This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در های بازمانده گذشته را ببند
وبا خیالی اسوده وارد اتاق امروز بشو
لحظه را استفاده کن
چون قول فردا را کسی به ما نداده است.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
وبا خیالی اسوده وارد اتاق امروز بشو
لحظه را استفاده کن
چون قول فردا را کسی به ما نداده است.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
کوه در دامنه سرد خودش چادر زد
آتش کلبه ی ما یاد زمستان افتاد
تو بهار منی و سهم من از خاطره ات
گل سرخی ست که در جوی خیابان افتاد
#مهسا_تیموری
@adelehz
آتش کلبه ی ما یاد زمستان افتاد
تو بهار منی و سهم من از خاطره ات
گل سرخی ست که در جوی خیابان افتاد
#مهسا_تیموری
@adelehz
📣موافقت آموزش و پرورش با تعطیلی یک ماهه مدارس در زمستان/ تایید نهایی تعطیلی منوط به تصویب مجلس است./ فارس
پ.ن ما هم خیر سرمون مدرسه میرفتیم😒😒
@adelehz
پ.ن ما هم خیر سرمون مدرسه میرفتیم😒😒
@adelehz
قسم به قطره قطره بارانهایی که قسمت نشد زیر بارشش با یکدیگر قدم بزنیم ..
قسم به تک تک قهوه هایی که فرصت نشد باهم بنویشیم و برات با فنجانش فال بگیرم و بشوخی بگویم یک دختر مهربان وخوشگل توی فالت افتاده بیشتر قدرشو بدووون..
قسم به تمام اشعاری که برایت نوشتم وهرگز نخواندی
وقسم به تمام روزهایی که بین کوچکترین تا مهم ترین موضوعات زندگی من ردی ازتو بود ...
فردا که برگردی خیلی دیر است ...خیلی دیر
فردا دیگر نه بارانی می بارد نه قهوه ای دم میشود نه شعری سروده میشود..
فردا که بیایی دیگر مرا پیدا نمیکنی
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
قسم به تک تک قهوه هایی که فرصت نشد باهم بنویشیم و برات با فنجانش فال بگیرم و بشوخی بگویم یک دختر مهربان وخوشگل توی فالت افتاده بیشتر قدرشو بدووون..
قسم به تمام اشعاری که برایت نوشتم وهرگز نخواندی
وقسم به تمام روزهایی که بین کوچکترین تا مهم ترین موضوعات زندگی من ردی ازتو بود ...
فردا که برگردی خیلی دیر است ...خیلی دیر
فردا دیگر نه بارانی می بارد نه قهوه ای دم میشود نه شعری سروده میشود..
فردا که بیایی دیگر مرا پیدا نمیکنی
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
اگه دوستى شما با كسى بيشتر از ٧ سال دوام بياره ،
شما ديگه فقط با هم دوست نيستين ،
شما خانواده هستین !
دوست های خوب دوست های قدیمی از اون عطرهایی هستند که حتی وقتی تموم میشن ادم دلش نمیاد شیشه شو بیرون بندازه هرچند یک بار میای عطرشو بو میکنی و روزت ساخته میشه..
@adelehz
شما ديگه فقط با هم دوست نيستين ،
شما خانواده هستین !
دوست های خوب دوست های قدیمی از اون عطرهایی هستند که حتی وقتی تموم میشن ادم دلش نمیاد شیشه شو بیرون بندازه هرچند یک بار میای عطرشو بو میکنی و روزت ساخته میشه..
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
اگر رفتید .اگر انقدر لازم بود که بروید حالا به هردلیلی که باشد. خواه ناجوانمردی خودتان خواه اجبار زمانه خواه قسمت یاهر اسمی که رویش میگذارید ..هرچه که بود و بهردلیلی که رفتید.یادبگیرید که رفتنتان همیشگی باشد که برنگردید ..که اگر برگردید همه چیز برهم میریزد.وقتی میگذارید ومی روید طرفتان تا مدتها زجر میکشد زخمش را تر و خشک میکند .دلش را ارام میکند گریه میکند و سبک میشود کم کم سعی میکند ارام شود و به زندگی عادی برگردد..سخت است اما شدنی ست .اما وقتی شما دوباره برمیگردید یک زخم قدیمی دوباره سر بازمیکند.چون رفتنها هیچوقت در دل انهایی که ترک شدند تمام نمیشود فقط ارام میشود و وقتی شما برمیگردید دوباره همه چیز سر خانه اولش می گردد..
پس انسانی ترین عمل بعد از رفتن هرگز برنگشتن است چرا که تحمل یک داستان تمام نشده اما خاک گرفته اسان تر از تحمل یک زخم همیشه تازه است.
#عادله_زمانی
@adelehz
پس انسانی ترین عمل بعد از رفتن هرگز برنگشتن است چرا که تحمل یک داستان تمام نشده اما خاک گرفته اسان تر از تحمل یک زخم همیشه تازه است.
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح که ادم بیدار میشه
باید چشمش به همچین حیاطی بیفته
چیه ما اینقدر اسیریم بین
چهارتا دیوار که وقت دلتنگی هامون بهم نزدیک و نزدیک تر میشن
@adelehz
باید چشمش به همچین حیاطی بیفته
چیه ما اینقدر اسیریم بین
چهارتا دیوار که وقت دلتنگی هامون بهم نزدیک و نزدیک تر میشن
@adelehz
در ما خوش بخت ترین ما انهایی هستند که زودتر ازبقیه به این راز مهم دست یافته اند که نه زندگی انقدر طولانی ست که مدام به حسرت خوردن سپری شود و نه ما انقدر جوان می مانیم که هر فرصت خوشحال بودن را بعد موکول کنیم .
انها خوشبختانی واقعی هستند چرا که درک حقیقی همین دو موضوع ساده برای بسیاری از ما هنوز مشکل و دست نیافتنی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
انها خوشبختانی واقعی هستند چرا که درک حقیقی همین دو موضوع ساده برای بسیاری از ما هنوز مشکل و دست نیافتنی ست.
#عادله_زمانی
@adelehz
برای هم دعا کنیم ...بنا به همان مثل معروف که میگوید برای همسایه ات چراغ ارزو کن یحتمل حوالی خانه ی تونیز روشن خواهد شد ...
🥀🥀
اگر در خانه قلب تو مهمانم٬ دعایم کن
اگر هر لحظه در یاد تو میمانم٬ دعایم کن
اگر باران عشق از چشمهایت تند میبارد
تصور کن که من هم زیر بارانم، دعایم کن
اگر غم سینهات را میفشارد مثل من هر روز
منم مثل تو جزو مهربانانم٬ دعایم کن
اگر چشمانتظاری تا عزیزت باز برگردد
به یادم باش من هم چشمگردانم، دعایم کن
اگر روح تو را هم بیوفایی میکند مجروح
بده دستان گرمت را به دستانم دعایم کن
@adelehz
🥀🥀
اگر در خانه قلب تو مهمانم٬ دعایم کن
اگر هر لحظه در یاد تو میمانم٬ دعایم کن
اگر باران عشق از چشمهایت تند میبارد
تصور کن که من هم زیر بارانم، دعایم کن
اگر غم سینهات را میفشارد مثل من هر روز
منم مثل تو جزو مهربانانم٬ دعایم کن
اگر چشمانتظاری تا عزیزت باز برگردد
به یادم باش من هم چشمگردانم، دعایم کن
اگر روح تو را هم بیوفایی میکند مجروح
بده دستان گرمت را به دستانم دعایم کن
@adelehz