Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زیبایی زن
به چشم وابروی دلفریب
نیست.به مهربانی
لبخند
وصدای آرام کننده اش است.
زن زیبا زنی با رژلب سرخ نیست.
زنی ست با دستهای مرهم گذار.
#عادله_زمانی
@adelehz
به چشم وابروی دلفریب
نیست.به مهربانی
لبخند
وصدای آرام کننده اش است.
زن زیبا زنی با رژلب سرخ نیست.
زنی ست با دستهای مرهم گذار.
#عادله_زمانی
@adelehz
الان تموم کسایی که تو تلگرامن با فیلترشکن انلاینن
محض یاداوری الان تماس تلفنی تلگرامم میتونیم استفاده کنیم .الان یه نفر باهام تماس گرفت متوجه شدم😁🤓🤩📲📞😍
محض یاداوری الان تماس تلفنی تلگرامم میتونیم استفاده کنیم .الان یه نفر باهام تماس گرفت متوجه شدم😁🤓🤩📲📞😍
هرشب به خوابم بیا
منی که روزها برای دیدنت به خیابانها کافه ها و اسمانها پرواز میکردم حالا برای دیدنت به خواب می روم ..وخوب جانا بین خودم و خودت بماند که این سخت دل ازار است.
#عادله_زمانی
@adelehz
منی که روزها برای دیدنت به خیابانها کافه ها و اسمانها پرواز میکردم حالا برای دیدنت به خواب می روم ..وخوب جانا بین خودم و خودت بماند که این سخت دل ازار است.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوست داشتنت شامل
قانون پایستگی میشود
پایان نمیپذیردفقط ازنوع
عادی به گونه ی دیوانه وار
تغییرمیکند..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
قانون پایستگی میشود
پایان نمیپذیردفقط ازنوع
عادی به گونه ی دیوانه وار
تغییرمیکند..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
قلب هرآدمی گورستانیست از
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz
از دست فروش ها خرید کنید حتی اگر نیاز ندارید حتی اگر خرید ازیک هایپرمارکت لوکس را ترجیح میدهید خرید کنید تا پدری شرمنده به خانه برنگردد.
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در های بازمانده گذشته را ببند
وبا خیالی اسوده وارد اتاق امروز بشو
لحظه را استفاده کن
چون قول فردا را کسی به ما نداده است.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
وبا خیالی اسوده وارد اتاق امروز بشو
لحظه را استفاده کن
چون قول فردا را کسی به ما نداده است.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
کوه در دامنه سرد خودش چادر زد
آتش کلبه ی ما یاد زمستان افتاد
تو بهار منی و سهم من از خاطره ات
گل سرخی ست که در جوی خیابان افتاد
#مهسا_تیموری
@adelehz
آتش کلبه ی ما یاد زمستان افتاد
تو بهار منی و سهم من از خاطره ات
گل سرخی ست که در جوی خیابان افتاد
#مهسا_تیموری
@adelehz
📣موافقت آموزش و پرورش با تعطیلی یک ماهه مدارس در زمستان/ تایید نهایی تعطیلی منوط به تصویب مجلس است./ فارس
پ.ن ما هم خیر سرمون مدرسه میرفتیم😒😒
@adelehz
پ.ن ما هم خیر سرمون مدرسه میرفتیم😒😒
@adelehz
قسم به قطره قطره بارانهایی که قسمت نشد زیر بارشش با یکدیگر قدم بزنیم ..
قسم به تک تک قهوه هایی که فرصت نشد باهم بنویشیم و برات با فنجانش فال بگیرم و بشوخی بگویم یک دختر مهربان وخوشگل توی فالت افتاده بیشتر قدرشو بدووون..
قسم به تمام اشعاری که برایت نوشتم وهرگز نخواندی
وقسم به تمام روزهایی که بین کوچکترین تا مهم ترین موضوعات زندگی من ردی ازتو بود ...
فردا که برگردی خیلی دیر است ...خیلی دیر
فردا دیگر نه بارانی می بارد نه قهوه ای دم میشود نه شعری سروده میشود..
فردا که بیایی دیگر مرا پیدا نمیکنی
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
قسم به تک تک قهوه هایی که فرصت نشد باهم بنویشیم و برات با فنجانش فال بگیرم و بشوخی بگویم یک دختر مهربان وخوشگل توی فالت افتاده بیشتر قدرشو بدووون..
قسم به تمام اشعاری که برایت نوشتم وهرگز نخواندی
وقسم به تمام روزهایی که بین کوچکترین تا مهم ترین موضوعات زندگی من ردی ازتو بود ...
فردا که برگردی خیلی دیر است ...خیلی دیر
فردا دیگر نه بارانی می بارد نه قهوه ای دم میشود نه شعری سروده میشود..
فردا که بیایی دیگر مرا پیدا نمیکنی
فقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz