آخ عزیزم تو ادم فراموشکاری که نبودی .
بگو خنده هایمان را،عاشقانه هایمان را،نگاه های بی خبر و دلواپسی هایمان را کجا، جاگذاشته ای که هرچه میگردم پیدا نمیکنم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بگو خنده هایمان را،عاشقانه هایمان را،نگاه های بی خبر و دلواپسی هایمان را کجا، جاگذاشته ای که هرچه میگردم پیدا نمیکنم؟
#عادله_زمانی
@adelehz
بابا اگر فقط یک ارزو داشته باشم
این است که قبل از تو بمیرم ...
این دنیا اگر تو نباشی خودت بهتر میدانی مفتش هم گران است..
پس برای من تا ابد زندگی کن..
#بابا_حضرت_عشق
@adelehz
این است که قبل از تو بمیرم ...
این دنیا اگر تو نباشی خودت بهتر میدانی مفتش هم گران است..
پس برای من تا ابد زندگی کن..
#بابا_حضرت_عشق
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خبر مرگ دنیا فنی زاده تایید شد.😔
حس میکنم یه بخشی از بچگی مو , تنهایی سر ظهر برنامه کودک دیدن مو
باد برد 😔😔😔
@adelehz
حس میکنم یه بخشی از بچگی مو , تنهایی سر ظهر برنامه کودک دیدن مو
باد برد 😔😔😔
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
خبر مرگ دنیا فنی زاده تایید شد.😔 حس میکنم یه بخشی از بچگی مو , تنهایی سر ظهر برنامه کودک دیدن مو باد برد 😔😔😔 @adelehz
سالگرد فوت دنیا فنی زاده است امروز..
ما همون نسلی هستیم که نوستالژی ها ودلخوشی های کودکانه مون جلوی چشم خودمون تنهامون گذاشتند ورفتند.
@adelehz
ما همون نسلی هستیم که نوستالژی ها ودلخوشی های کودکانه مون جلوی چشم خودمون تنهامون گذاشتند ورفتند.
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
سالگرد فوت دنیا فنی زاده است امروز.. ما همون نسلی هستیم که نوستالژی ها ودلخوشی های کودکانه مون جلوی چشم خودمون تنهامون گذاشتند ورفتند. @adelehz
کلاه قرمزی و پسرخاله - آقای راننده
Telegram: @weed_lash
ظهرجمعه ست مشقهای فردارا نوشتم شنبه امتحان تاریخ مدنی دارم و بعدازناهاردرحالی که مادرم میخواهد بزور مرا بخواباند پای تلوزیون و فیلم سینمایی کلاه قرمزی میخکوب شده ام.
همین اندازه نزدیک
همین اندازه دور
همین اندازه نزدیک
همین اندازه دور
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد ...همه چیز را همه کس را رها کند و برود.
شاید کسی بپرسد :کجا؟جایی که هیچ کس نباشد هیچ دلبستگی و دوست داشتن و شناختنی درکارنباشد.جایی که فقط خودت باشی خودت که چمدانت را برداشته ای و یک غروب سرد زمستانی به جاده زده ای .مثلا کلبه ای باشد دور دور دور ...انقدر دور که نه هیچ تلفنی آنجا رخ کند و نه هیچ پستچی گذرش به آن بیفتد..
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد در یک بیخبری دریک سکوت برود که برود ..
دست خودش را محکم بگیرد .حتی اگر خیلی سرد بود دستکش های گرم بافتنی به دست خودش بپوشاند و راهی جاده شود ..
ادمیزاد گاهی دوست دارد جایی باشد که هیچ کس نیست و جایی نباشد که همه هستند ..
ادمیزاد گاهی فقط میخواهد گم شود ان طوری که دیگر نشود پیدایش کرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
شاید کسی بپرسد :کجا؟جایی که هیچ کس نباشد هیچ دلبستگی و دوست داشتن و شناختنی درکارنباشد.جایی که فقط خودت باشی خودت که چمدانت را برداشته ای و یک غروب سرد زمستانی به جاده زده ای .مثلا کلبه ای باشد دور دور دور ...انقدر دور که نه هیچ تلفنی آنجا رخ کند و نه هیچ پستچی گذرش به آن بیفتد..
آدمیزاد گاهی دلش میخواهد در یک بیخبری دریک سکوت برود که برود ..
دست خودش را محکم بگیرد .حتی اگر خیلی سرد بود دستکش های گرم بافتنی به دست خودش بپوشاند و راهی جاده شود ..
ادمیزاد گاهی دوست دارد جایی باشد که هیچ کس نیست و جایی نباشد که همه هستند ..
ادمیزاد گاهی فقط میخواهد گم شود ان طوری که دیگر نشود پیدایش کرد...
#عادله_زمانی
@adelehz
تو را بخشیدم آن روزی که از من رد شدی ، آری
که پل ها خوب میفهمند، معنای گذشتن را...
حسین زحمتکش
@adelehz
که پل ها خوب میفهمند، معنای گذشتن را...
حسین زحمتکش
@adelehz
برای یک خانم هیچ مردی مثل یک اقای مرتب،اراسته،مودب و با شخصیت جذاب نیست ..
چرا اخه خودتون و شبیه میمون سیرک میکنید 😐
درک نمی کنم تون😐
@adelehz
چرا اخه خودتون و شبیه میمون سیرک میکنید 😐
درک نمی کنم تون😐
@adelehz
بخوابیم، بخوابیم و امیدوار باشیم که فردا آدم فضاییها برگردند و ما رو به سیارهی واقعیمون - آنجا که صلح است و غم در او راه نداره، برگردونن.
😔🌙⭐️🌎🧚♀
@adelehz
😔🌙⭐️🌎🧚♀
@adelehz
دنیا راگشتم
تمام گلها رادیدم.
و چه عجیب که فقط اخترک کوچک خودم وگل بی تحمل خودم را خواستم.
که این خاصیت عشق است دلت برای کسی برای چیزی میطلبد که نه بهترین است ولی تو میخواهیش..
#عادله_زمانی
تمام گلها رادیدم.
و چه عجیب که فقط اخترک کوچک خودم وگل بی تحمل خودم را خواستم.
که این خاصیت عشق است دلت برای کسی برای چیزی میطلبد که نه بهترین است ولی تو میخواهیش..
#عادله_زمانی