"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
به لبم رسیده جانم، تو بیا که زنده مانم
پس از آن که من نمانم، به چه کار خواهی آمد
#امیر_خسرو_دهلوی
@adelehz
سال نو میلادی مبارک.
🎅🎄🎄🎉🎁
@adelehz
کریسمس بااینکه مربوط به جغرافیایی که ما درونش هستیم نیست اما همیشه برای من جذاب بود😊شبتون کریسمسی
Forwarded from Deleted Account
دراین صبح زمستانی بارالها خودت گره گشای راهمان باش.که تو اگر دهی شادکنی و بی منت ببخشی.
ای گشاینده ی گره های کور
صبح به خیر
@adelehz
که عشق برای ثابت کردن است نه ادعا کردن...
@adelehz
‏در قیامت ؛
چون نمازها را بیارند در ترازو نهند !
و روزه ها را همچنین ...!

اما چون ؛
محبت را بیارند، محبت در ترازو نگنجد !
پس اصل محبت است ...!


مولانا ⁩
‏⁧فیه ما فیه ⁩

@adelehz
همین حالا
همین آن لحظه
این حال،این خونه ،این هوا ،این حس رو سخت خریدارم ❤️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رقص زیبای جوانان فلسطینی در سال نو میلادی
کاش امسال سالی باشد که تمام جنگ ها در جهان مشمول اتش بس گردد
@adelehz
خوب است یا بد!
درست است یا غلط!
پسندیده است یا ناپسند!
من ادمی هستم که به خاطرات معتادم.من همانی هستم که با خاطره ها زندگی میکند .همانی که ازصبح وقتی چشمش راباز میکند تا شب هنگام وقتی به خواب می رود .هزارهزارتا خاطره از لحظات مختلف زندگیش در ذهن و روحش مرور میشود.همانی که وسط یک عصر زمستانی وقتی در تنهایی و سکوت خانه نشین است و هو هوی باد پنجره های اتاقش را ارام درهم میفشارد یک غربت عمیق وسط سینه اش شکل میگیرد.
خوب است یا بد من همانی هستم که حتی آواز یاکریم ها حتی بوی هوای اردیبهشت حتی دیدن یک عکس حتی عبور از یک خیابان اورا میبرد وسط جنگل خیال و خاطره و رهایش میکند..
گاهی این خاطرات بقدری غربت در دلم می اندازد که ناگهان سردم میشود..لرزه برتنم می افتد و ناخوداگاه یخ میکنم ...بی انکه بدانم چرا..سالها باخودم فکر کردم که چرا من همیشه تمام جزییات را این همه خوب بیاد دارم.چرا حتی حس هایی که سالها قبل داشتم را گاهی بازهم مزه مزه میکنم؟چطور ممکن است کسی اینقدر مراحل قبلی زندگیش را مو به مو بیاد داشته باشد؟و حس وحالش عوض نشود چرا اینقدر به انها فکر میکنم چرا این همه همیشه در صندوقچه خاطرات من گشوده وباز است.وهیچ جوابی جز این پیدا نمیکنم که من همانی هستم که به خاطراتم معتادم....
همین وفقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
یادِ تو
می وزد
ولی

بی خبرم ز جای تو . . .

#حسین_منزوی


@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
@adelehz
سالهای نه چندان دور...
@adelehz
نخفته‌ایم که شب بگذرد ، سحر بزند
که آفتاب چو ققنوس ، بال و پر بزند
نخفته‌ایم که تا صبحِ شاعرانه‌ی ما
ز ره رسیده و همراهِ عشق ، در بزند

@adelehz
اگه این زلزله بذاره😒
بریم یه چایی بخوریم
@adelehz
و قلبها ارام نمیگیرد مگر با یادخدا..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خودتان را بخاطر هیچ کس تغییر ندهید...
هیچ آدمی در زندگی شما آنقدر ارزش
ندارد که بخاطرش
بعدها دلتان برای "خودتان"تنگ شود...
#عادله_زمانی
@adelehz