بخوابیم، بخوابیم و امیدوار باشیم که فردا آدم فضاییها برگردند و ما رو به سیارهی واقعیمون - آنجا که صلح است و غم در او راه نداره، برگردونن.
😔🌙⭐️🌎🧚♀
@adelehz
😔🌙⭐️🌎🧚♀
@adelehz
دنیا راگشتم
تمام گلها رادیدم.
و چه عجیب که فقط اخترک کوچک خودم وگل بی تحمل خودم را خواستم.
که این خاصیت عشق است دلت برای کسی برای چیزی میطلبد که نه بهترین است ولی تو میخواهیش..
#عادله_زمانی
تمام گلها رادیدم.
و چه عجیب که فقط اخترک کوچک خودم وگل بی تحمل خودم را خواستم.
که این خاصیت عشق است دلت برای کسی برای چیزی میطلبد که نه بهترین است ولی تو میخواهیش..
#عادله_زمانی
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بارالها
قلبهای مارا آرامشی بده ازجنس خودت ...
به یادت میمانیم که وعده توست که یادت اراممان کند..
شب ارام در پناه حق
@adelehz
قلبهای مارا آرامشی بده ازجنس خودت ...
به یادت میمانیم که وعده توست که یادت اراممان کند..
شب ارام در پناه حق
@adelehz
گاهی اصلا نیاز نیست برای بهتر شدن دست وپا زد..باید خودمان را همانجور که هستیم بپذیریم باهمان کمبودها و چیزهایی که میخواهیم عوضشان کنیم این همه تقلا برای بهترشدن گاهی نتیجه عکس می دهد.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی