گاهی اوقات رفتن بهترین راه است.
شاید طرف مقابلت به توبگوید
سردوسنگ!!
اما رها کردن بسیار انسانی تر
ازتظاهربه دوست داشتن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید طرف مقابلت به توبگوید
سردوسنگ!!
اما رها کردن بسیار انسانی تر
ازتظاهربه دوست داشتن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
در نیمه شبِ خسته ی تهران بغلم کن
در بارش بی وقفه ی باران بغلم کن
در ساعت تنهایی یک کوچه ی بن بست
در اوج ترافیک خیابان بغلم کن
#مسعود_کاظمی
📸غروب تهران
📸غلام نجاتی
@adelehz
در بارش بی وقفه ی باران بغلم کن
در ساعت تنهایی یک کوچه ی بن بست
در اوج ترافیک خیابان بغلم کن
#مسعود_کاظمی
📸غروب تهران
📸غلام نجاتی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زیبایی زن
به چشم وابروی دلفریب
نیست.به مهربانی
لبخند
وصدای آرام کننده اش است.
زن زیبا زنی با رژلب سرخ نیست.
زنی ست با دستهای مرهم گذار.
#عادله_زمانی
@adelehz
به چشم وابروی دلفریب
نیست.به مهربانی
لبخند
وصدای آرام کننده اش است.
زن زیبا زنی با رژلب سرخ نیست.
زنی ست با دستهای مرهم گذار.
#عادله_زمانی
@adelehz
الان تموم کسایی که تو تلگرامن با فیلترشکن انلاینن
محض یاداوری الان تماس تلفنی تلگرامم میتونیم استفاده کنیم .الان یه نفر باهام تماس گرفت متوجه شدم😁🤓🤩📲📞😍
محض یاداوری الان تماس تلفنی تلگرامم میتونیم استفاده کنیم .الان یه نفر باهام تماس گرفت متوجه شدم😁🤓🤩📲📞😍
هرشب به خوابم بیا
منی که روزها برای دیدنت به خیابانها کافه ها و اسمانها پرواز میکردم حالا برای دیدنت به خواب می روم ..وخوب جانا بین خودم و خودت بماند که این سخت دل ازار است.
#عادله_زمانی
@adelehz
منی که روزها برای دیدنت به خیابانها کافه ها و اسمانها پرواز میکردم حالا برای دیدنت به خواب می روم ..وخوب جانا بین خودم و خودت بماند که این سخت دل ازار است.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوست داشتنت شامل
قانون پایستگی میشود
پایان نمیپذیردفقط ازنوع
عادی به گونه ی دیوانه وار
تغییرمیکند..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
قانون پایستگی میشود
پایان نمیپذیردفقط ازنوع
عادی به گونه ی دیوانه وار
تغییرمیکند..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
قلب هرآدمی گورستانیست از
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz
از دست فروش ها خرید کنید حتی اگر نیاز ندارید حتی اگر خرید ازیک هایپرمارکت لوکس را ترجیح میدهید خرید کنید تا پدری شرمنده به خانه برنگردد.
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در های بازمانده گذشته را ببند
وبا خیالی اسوده وارد اتاق امروز بشو
لحظه را استفاده کن
چون قول فردا را کسی به ما نداده است.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz
وبا خیالی اسوده وارد اتاق امروز بشو
لحظه را استفاده کن
چون قول فردا را کسی به ما نداده است.
#عادله_زمانی
صبح شنبه بخیر
@adelehz