عشق خاصیت های عجیبی دارد.اما عجیب ترین خاصیتش این است که یک شبه هزارسال بزرگترت میکند.انهایی که ازعشق برمیگردند دیگرهرگز ان ادم سابق نمی شوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
این اقا یه خواننده خیابونی هستند .وقتی برنامه داشته تو خیابون 4تا بچه گربه میان و تااخر برنامه پای برنامش میشینند و وقتی تموم میشه برمیگردن خونه شون😊
من مردم براشون😍❤️😊
@adelehz
من مردم براشون😍❤️😊
@adelehz
dokhtare darya [WikiSeda]
dokhtare darya [WikiSeda]
@adelehz
دختر دریا از گوگوش
دختر دریا از گوگوش
خیلی وقتها از ادمهایی می رنجیم که واقعا دوستمان دارند ولی بلد نیستند عشقشان را انطوری که باید نشانمان بدهند.همانهایی که نمیتوانند مرتب بگویند دوستت دارم ولی همیشه حواسشان به چیزهایی که ما دوست داریم هست.همانهایی که ابنبات های نارگیلی و موزی را یواشکی برای ما کنار میگذارند یا وقتی توی مهمانی هرکس حواسش به خودش هست توی بشقاب ما سیب های درشت و قرمز میچینند.همانهایی که حتی یک پیام عاشقتم از انها توی گوشی هایمان نداریم ولی وقتی گرفتاریم و رنجور اولین کسانی هستند که دلمان میخواهد بهشان زنگ بزنیم و صدایشان را بشنویم.همانهایی که روزهای سرد سال مرتب ازخودمان یا ازبقیه میپرسند فلانی لباس گرم پوشیده است موقع رفتن؟همانهایی که دلشان برایمان زود به زود تنگ میشود و این را نه پشت پیامهای رنگارنگ تلگرامی که میتوان از نگاهشان وقتی دیر میرسیم خانه فهمید.
اصولا انهایی که بیشتر عاشقمان هستند انهایی که بیشتر خاطرخواهمان هستند انهایی نیستند که مدام درحال گفتنش هستند بلکه انهایی هستند که درحال ثابت کردنش هستند.
که دوست داشتن به حرف که نه به عمل است...
#عادله_زمانی
@adelehz
اصولا انهایی که بیشتر عاشقمان هستند انهایی که بیشتر خاطرخواهمان هستند انهایی نیستند که مدام درحال گفتنش هستند بلکه انهایی هستند که درحال ثابت کردنش هستند.
که دوست داشتن به حرف که نه به عمل است...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Other side of Afghanistan❤️
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ادمیزاد نباید که پیچک باشد از دیوارکسی بالابرود ادمیزاد یاس باید باشد حتی از کوچه که بگذری عطرش روزت رابسازد.
#عادله_زمانی
روزتان پر از عطر خوب یاس
@adelehz
#عادله_زمانی
روزتان پر از عطر خوب یاس
@adelehz
تو که مرا افریدی نقشه راه روح مرا میدانی...تو فقط میدانی کدام زخم کجای روح مرا ازرده است .و چه کسی جز خودت میتواند مرا، این من خسته را نجات بخشد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
#ناهار_تایم @adelehz
و سوگند به تمام رژیم هایی که هنوز شروع نشده شکسته شد😔🥐🧀🍕🍟🍔🌭
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یکی پیدا شود
دستمان رابگیرد ببرد
اینجا توی این حیاط
رهایمان کند
بگوید اینقدر که جز و ولز میزنی
اسمش زندگی نیست.
زندگی اینجاست
زندگی کن..
@adelehz
دستمان رابگیرد ببرد
اینجا توی این حیاط
رهایمان کند
بگوید اینقدر که جز و ولز میزنی
اسمش زندگی نیست.
زندگی اینجاست
زندگی کن..
@adelehz
زنها را بشناسید
زنها ترسواند
زنها از همه چیز می ترسند
از تنهایی
از دلتنگی
از دیروز
از فردا
از زشت شدن
از دیده نشدن
از جایگزین شدن
از تکراری شدن
از پیر شدن
از دوست داشته نشدن
و مردها برای رفع این ترس ها،
نه نیازی به پول دارند
نه موقعیت
و نه قدرت...
نه زیبایی
و نه زبان بازی!!!!
کافیست دوست داشتن و ماندن را بلد باشند!
تقصیر مردها بود که زنها اینقدر عوض شدند...!
عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ست...
وقتی زنها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن،
"تعادل دنیا به هم می خورد"....
@adelehz
زنها ترسواند
زنها از همه چیز می ترسند
از تنهایی
از دلتنگی
از دیروز
از فردا
از زشت شدن
از دیده نشدن
از جایگزین شدن
از تکراری شدن
از پیر شدن
از دوست داشته نشدن
و مردها برای رفع این ترس ها،
نه نیازی به پول دارند
نه موقعیت
و نه قدرت...
نه زیبایی
و نه زبان بازی!!!!
کافیست دوست داشتن و ماندن را بلد باشند!
تقصیر مردها بود که زنها اینقدر عوض شدند...!
عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ست...
وقتی زنها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن،
"تعادل دنیا به هم می خورد"....
@adelehz