صبح به صبح
بیا و در گوشم از عشق بگو
تو روزی دوستم داشتی
بگذار تاریخ تکرار شود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
بیا و در گوشم از عشق بگو
تو روزی دوستم داشتی
بگذار تاریخ تکرار شود ..
#عادله_زمانی
@adelehz
من هنوز هم تو را با نام "قاضی الحاجات " میخوانم
حتی اگر همه ی التماس هایم را هم نادیده بگیری
باز هم تو همان خدایی
@adelehz
حتی اگر همه ی التماس هایم را هم نادیده بگیری
باز هم تو همان خدایی
@adelehz
از عشق های بارور نشده
از دانه های جوانه نزده محبت
از جرقه های امیدی که دم نگرفت
از تمام نشدن ها روزی عبور میکنیم..
روزی راه رسیدن ها را پیدا میکنیم
شاید کمی دیر اما بی تردید شدنی ست.
#عادله_زمانی
از دانه های جوانه نزده محبت
از جرقه های امیدی که دم نگرفت
از تمام نشدن ها روزی عبور میکنیم..
روزی راه رسیدن ها را پیدا میکنیم
شاید کمی دیر اما بی تردید شدنی ست.
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
مراقب امتحان هستند ایشون
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
تاج محل را عجیب دوست دارم .
نماد عشق است
و نماد وفاداری ..خیانت یاهوس شاید لحظه ای ادم را سیر کند.اما تنها عشق است که میتواند سالها بی وقفه زنده بماند حتی درنبود عشاق
#عادله_زمانی
@adelehz
نماد عشق است
و نماد وفاداری ..خیانت یاهوس شاید لحظه ای ادم را سیر کند.اما تنها عشق است که میتواند سالها بی وقفه زنده بماند حتی درنبود عشاق
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی که هیچ کس را نداشته باشی برایش یک فنجان چای درست کنی، وقتی که هیچ کس به تو احتیاجی نداشته باشد، آنجاست که زندگی دیگر به پایان رسیده است.
آدری هپبورن
@adelehz
آدری هپبورن
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
جاده
اگر مرا می خواند
نه برای سفر
برای فراموش کردن است ..
جاده پر است از ادمهایی که بارفتنمان
درجاده ها دفن شان کردیم ...
@adelehz
فتوبای خودم🌷
اگر مرا می خواند
نه برای سفر
برای فراموش کردن است ..
جاده پر است از ادمهایی که بارفتنمان
درجاده ها دفن شان کردیم ...
@adelehz
فتوبای خودم🌷
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
( Bir-Music.com )
( Bir-Music.com )
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بین تمام شهرهایی که ندیدمشان
شهری وجود دارد که من با آن بسیار خاطره دارم!
البته که خاطره داشتن با شهری که هرگزندیده ایش بسیار عجیب است و جالب!
تبریز شهریست که تابحال فرصت سفر به ان را نداشتم ..اما تبریزی ها برای من اینطورنیستند..
چند دوست تبریزی داشتم درسالهای نه چندان دور...که هرکدامشان به نحوی وارد مسیر زندگی من شده بودند..و جالب است که وقتی به هرکدامشان فکر میکنم لبخند برلبم مینشیند..
دربین شهرهای دلم تبریز شهر خاصی ست ..
هرچندتا دوست تبریزی من به تبریز برگشتند حالا هیچکدامشان را کنارم ندارم اما یادشان را چرا...
برایشان خیلی ارزوهای قشنگ میکنم به اندازه زیبایی ایل گلی وقتی عکسهایش را در تک تک فصلها برایم میفرستادند..
برای من این سر دنیا...
حالا که به هرکدام از خاطرات قشنگم با تبریزی های زندگیم فکر میکنم میتوانم درک کنم چطور میشود که ادم با شهری که هرگز ندیده اش خاطره بهم زند...
امیدوارم دوستان من هرجا که هستند شادباشند و روزها برایشان به خوش طعمی نوقاهایی بگذرد که بیاد این رفیق دورافتاده و برای شیرین کردن دهانش،برایش روان میکردند..
دوستتان دارم همیشه دوستهای خوبم
خدابهراهتان ...❤️
تبریز همیشه بین شهرهای دلم درخشان خواهد ماند..
#عادله_زمانی
@adelehz
شهری وجود دارد که من با آن بسیار خاطره دارم!
البته که خاطره داشتن با شهری که هرگزندیده ایش بسیار عجیب است و جالب!
تبریز شهریست که تابحال فرصت سفر به ان را نداشتم ..اما تبریزی ها برای من اینطورنیستند..
چند دوست تبریزی داشتم درسالهای نه چندان دور...که هرکدامشان به نحوی وارد مسیر زندگی من شده بودند..و جالب است که وقتی به هرکدامشان فکر میکنم لبخند برلبم مینشیند..
دربین شهرهای دلم تبریز شهر خاصی ست ..
هرچندتا دوست تبریزی من به تبریز برگشتند حالا هیچکدامشان را کنارم ندارم اما یادشان را چرا...
برایشان خیلی ارزوهای قشنگ میکنم به اندازه زیبایی ایل گلی وقتی عکسهایش را در تک تک فصلها برایم میفرستادند..
برای من این سر دنیا...
حالا که به هرکدام از خاطرات قشنگم با تبریزی های زندگیم فکر میکنم میتوانم درک کنم چطور میشود که ادم با شهری که هرگز ندیده اش خاطره بهم زند...
امیدوارم دوستان من هرجا که هستند شادباشند و روزها برایشان به خوش طعمی نوقاهایی بگذرد که بیاد این رفیق دورافتاده و برای شیرین کردن دهانش،برایش روان میکردند..
دوستتان دارم همیشه دوستهای خوبم
خدابهراهتان ...❤️
تبریز همیشه بین شهرهای دلم درخشان خواهد ماند..
#عادله_زمانی
@adelehz
امشب میخواهم به عنوان موزیک شب یک لالایی رو در کانال قرار بدم .
این لالایی و در یک سکوت شبانه وتاریکی گوش بدید ..به روح تون اجازه بدید همراه بااین نوای خوب مادرانه به سفر بره ...سفری به سرزمین های مادری یا سرزمین هایی که دلتون میخواد اونجا باشید ...سفرخوش و بی خطر
@adelehz
این لالایی و در یک سکوت شبانه وتاریکی گوش بدید ..به روح تون اجازه بدید همراه بااین نوای خوب مادرانه به سفر بره ...سفری به سرزمین های مادری یا سرزمین هایی که دلتون میخواد اونجا باشید ...سفرخوش و بی خطر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در من گنجشک هایی
هر صبح
به رسم بودنت آواز می خوانند
و این یعنی که عشق
هنوز از شهرمان
کوچ نکرده است...!
صفا وهابی
@adelehz
هر صبح
به رسم بودنت آواز می خوانند
و این یعنی که عشق
هنوز از شهرمان
کوچ نکرده است...!
صفا وهابی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دنیا راگشتم
تمام گلها رادیدم.
و چه عجیب که فقط اخترک کوچک خودم وگل بی تحمل خودم را خواستم.
که این خاصیت عشق است دلت برای کسی برای چیزی میطلبد که نه بهترین است ولی تو میخواهیش..
#عادله_زمانی
تمام گلها رادیدم.
و چه عجیب که فقط اخترک کوچک خودم وگل بی تحمل خودم را خواستم.
که این خاصیت عشق است دلت برای کسی برای چیزی میطلبد که نه بهترین است ولی تو میخواهیش..
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
متاهل ها برایتان خط قرمز باشند!
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که یک فرد خاین که به نزدیک ترین ادم زندگیش دروغ میگوید شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
متاهل ها را رها کنید.
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق واژه قشنگی ست .در موردش که حرف میزنی هزار جور حال خوش یهو می ریزد ته دل آدم .اما هر عشقی هم عشق نمی شود .
خودتان را هرگز وارد یک رابطه ی مثلثی عشقی با یک آدم متاهل نکنید.این خبیثانه ترین و در عین حال احمقانه ترین کار ممکن است.متاهلهایی که با شما عشق وعاشقی راه می اندازند غیرقابل اعتمادترین آدمهای دنیا هستند.کسی که به شریک زندگی اش وفادار نباشد شک نکنیدبه شما هم وفایی نخواهد داشت .به حرفهای متاهل هایی که از زندگیشان ناراضی اند و مدام از شریک زندگیشان گله میکنند اعتماد نکنید.او فقط میخواهد شما را درون این مثلث بکشد.اما شما راشبیه یک سایه پشت دیوار خانه اش نگه می دارد.زمانی که منفعتش درخطر باشد .این شماهستید که متهمید و او مردیا زن خانواده دوستی ست که توسط یک غریبه گول خورده است!!
اگر کسی بشما گفت که واقعا همسرش را دوست ندارد که اورا نمیخواهد به او بگویید که این مشکل شما نیست.به او بگویید که خودتان را شریک گناه نخواهید کرد یادتان نرود که شما تنها حرفهای اورا شنیده اید وهنوز نمیدانید همسرش چه گفتنی هایی دارد.ادمهای متاهل خصوصا انهایی که بچه دارند بدرد شما نمیخورند.این را درک کنید و خطوط قرمزتان را معین.
به خودتان بها بدهید و اجازه ندهید که یک فرد خاین که به نزدیک ترین ادم زندگیش دروغ میگوید شما را تبدیل به یک سایه نامریی پشت دیوار خانه اش کند.
متاهل ها را رها کنید.
#عادله_زمانی
@adelehz