Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خودتان را بخاطر هیچ کس تغییر ندهید...
هیچ آدمی در زندگی شما آنقدر ارزش
ندارد که بخاطرش
بعدها دلتان برای "خودتان"تنگ شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
هیچ آدمی در زندگی شما آنقدر ارزش
ندارد که بخاطرش
بعدها دلتان برای "خودتان"تنگ شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
داشتم برای پرنده های کوچکم دانه می ریختم .ظرف دانه خوریشان کثیف شده بود وخالی ..بیرونش اوردم تمیزش کردم و مشغول شدم به ریختن دانه هایی که برای خریدنشان کلی راه رفته بودم.پرنده کوچلوها ازلحظه ای که ظرفشان را برداشتم شروع کردند به جیک جیک کردن.جنس جیکشان فرق داشت نه ازجنس دعوای جوجه بزرگتر با جوجه کوچکتربود نه ازجنس جیک جیک عاشقانه ی پرنده ی پدر با مادرشان.حس کردم یک جور جیک جیک مظلومانه است .انگار بی طاقت بودند انگار دلشان به هراس افتاده بود که نکند این صاحب سربه هوا یادش برود ظرف غذا را برگرداند.نکند این میان قفس که نه راه رفت هست ونه جای پرواز ما گرسنه بمانیم...این فکرها که ازسرم گذشت دلم لرزید..وقتی ظرفشان را برمیگرداندم به این فکرمیکردم که نکند من همان پرنده کوچلوی بی طاقتم؟که نکند وقتی دارم بی صبرانه سروصدا میکنم و خودم را به در و دیوار میکوبم خداست که دارد ظرفم را پر میکند؟که نکند خیلی بی انصافم که فکر میکنم خداوند این بنده ی ناتوانش رایادش می رود؟
ازخودم خجالت کشیدم.این منم یک ادم معمولی وساده که پرندگانم را فراموش نمیکنم .پس او خدایی که قرنهاست خدایی میکند.سلطان بی همتایی که بر اریکه قدرت بی منازعش ایستاده چگونه مارامخلوقان بی دفاعش را فراموش میکند؟
و خدا به شما از رگ گردن هم نزدیکتر است.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
ازخودم خجالت کشیدم.این منم یک ادم معمولی وساده که پرندگانم را فراموش نمیکنم .پس او خدایی که قرنهاست خدایی میکند.سلطان بی همتایی که بر اریکه قدرت بی منازعش ایستاده چگونه مارامخلوقان بی دفاعش را فراموش میکند؟
و خدا به شما از رگ گردن هم نزدیکتر است.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
امیدوارم در سال 2018ادمهای دروغگو و خیانتکار از زندگی مون دور باشند.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من بگردم اون بچه داری تو عزیزم😍
@adelehz
@adelehz
این میدونین چیه؟
اینا اسما وخلیل هستند که 14سال پیش عروسی شون بود وهمون شب در زلزله بم جونشون و ازدست دادن.
میخام بگم قدر لحظه تون و بدونید.
@adelehz
اینا اسما وخلیل هستند که 14سال پیش عروسی شون بود وهمون شب در زلزله بم جونشون و ازدست دادن.
میخام بگم قدر لحظه تون و بدونید.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلم باران سرد
صبح پاییزی هوس دارد
که نم نم می رسد از راه و
عاشق می شود شهری ...
#شیوا_الله_وردی
صبح به خیر
@adelehz
صبح پاییزی هوس دارد
که نم نم می رسد از راه و
عاشق می شود شهری ...
#شیوا_الله_وردی
صبح به خیر
@adelehz
تا تو باشی چای شعرم تازه دم با قند توست...
بی تو اما طعم دنیا از دهان افتاده است...
#رضا_باقری_فرد
@adelehz
بی تو اما طعم دنیا از دهان افتاده است...
#رضا_باقری_فرد
@adelehz
بعد ازسالها بلاخره دیدمش
جلو آمد گفت :کجا بودی!؟گمت کرده بودم.
خندیدم و گفتم:همین جا،من جایی نرفتم.
گفت پس چطورشد که گمت کردم؟
گفتم شاید تو جاده ات راعوض کردی
و سکوت حاکم شد...
#عادله_زمانی
@adelehz
جلو آمد گفت :کجا بودی!؟گمت کرده بودم.
خندیدم و گفتم:همین جا،من جایی نرفتم.
گفت پس چطورشد که گمت کردم؟
گفتم شاید تو جاده ات راعوض کردی
و سکوت حاکم شد...
#عادله_زمانی
@adelehz
و حال خوب مجموعه ای ست ساختنی
نه پیدا کردنیست و نه خریدنی.
باید بگردی توی خانه دلت و کلی اسباب وبهانه های خرده ریزه پیداکنی و حال خوبت رابسازی.این تنها راه حل ممکن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
نه پیدا کردنیست و نه خریدنی.
باید بگردی توی خانه دلت و کلی اسباب وبهانه های خرده ریزه پیداکنی و حال خوبت رابسازی.این تنها راه حل ممکن است.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این منم وقتی میخام موقعی که مامان بابام خوابند یواشکی یه کاری بکنم.😒
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ما به دوستانی نیاز داریم که حتی اگه خودمون حواسمون نبود هوامونو داشته باشند.
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دوستت دارم
راز زیبایی ست که
باوجود راز بودنش
دلم میخواهد نه یک بار
که هزاربار با تو
درمیانش بگذارم.
#عادله_زمانی
@adelehz
راز زیبایی ست که
باوجود راز بودنش
دلم میخواهد نه یک بار
که هزاربار با تو
درمیانش بگذارم.
#عادله_زمانی
@adelehz