"زنی کهگم کردم "
#ناهار_تایم @adelehz
و سوگند به تمام رژیم هایی که هنوز شروع نشده شکسته شد😔🥐🧀🍕🍟🍔🌭
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یکی پیدا شود
دستمان رابگیرد ببرد
اینجا توی این حیاط
رهایمان کند
بگوید اینقدر که جز و ولز میزنی
اسمش زندگی نیست.
زندگی اینجاست
زندگی کن..
@adelehz
دستمان رابگیرد ببرد
اینجا توی این حیاط
رهایمان کند
بگوید اینقدر که جز و ولز میزنی
اسمش زندگی نیست.
زندگی اینجاست
زندگی کن..
@adelehz
زنها را بشناسید
زنها ترسواند
زنها از همه چیز می ترسند
از تنهایی
از دلتنگی
از دیروز
از فردا
از زشت شدن
از دیده نشدن
از جایگزین شدن
از تکراری شدن
از پیر شدن
از دوست داشته نشدن
و مردها برای رفع این ترس ها،
نه نیازی به پول دارند
نه موقعیت
و نه قدرت...
نه زیبایی
و نه زبان بازی!!!!
کافیست دوست داشتن و ماندن را بلد باشند!
تقصیر مردها بود که زنها اینقدر عوض شدند...!
عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ست...
وقتی زنها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن،
"تعادل دنیا به هم می خورد"....
@adelehz
زنها ترسواند
زنها از همه چیز می ترسند
از تنهایی
از دلتنگی
از دیروز
از فردا
از زشت شدن
از دیده نشدن
از جایگزین شدن
از تکراری شدن
از پیر شدن
از دوست داشته نشدن
و مردها برای رفع این ترس ها،
نه نیازی به پول دارند
نه موقعیت
و نه قدرت...
نه زیبایی
و نه زبان بازی!!!!
کافیست دوست داشتن و ماندن را بلد باشند!
تقصیر مردها بود که زنها اینقدر عوض شدند...!
عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ست...
وقتی زنها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن،
"تعادل دنیا به هم می خورد"....
@adelehz
داشتم در اینستاگرام میچرخیدم .یکهو به پیجی برخوردم که کارش نمایش دادن طلا وجواهر بود .نه اینکه فکر کنید پیج یک برند جواهر یا حدااقل یک طلافروشی در بازاربزرگ ! نه.بلکه پیجی بود که رسالتش این است که عکسهای ارسالی طلاهای شمارو همراه باقیمتش به نمایش میگذارد.مثلا یک دست تپل مپل با انگشتهای کوتاه که غرق النگو های عربی وهندی ست و زیرش قیمت زده که ایشان النگوهای شان را فلان میلیون تومان خریدند.به همین تمثیل پیج هایی را درنظر بگیرید که تصاویر منازل نوعروسان همراه جهیزیه های میلیونی شان را به نمایش میگذارند.همینطور که این عکسها را میدیدیم همکلاسی را بیاد اوردم که عکس سند اتومبیلی که همسرش به اوهدیه داده بود را در اینستا پست کرده بود !یا آن یکی که هفته ها عکس پروفایل تلگرامش عکس انگشتری بود که مادرهمسرش بمناسبت شب یلدا به اوهدیه داده بود!
بنظرم حتی شوخی اش هم قشنگ نیست.خیلی خوب است که ادم طلا و جواهر و کفش و لباس و خانه وماشین زیبا و عالی داشته باشد ولی واقعا به همون مقدار هم زشت وزننده است که ادمیزاد تا این حد خودش را پایین بیاورد که بخواهد دارایی هاش رو اینطور به رخ بکشد .همینطور که عکسهای دست های تپل والنگوهای عربی و دستهای کشیده و انگشترهای برلیان را بالا پایین میکردم .به نو عروسهایی فکر میکردم که پدرانشان توانایی چیدن چنین منازل و جهیزیه هایی را نداشتند وحقوق های کارگری همسرانشان کفاف 10میلیون تومن سرویس طلای هدیه رو نمی دهد که با دیدن این عکسها چند رابطه مخدوش میشود چند مرد تحقیر و چند زن غمگین میشوند.امیدوارم دارایی همه برای شان باقی بماند وحتی روز به روز بیشتر بشود.اما کمی در رفتارهامان اگر دقت کنیم بهتر خواهد بود.هر زمانی که میخواهیم داشته هایمان را به رخ بکشیم یادمان بیاید که کسانی هستند که واقعا توان خرید، توان داشتن،ندارند.و ما نخواسته سبب ازارشان نشویم.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
بنظرم حتی شوخی اش هم قشنگ نیست.خیلی خوب است که ادم طلا و جواهر و کفش و لباس و خانه وماشین زیبا و عالی داشته باشد ولی واقعا به همون مقدار هم زشت وزننده است که ادمیزاد تا این حد خودش را پایین بیاورد که بخواهد دارایی هاش رو اینطور به رخ بکشد .همینطور که عکسهای دست های تپل والنگوهای عربی و دستهای کشیده و انگشترهای برلیان را بالا پایین میکردم .به نو عروسهایی فکر میکردم که پدرانشان توانایی چیدن چنین منازل و جهیزیه هایی را نداشتند وحقوق های کارگری همسرانشان کفاف 10میلیون تومن سرویس طلای هدیه رو نمی دهد که با دیدن این عکسها چند رابطه مخدوش میشود چند مرد تحقیر و چند زن غمگین میشوند.امیدوارم دارایی همه برای شان باقی بماند وحتی روز به روز بیشتر بشود.اما کمی در رفتارهامان اگر دقت کنیم بهتر خواهد بود.هر زمانی که میخواهیم داشته هایمان را به رخ بکشیم یادمان بیاید که کسانی هستند که واقعا توان خرید، توان داشتن،ندارند.و ما نخواسته سبب ازارشان نشویم.
همین
#عادله_زمانی
@adelehz
به لبم رسیده جانم، تو بیا که زنده مانم
پس از آن که من نمانم، به چه کار خواهی آمد
#امیر_خسرو_دهلوی
@adelehz
پس از آن که من نمانم، به چه کار خواهی آمد
#امیر_خسرو_دهلوی
@adelehz
کریسمس بااینکه مربوط به جغرافیایی که ما درونش هستیم نیست اما همیشه برای من جذاب بود😊شبتون کریسمسی
دراین صبح زمستانی بارالها خودت گره گشای راهمان باش.که تو اگر دهی شادکنی و بی منت ببخشی.
ای گشاینده ی گره های کور
صبح به خیر
@adelehz
ای گشاینده ی گره های کور
صبح به خیر
@adelehz
در قیامت ؛
چون نمازها را بیارند در ترازو نهند !
و روزه ها را همچنین ...!
اما چون ؛
محبت را بیارند، محبت در ترازو نگنجد !
پس اصل محبت است ...!
مولانا
فیه ما فیه
@adelehz
چون نمازها را بیارند در ترازو نهند !
و روزه ها را همچنین ...!
اما چون ؛
محبت را بیارند، محبت در ترازو نگنجد !
پس اصل محبت است ...!
مولانا
فیه ما فیه
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
رقص زیبای جوانان فلسطینی در سال نو میلادی
کاش امسال سالی باشد که تمام جنگ ها در جهان مشمول اتش بس گردد
@adelehz
کاش امسال سالی باشد که تمام جنگ ها در جهان مشمول اتش بس گردد
@adelehz
خوب است یا بد!
درست است یا غلط!
پسندیده است یا ناپسند!
من ادمی هستم که به خاطرات معتادم.من همانی هستم که با خاطره ها زندگی میکند .همانی که ازصبح وقتی چشمش راباز میکند تا شب هنگام وقتی به خواب می رود .هزارهزارتا خاطره از لحظات مختلف زندگیش در ذهن و روحش مرور میشود.همانی که وسط یک عصر زمستانی وقتی در تنهایی و سکوت خانه نشین است و هو هوی باد پنجره های اتاقش را ارام درهم میفشارد یک غربت عمیق وسط سینه اش شکل میگیرد.
خوب است یا بد من همانی هستم که حتی آواز یاکریم ها حتی بوی هوای اردیبهشت حتی دیدن یک عکس حتی عبور از یک خیابان اورا میبرد وسط جنگل خیال و خاطره و رهایش میکند..
گاهی این خاطرات بقدری غربت در دلم می اندازد که ناگهان سردم میشود..لرزه برتنم می افتد و ناخوداگاه یخ میکنم ...بی انکه بدانم چرا..سالها باخودم فکر کردم که چرا من همیشه تمام جزییات را این همه خوب بیاد دارم.چرا حتی حس هایی که سالها قبل داشتم را گاهی بازهم مزه مزه میکنم؟چطور ممکن است کسی اینقدر مراحل قبلی زندگیش را مو به مو بیاد داشته باشد؟و حس وحالش عوض نشود چرا اینقدر به انها فکر میکنم چرا این همه همیشه در صندوقچه خاطرات من گشوده وباز است.وهیچ جوابی جز این پیدا نمیکنم که من همانی هستم که به خاطراتم معتادم....
همین وفقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz
درست است یا غلط!
پسندیده است یا ناپسند!
من ادمی هستم که به خاطرات معتادم.من همانی هستم که با خاطره ها زندگی میکند .همانی که ازصبح وقتی چشمش راباز میکند تا شب هنگام وقتی به خواب می رود .هزارهزارتا خاطره از لحظات مختلف زندگیش در ذهن و روحش مرور میشود.همانی که وسط یک عصر زمستانی وقتی در تنهایی و سکوت خانه نشین است و هو هوی باد پنجره های اتاقش را ارام درهم میفشارد یک غربت عمیق وسط سینه اش شکل میگیرد.
خوب است یا بد من همانی هستم که حتی آواز یاکریم ها حتی بوی هوای اردیبهشت حتی دیدن یک عکس حتی عبور از یک خیابان اورا میبرد وسط جنگل خیال و خاطره و رهایش میکند..
گاهی این خاطرات بقدری غربت در دلم می اندازد که ناگهان سردم میشود..لرزه برتنم می افتد و ناخوداگاه یخ میکنم ...بی انکه بدانم چرا..سالها باخودم فکر کردم که چرا من همیشه تمام جزییات را این همه خوب بیاد دارم.چرا حتی حس هایی که سالها قبل داشتم را گاهی بازهم مزه مزه میکنم؟چطور ممکن است کسی اینقدر مراحل قبلی زندگیش را مو به مو بیاد داشته باشد؟و حس وحالش عوض نشود چرا اینقدر به انها فکر میکنم چرا این همه همیشه در صندوقچه خاطرات من گشوده وباز است.وهیچ جوابی جز این پیدا نمیکنم که من همانی هستم که به خاطراتم معتادم....
همین وفقط همین
#عادله_زمانی
@adelehz