عشق در بهترین حالت ممکن
در خوشحالی وشادی و مهربانی در واقع هنر بزرگی نیست.
عشق وقتی عشق است که دربدترین شرایط هم عاشق بمانی..
#عادله_زمانی
@adelehz
در خوشحالی وشادی و مهربانی در واقع هنر بزرگی نیست.
عشق وقتی عشق است که دربدترین شرایط هم عاشق بمانی..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بچه تر که بودیم غروب جمعه که میشد انگار یه بقچه بغض کسی میچپوند توی بغلمون انگارنه انگار همین دیروز غروب پنجشنبه داشتیم ازخوشحالی روز تعطیل میمردیم و هزار کیلو قند نسابیده تودلمون اب میکردند.بعدازظهر پنجشنبه خصوصا اگه اون هفته صبحی بودیم و هفته بعدش بعدازظهری عروسیمون بود.حالا فکرشو بکن تواین حال خوش یه مهمون عزیزم داشتیم که اخر هفته اومده بود خونمون و قرار بود شبم بمونه و مامانمون قرار بود براش با بالشت های مخمل سرخ و لحاف مروارید دوزی شده جابندازه .. دیگه انگار هیچی ازخدا نمیخواستیم.حالا بعد این همه سال هنوزم غروبای جمعه یه کوله غصه میریزن تو چمدون دل مون اما این غصه بااون غصه جنسش فرق داره اون موقع ها یه دلنگرانی بود اونم غصه صبح شنبه مدرسه رفتن ولی حالا هزار جور فکر هست هزارجور غصه که باید به وقتش و سرفرصت هرکدوم شون و جدا جدا بخوری....
هرهفته غروب جمعه تکرار میشه و هرهفته صبح شنبه، هفته عوض نمیشه اما دلنگرانی ها و خوشحالی ها و غصه ها عوض میشن ..باگذشت سالها همه چیز تغییر رنگ میده و کاش این میان فقط ادمهای اطرافمون عوض نشن که همین کافیه...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرهفته غروب جمعه تکرار میشه و هرهفته صبح شنبه، هفته عوض نمیشه اما دلنگرانی ها و خوشحالی ها و غصه ها عوض میشن ..باگذشت سالها همه چیز تغییر رنگ میده و کاش این میان فقط ادمهای اطرافمون عوض نشن که همین کافیه...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میبینی؛
غروب جمعه چه همرنگ تنهایی و دلتنگی آدمهاست و چه قشنگ میان پنجرهها قد میکشد و چه عجیب غصهها را پر رنگ میکند...!
@adelehz
غروب جمعه چه همرنگ تنهایی و دلتنگی آدمهاست و چه قشنگ میان پنجرهها قد میکشد و چه عجیب غصهها را پر رنگ میکند...!
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود
ازپنجره،کوچه رامی پایم شایدتو در پیچش بپیچی،به حیاط نگاه میکنم شاید تو درونش پا بگذاری دل تنگت میشوم نمیایی. چشم به در ،خوابم میبرد وخواب مرا میبرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
ازپنجره،کوچه رامی پایم شایدتو در پیچش بپیچی،به حیاط نگاه میکنم شاید تو درونش پا بگذاری دل تنگت میشوم نمیایی. چشم به در ،خوابم میبرد وخواب مرا میبرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
قدیم ترها مردم عصر به عصر منتظر مهمان بودند.میخواستندکسی بیایدتا تمام روزشان رابریزند دردامنش
اینطوری هیچ چیزته دلشان نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#عادله_زمانی
اینطوری هیچ چیزته دلشان نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
نه تو حافظی
نه من شاخه نبات
نه تو دیوان غزل داری
نه من شهرآشوبم
قصه این عشق 800سال دهان به دهان نخواهد چرخید
پس بیا همین یک روز را که هستیم عاشق بمانیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
نه من شاخه نبات
نه تو دیوان غزل داری
نه من شهرآشوبم
قصه این عشق 800سال دهان به دهان نخواهد چرخید
پس بیا همین یک روز را که هستیم عاشق بمانیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادر ،
خودش هم که نباشد ،
مادری اش را برای تو می گذارد ..
عشقش را برایت در لبخند دخترکی در گوشه پیاده رو ،
نگرانی اش را برایت در پس داستان پیرمرد راننده ،
دعای خیرش را در دستان لرزان پیرزنی که تاخانه همراهیش کردی ..
مادر خودش هم که نباشد ،
مادری اش را پیش تو جامیگذارد ..
حتی اگر دستانش از دنیا کوتاه باشد
حواست باشد ، او حواسش به تو هست ...
@adelehz
خودش هم که نباشد ،
مادری اش را برای تو می گذارد ..
عشقش را برایت در لبخند دخترکی در گوشه پیاده رو ،
نگرانی اش را برایت در پس داستان پیرمرد راننده ،
دعای خیرش را در دستان لرزان پیرزنی که تاخانه همراهیش کردی ..
مادر خودش هم که نباشد ،
مادری اش را پیش تو جامیگذارد ..
حتی اگر دستانش از دنیا کوتاه باشد
حواست باشد ، او حواسش به تو هست ...
@adelehz
و جهان روزی به پایان می رسد
اما هیچ کس نخواهید فهمید انارها چه شنیدند که دلشان ترک برداشت..
#عادله_زمانی
@adelehz
اما هیچ کس نخواهید فهمید انارها چه شنیدند که دلشان ترک برداشت..
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتم اخبار را می دیدم ..مصاحبه همسر یکی از عوامل نفت کش سوخته ی ایرانی در دریای چین را دیدم..اشک میریخت و من فقط به این فکر میکردم که یک دقیقه ای که برای ما اینچنین ارام وسریع میگذرد برای او چه طور میگذرد..؟به وقتهایی که با دوستان دریک کافه گرم و خوش عطر جمعیم و بگوبخندمان بلند است وچای و قهوه مان براه ،بعد از چندساعت باگلایه ازاینکه ساعت چقدر سریع میگذرد ازهم جدا میشویم.همان ساعت دقیقا همان ساعت چه حالی در دل مادری ست که فرزندش گم شده است؟ایا برای اوهم زمان بی توجه و زود میگذرد؟یا وقتی چندساعت فیلم مورد علاقه مان را میبینیم ایا همان چند ساعت برای مردی که کلیه پسرش از کارافتاده است و فرصت برای پیوند هر دقیقه کمتر میشود هم همان اندازه سرگرم کننده میگذرد؟؟
میخواهم بگویم هر چیزی در این دنیا نسبی ست .حتی چیز ساده و مشخصی چون زمان.
تمام این حرفها مرا یاد حرف اوریانا فالاچی می اندازد به فرزندی که هرگز زاده نشد ...
زمستان چیزیست نسبی برای افراد پولدار تفریح است ،اسکی وخوش گذرانی و برای فقرا سرما است و نبود غذا و جای گرم..
و در ادامه همه اینها چه قبول بکنیم چه نه ما دارایی هایمان را انقدر دوست نخواهیم داشت مگر اینکه از دست بدهیمشان و انگاه است که میفهمم چیز ساده ای که قبلا داشتنش را مسلم و معمول میدانستیم حالا با نبودش خواهیم فهمید چقدر ثروتمند بودیم و نمیدانستیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
میخواهم بگویم هر چیزی در این دنیا نسبی ست .حتی چیز ساده و مشخصی چون زمان.
تمام این حرفها مرا یاد حرف اوریانا فالاچی می اندازد به فرزندی که هرگز زاده نشد ...
زمستان چیزیست نسبی برای افراد پولدار تفریح است ،اسکی وخوش گذرانی و برای فقرا سرما است و نبود غذا و جای گرم..
و در ادامه همه اینها چه قبول بکنیم چه نه ما دارایی هایمان را انقدر دوست نخواهیم داشت مگر اینکه از دست بدهیمشان و انگاه است که میفهمم چیز ساده ای که قبلا داشتنش را مسلم و معمول میدانستیم حالا با نبودش خواهیم فهمید چقدر ثروتمند بودیم و نمیدانستیم..
#عادله_زمانی
@adelehz