهری که هرگزندیده ایش بسیار عجیب است و جالب!
تبریز شهریست که تابحال فرصت سفر به ان را نداشتم ..اما تبریزی ها برای من اینطورنیستند..
چند دوست تبریزی داشتم درسالهای نه چندان دور...که هرکدامشان به نحوی وارد مسیر زندگی من شده بودند..و جالب است که وقتی به هرکدامشان فکر میکنم لبخند برلبم مینشیند..
دربین شهرهای دلم تبریز شهر خاصی ست ..
هرچندتا دوست تبریزی من به تبریز برگشتند حالا هیچکدامشان را کنارم ندارم اما یادشان را چرا...
برایشان خیلی ارزوهای قشنگ میکنم به اندازه زیبایی ایل گلی وقتی عکسهایش را در تک تک فصلها برایم میفرستادند..
برای من این سر دنیا...
حالا که به هرکدام از خاطرات قشنگم با تبریزی های زندگیم فکر میکنم میتوانم درک کنم چطور میشود که ادم با شهری که هرگز ندیده اش خاطره بهم زند...
امیدوارم دوستان من هرجا که هستند شادباشند و روزها برایشان به خوش طعمی نوقاهایی بگذرد که بیاد این رفیق دورافتاده و برای شیرین کردن دهانش،برایش روان میکردند..
دوستتان دارم همیشه دوستهای خوبم
خدابهراهتان ...❤️
تبریز همیشه بین شهرهای دلم درخشان خواهد ماند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شهری وجود دارد که من با آن بسیار خاطره دارم!
البته که خاطره داشتن با شهری که هرگزندیده ایش بسیار عجیب است و جالب!
تبریز شهریست که تابحال فرصت سفر به ان را نداشتم ..اما تبریزی ها برای من اینطورنیستند..
چند دوست تبریزی داشتم درسالهای نه چندان دور...که هرکدامشان به نحوی وارد مسیر زندگی من شده بودند..و جالب است که وقتی به هرکدامشان فکر میکنم لبخند برلبم مینشیند..
دربین شهرهای دلم تبریز شهر خاصی ست ..
هرچندتا دوست تبریزی من به تبریز برگشتند حالا هیچکدامشان را کنارم ندارم اما یادشان را چرا...
برایشان خیلی ارزوهای قشنگ میکنم به اندازه زیبایی ایل گلی وقتی عکسهایش را در تک تک فصلها برایم میفرستادند..
برای من این سر دنیا...
حالا که به هرکدام از خاطرات قشنگم با تبریزی های زندگیم فکر میکنم میتوانم درک کنم چطور میشود که ادم با شهری که هرگز ندیده اش خاطره بهم زند...
امیدوارم دوستان من هرجا که هستند شادباشند و روزها برایشان به خوش طعمی نوقاهایی بگذرد که بیاد این رفیق دورافتاده و برای شیرین کردن دهانش،برایش روان میکردند..
دوستتان دارم همیشه دوستهای خوبم
خدابهراهتان ...❤️
تبریز همیشه بین شهرهای دلم درخشان خواهد ماند..
#عادله_زمانی
@adelehz
امشب میخواهم به عنوان موزیک شب یک لالایی رو در کانال قرار بدم .
این لالایی و در یک سکوت شبانه وتاریکی گوش بدید ..به روح تون اجازه بدید همراه بااین نوای خوب مادرانه به سفر بره ...سفری به سرزمین های مادری یا سرزمین هایی که دلتون میخواد اونجا باشید ...سفرخوش و بی خطر
@adelehz
این لالایی و در یک سکوت شبانه وتاریکی گوش بدید ..به روح تون اجازه بدید همراه بااین نوای خوب مادرانه به سفر بره ...سفری به سرزمین های مادری یا سرزمین هایی که دلتون میخواد اونجا باشید ...سفرخوش و بی خطر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در من گنجشک هایی
هر صبح
به رسم بودنت آواز می خوانند
و این یعنی که عشق
هنوز از شهرمان
کوچ نکرده است...!
صفا وهابی
@adelehz
هر صبح
به رسم بودنت آواز می خوانند
و این یعنی که عشق
هنوز از شهرمان
کوچ نکرده است...!
صفا وهابی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دنیا راگشتم
تمام گلها رادیدم.
و چه عجیب که فقط اخترک کوچک خودم وگل بی تحمل خودم را خواستم.
که این خاصیت عشق است دلت برای کسی برای چیزی میطلبد که نه بهترین است ولی تو میخواهیش..
#عادله_زمانی
تمام گلها رادیدم.
و چه عجیب که فقط اخترک کوچک خودم وگل بی تحمل خودم را خواستم.
که این خاصیت عشق است دلت برای کسی برای چیزی میطلبد که نه بهترین است ولی تو میخواهیش..
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
متاهل ها برایتان خط قرمز باشند!
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که یک فرد خاین که به نزدیک ترین ادم زندگیش دروغ میگوید شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
متاهل ها را رها کنید.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که یک فرد خاین که به نزدیک ترین ادم زندگیش دروغ میگوید شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
متاهل ها را رها کنید.
#عادله_زمانی
@adelehz
دختر بچه 4 ساله ای که به تومور بدخیم مغزی دچارشده و پدرش بر بالینش زار میزند.خانواده اش با انتشار عکسی از تمام مردم جهان خواسته اند برای برایلین به امید معجزه ای دعا کنند.
@adelehz
@adelehz
برای شاد بودن برای زیبا دیدن
خیلی نباید سخت گرفت
کمی باید از اطرافمان فاصله بگیریم و ازدور نگاه کنیم ان زمان زیبایی را خواهیم شناخت...
@adelehz
خیلی نباید سخت گرفت
کمی باید از اطرافمان فاصله بگیریم و ازدور نگاه کنیم ان زمان زیبایی را خواهیم شناخت...
@adelehz
آرزو دارم؛خورشید، رهایت نکند
غم و اندوه صدایت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست
حضرت دوست جدایت نکند
صبح بخیر🥀
@adelehz
غم و اندوه صدایت نکند
و تو را از دل آنکس که دلت در تن اوست
حضرت دوست جدایت نکند
صبح بخیر🥀
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میگفتی برایم می میری .باید میفهمیدم عاشقم نیستی ..چون کسی که عاشق باشد نمیمیرد بلکه برایش زندگی میکند ...فرق عاشق و دروغگو این است .
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
داشتم از کنار یک خیابان عبور میکردم .خیابانی که قبلاها برایم هیچ چیز نبود،خیابانی بود شبیه تمام خیابانهای دیگر شهر...اما حالا خیلی فرق میکرد.این خیابان در دلم و در یادم به نام او سند خورده بود.من میدانستم این خیابان شلوغ و بزرگ جاییست که ساکن یکی از بلند منزل هایش اوست ..
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
داشتم از کنار یک خیابان عبور میکردم .خیابانی که قبلاها برایم هیچ چیز نبود،خیابانی بود شبیه تمام خیابانهای دیگر شهر...اما حالا خیلی فرق میکرد.این خیابان در دلم و در یادم به نام او سند خورده بود.من میدانستم این خیابان شلوغ و بزرگ جاییست که ساکن یکی از بلند منزل هایش اوست ..
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz
وهمین کافی بود که بین انهمه جمعیت بین انهمه پنجره بین آن همه در، من چشمم اورا ببیند ..و حس کند که شاید الان اوست که از خیابان می گذرد..
شاید اوست که حالا پنجره را می گشاید تا هوای اتاق را عوض کند شاید حالا اوست که دارد توی میوه فروشی بزرگ محل دنبال سیب های سرخ و ابدار میگردد تا بچیندشان داخل کیسه پلاستیکی ...
که شاید اوست..
واین ها تماما خیالاتی ست که اعتبارموقتی دارد ..تا زمانی این خیالات معتبراست که تو دراین شهری ..اما روزی که ازاین شهر بروی تمام خیالات من تمام خیابانها،کوچه ها ،پنجره ها و حتی میوه فروشی های این شهر از اعتبار می افتد.
و من می مانم و یک شهر بی اعتبار..
این است که جانان من باید زودتر ازتو ازاین شهر بروم ..بروم جایی که دیگر هیچ کدام از خیابانهایش در دلم به نام تو سند نخورده باشد شهری که من امید به باز شدن هیچ کدام از پنجره هایش به دست تو نداشته باشم ..
من باید زودتر بروم چون اگر تو بروی و من بمانم و شهری که بوی تورا می دهد ولی خودت را نه ..
آن وقت دیگر هیچ چیز نمی تواند نجاتم بدهد...
#عادله_زمانی
@adelehz