گاهی اوقات رفتن بهترین راه است.
شاید طرف مقابلت به توبگوید
سردوسنگ!!
اما رها کردن بسیار انسانی تر
ازتظاهربه دوست داشتن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید طرف مقابلت به توبگوید
سردوسنگ!!
اما رها کردن بسیار انسانی تر
ازتظاهربه دوست داشتن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
در نیمه شبِ خسته ی تهران بغلم کن
در بارش بی وقفه ی باران بغلم کن
در ساعت تنهایی یک کوچه ی بن بست
در اوج ترافیک خیابان بغلم کن
#مسعود_کاظمی
📸غروب تهران
📸غلام نجاتی
@adelehz
در بارش بی وقفه ی باران بغلم کن
در ساعت تنهایی یک کوچه ی بن بست
در اوج ترافیک خیابان بغلم کن
#مسعود_کاظمی
📸غروب تهران
📸غلام نجاتی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
زیبایی زن
به چشم وابروی دلفریب
نیست.به مهربانی
لبخند
وصدای آرام کننده اش است.
زن زیبا زنی با رژلب سرخ نیست.
زنی ست با دستهای مرهم گذار.
#عادله_زمانی
@adelehz
به چشم وابروی دلفریب
نیست.به مهربانی
لبخند
وصدای آرام کننده اش است.
زن زیبا زنی با رژلب سرخ نیست.
زنی ست با دستهای مرهم گذار.
#عادله_زمانی
@adelehz
الان تموم کسایی که تو تلگرامن با فیلترشکن انلاینن
محض یاداوری الان تماس تلفنی تلگرامم میتونیم استفاده کنیم .الان یه نفر باهام تماس گرفت متوجه شدم😁🤓🤩📲📞😍
محض یاداوری الان تماس تلفنی تلگرامم میتونیم استفاده کنیم .الان یه نفر باهام تماس گرفت متوجه شدم😁🤓🤩📲📞😍
هرشب به خوابم بیا
منی که روزها برای دیدنت به خیابانها کافه ها و اسمانها پرواز میکردم حالا برای دیدنت به خواب می روم ..وخوب جانا بین خودم و خودت بماند که این سخت دل ازار است.
#عادله_زمانی
@adelehz
منی که روزها برای دیدنت به خیابانها کافه ها و اسمانها پرواز میکردم حالا برای دیدنت به خواب می روم ..وخوب جانا بین خودم و خودت بماند که این سخت دل ازار است.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوست داشتنت شامل
قانون پایستگی میشود
پایان نمیپذیردفقط ازنوع
عادی به گونه ی دیوانه وار
تغییرمیکند..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
قانون پایستگی میشود
پایان نمیپذیردفقط ازنوع
عادی به گونه ی دیوانه وار
تغییرمیکند..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
قلب هرآدمی گورستانیست از
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz
از دست فروش ها خرید کنید حتی اگر نیاز ندارید حتی اگر خرید ازیک هایپرمارکت لوکس را ترجیح میدهید خرید کنید تا پدری شرمنده به خانه برنگردد.
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "