Forwarded from "زنی کهگم کردم "
مثل نور خوب خورشید صبحگاهی
بتاب بر یک زندگی
گرم و دلنواز و ملایم ...
بگذار روشنایی ذات تو باشد..
#عادله_زمانی
صبح قشنگ تون بخیر❤️
@adelehz
بتاب بر یک زندگی
گرم و دلنواز و ملایم ...
بگذار روشنایی ذات تو باشد..
#عادله_زمانی
صبح قشنگ تون بخیر❤️
@adelehz
یک لیوان چای خوش رنگ
کنار کسی که دوسش داری..
خواه مادر و پدر خواه همسر خواه فرزند خواه حتی یک دوست...
صبحت را شیرین میکند..راز خوشحالی دوست داشتن است.
@adelehz
کنار کسی که دوسش داری..
خواه مادر و پدر خواه همسر خواه فرزند خواه حتی یک دوست...
صبحت را شیرین میکند..راز خوشحالی دوست داشتن است.
@adelehz
زنان زیبا زنانی هستند که رنگی ترند.لبخندشان سبز ولبهایشان سرخ گیسوانشان گاه به رنگ شب گاه به رنگ طلا بخت شان آبی فیروزه ای ودلشان سفید وبه رنگ برف
زنان رنگی زنان خوشبختی هستند
#عادله_زمانی
@adelehz
زنان رنگی زنان خوشبختی هستند
#عادله_زمانی
@adelehz
عشق در بهترین حالت ممکن
در خوشحالی وشادی و مهربانی در واقع هنر بزرگی نیست.
عشق وقتی عشق است که دربدترین شرایط هم عاشق بمانی..
#عادله_زمانی
@adelehz
در خوشحالی وشادی و مهربانی در واقع هنر بزرگی نیست.
عشق وقتی عشق است که دربدترین شرایط هم عاشق بمانی..
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بچه تر که بودیم غروب جمعه که میشد انگار یه بقچه بغض کسی میچپوند توی بغلمون انگارنه انگار همین دیروز غروب پنجشنبه داشتیم ازخوشحالی روز تعطیل میمردیم و هزار کیلو قند نسابیده تودلمون اب میکردند.بعدازظهر پنجشنبه خصوصا اگه اون هفته صبحی بودیم و هفته بعدش بعدازظهری عروسیمون بود.حالا فکرشو بکن تواین حال خوش یه مهمون عزیزم داشتیم که اخر هفته اومده بود خونمون و قرار بود شبم بمونه و مامانمون قرار بود براش با بالشت های مخمل سرخ و لحاف مروارید دوزی شده جابندازه .. دیگه انگار هیچی ازخدا نمیخواستیم.حالا بعد این همه سال هنوزم غروبای جمعه یه کوله غصه میریزن تو چمدون دل مون اما این غصه بااون غصه جنسش فرق داره اون موقع ها یه دلنگرانی بود اونم غصه صبح شنبه مدرسه رفتن ولی حالا هزار جور فکر هست هزارجور غصه که باید به وقتش و سرفرصت هرکدوم شون و جدا جدا بخوری....
هرهفته غروب جمعه تکرار میشه و هرهفته صبح شنبه، هفته عوض نمیشه اما دلنگرانی ها و خوشحالی ها و غصه ها عوض میشن ..باگذشت سالها همه چیز تغییر رنگ میده و کاش این میان فقط ادمهای اطرافمون عوض نشن که همین کافیه...
#عادله_زمانی
@adelehz
هرهفته غروب جمعه تکرار میشه و هرهفته صبح شنبه، هفته عوض نمیشه اما دلنگرانی ها و خوشحالی ها و غصه ها عوض میشن ..باگذشت سالها همه چیز تغییر رنگ میده و کاش این میان فقط ادمهای اطرافمون عوض نشن که همین کافیه...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
میبینی؛
غروب جمعه چه همرنگ تنهایی و دلتنگی آدمهاست و چه قشنگ میان پنجرهها قد میکشد و چه عجیب غصهها را پر رنگ میکند...!
@adelehz
غروب جمعه چه همرنگ تنهایی و دلتنگی آدمهاست و چه قشنگ میان پنجرهها قد میکشد و چه عجیب غصهها را پر رنگ میکند...!
@adelehz
گاهی دلم برایت تنگ میشود
ازپنجره،کوچه رامی پایم شایدتو در پیچش بپیچی،به حیاط نگاه میکنم شاید تو درونش پا بگذاری دل تنگت میشوم نمیایی. چشم به در ،خوابم میبرد وخواب مرا میبرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
ازپنجره،کوچه رامی پایم شایدتو در پیچش بپیچی،به حیاط نگاه میکنم شاید تو درونش پا بگذاری دل تنگت میشوم نمیایی. چشم به در ،خوابم میبرد وخواب مرا میبرد..
#عادله_زمانی
@adelehz
قدیم ترها مردم عصر به عصر منتظر مهمان بودند.میخواستندکسی بیایدتا تمام روزشان رابریزند دردامنش
اینطوری هیچ چیزته دلشان نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#عادله_زمانی
اینطوری هیچ چیزته دلشان نمیماند ته دلشان کهنه نمیشد
شایدبخاطراین بودکه قدیمیهاخوشبخت تربودند.
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
نه تو حافظی
نه من شاخه نبات
نه تو دیوان غزل داری
نه من شهرآشوبم
قصه این عشق 800سال دهان به دهان نخواهد چرخید
پس بیا همین یک روز را که هستیم عاشق بمانیم.
#عادله_زمانی
@adelehz
نه من شاخه نبات
نه تو دیوان غزل داری
نه من شهرآشوبم
قصه این عشق 800سال دهان به دهان نخواهد چرخید
پس بیا همین یک روز را که هستیم عاشق بمانیم.
#عادله_زمانی
@adelehz