"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
از فیلتر رد شده ها
بفرمایین😘
اوناییم که از فیلتر رد نشدن جاشون خالی دیگه😘😁
یکی هم پاشه چای بریزه😍
@adelehz
هرانسانی باید دوستی داشته باشد دوستی خاص
که وقتی دلت اندازه ی همه عالم گرفت
نگاهت کند و حرف نزند
فقط بغلت کند و بگوید حلش میکنیم
باهم
#عادله_زمانی
@adelehz
09 - Dige Geryeh Delo Va Nemikone(1)
<unknown>
وقتی بهترین دوستت برات اهنگ میفرسته..
هم خوشحالی که توام بهمین اندازه از اهنگش لذت میبری☺️
هم غمگین ازااینکه دلش اینقدر گرفته😔
گفت : " تو دختر قشنگی هستی
با شعوری . "
این جور مقدمه را خوب
می شناختم ، خوبی ها را به تو می گفتند تا خوبتر ها را از تو دریغ کنند.

👤فریبا وفی
📚رویای تبت
@adelehz
حال خوبت را
خریدارم
گل در راه مانده اما
زیبا
@adelehz
گاهی باید به عشق فرصت داد
تاقویترشودمثل چای
دم که بکشد
خوشرنگ ترمیشود...
یک فنجان عشق دم کشیده گواراتراست..
#عادله_زمانی
@adelehz
تویی که در سبدت صد بهار گل داری
چرا دو شاخه به دلجویی ام نمی آری؟!


@adelehz
گاهی اوقات رفتن بهترین راه است.
شاید طرف مقابلت به توبگوید
سردوسنگ!!
اما رها کردن بسیار انسانی تر
ازتظاهربه دوست داشتن است.
#عادله_زمانی

@adelehz
رویای دخترانه
😍😊
@adelehz
به من گفت مگه عاشقی که شاعرشدی
بهش گفتم بایدشاعرباشی تاعاشق بشی
#عادله_زمانی
@adelehz
در نیمه شبِ خسته ی تهران بغلم کن
در بارش بی وقفه ی باران بغلم کن
در ‌ساعت تنهایی یک کوچه ی بن بست
در اوج ترافیک خیابان بغلم کن

#مسعود_کاظمی
📸غروب تهران
📸غلام نجاتی
@adelehz
هل بود
بهار نارنج بود
یا ... عسل
#چای_صبحم
عجیب ...
طعم لب تو را می داد

#نوشین_جمشیدی
صبح_بخیر

@adelehz
می خواهمت که خواستنی تر ز هرکسی

کو واژه ای که ساده تـر از اين بيان کنم

#سیمین_بهبهانی

@adelehz
زیبایی زن
به چشم وابروی دلفریب
نیست.به مهربانی
لبخند
وصدای آرام کننده اش است.
زن زیبا زنی با رژلب سرخ نیست.
زنی ست با دستهای مرهم گذار.
#عادله_زمانی
@adelehz
الان تموم کسایی که تو تلگرامن با فیلترشکن انلاینن
محض یاداوری الان تماس تلفنی تلگرامم میتونیم استفاده کنیم .الان یه نفر باهام تماس گرفت متوجه شدم😁🤓🤩📲📞😍
هرشب به خوابم بیا
منی که روزها برای دیدنت به خیابانها کافه ها و اسمانها پرواز میکردم حالا برای دیدنت به خواب می روم ..وخوب جانا بین خودم و خودت بماند که این سخت دل ازار است.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ازاین اغوش ها
ازاین بیخیالی ها 😍
@adelehz
دوست داشتنت شامل
قانون پایستگی میشود
پایان نمیپذیردفقط ازنوع
عادی به گونه ی دیوانه وار
تغییرمیکند..❤️
#عادله_زمانی
@adelehz
قلب هرآدمی گورستانیست از
هزاران مدفون،دیگرانی که در فواصل مختلف
انهارابرای خودمان کشته ایم
ولی بازهم ازخودمان دورشان
نکردیم کشتیم... ودرقلبمان
دفن کردیم ..شایدبه امیداینکه
روزی جوانه بزنند درما..
#عادله_زمانی
@adelehz