"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
عشق خاصیت های عجیبی دارد.اما عجیب ترین خاصیتش این است که یک شبه هزارسال بزرگترت میکند.انهایی که ازعشق برمیگردند دیگرهرگز ان ادم سابق نمی شوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
تا توانی دفع غم از چهره ی غمناک کن
در جهان گریاندن آسان است، اشکی پاک کن
@adelehz
این اقا یه خواننده خیابونی هستند .وقتی برنامه داشته تو خیابون 4تا بچه گربه میان و تااخر برنامه پای برنامش میشینند و وقتی تموم میشه برمیگردن خونه شون😊
من مردم براشون😍❤️😊
@adelehz
پرخرج ترین عروسی تاریخ ایران،جشن ازدواج عصمت الدوله دختر ناصرالدین شاه باپسر دوستعلی خان خزانه دار بود!این جشن 10روز در تهران به طول انجامید.مهريه عروس 5 ميليون سكه بود
😐تفو برتو ای چرخ گردون،تفو😐
خیلی وقتها از ادمهایی می رنجیم که واقعا دوستمان دارند ولی بلد نیستند عشقشان را انطوری که باید نشانمان بدهند.همانهایی که نمیتوانند مرتب بگویند دوستت دارم ولی همیشه حواسشان به چیزهایی که ما دوست داریم هست.همانهایی که ابنبات های نارگیلی و موزی را یواشکی برای ما کنار میگذارند یا وقتی توی مهمانی هرکس حواسش به خودش هست توی بشقاب ما سیب های درشت و قرمز میچینند.همانهایی که حتی یک پیام عاشقتم از انها توی گوشی هایمان نداریم ولی وقتی گرفتاریم و رنجور اولین کسانی هستند که دلمان میخواهد بهشان زنگ بزنیم و صدایشان را بشنویم.همانهایی که روزهای سرد سال مرتب ازخودمان یا ازبقیه میپرسند فلانی لباس گرم پوشیده است موقع رفتن؟همانهایی که دلشان برایمان زود به زود تنگ میشود و این را نه پشت پیامهای رنگارنگ تلگرامی که میتوان از نگاهشان وقتی دیر میرسیم خانه فهمید.
اصولا انهایی که بیشتر عاشقمان هستند انهایی که بیشتر خاطرخواهمان هستند انهایی نیستند که مدام درحال گفتنش هستند بلکه انهایی هستند که درحال ثابت کردنش هستند.
که دوست داشتن به حرف که نه به عمل است...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب کریسمس ایشونم
دارن اواز میخونن😊😍
@adelehz
شب است و بنابرعادت شب
دلتنگی ها حجیم میشوند ..و دل خوشی ها اب می روند...
@adelehz
شبتون این شکلی😊
غم فردا رو نخورید
هرکی بد بشه خدا بدنمیشه
خدا کریمه 😊
شب زیبا
@adelehz
به ملازمان سلطان که رساند این دعا را
که به شکر پادشاهی ز نظر مران گدا را
#حافظ
@adelehz
ادمیزاد نباید که پیچک باشد از دیوارکسی بالابرود ادمیزاد یاس باید باشد حتی از کوچه که بگذری عطرش روزت رابسازد.
#عادله_زمانی
روزتان پر از عطر خوب یاس
@adelehz
تو نمیتونی من و همیشه خوشحال کنی.
چون تو چای لیوانی هلدار و تازه دم نیستی😊
@adelehz
تو که مرا افریدی نقشه راه روح مرا میدانی...تو فقط میدانی کدام زخم کجای روح مرا ازرده است .و چه کسی جز خودت میتواند مرا، این من خسته را نجات بخشد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
لعنت به جنگ
لعنت به فردای جنگ
لعنت به تفنگی که شادی های یک کودک را نشانه می رود...
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
#ناهار_تایم @adelehz
و سوگند به تمام رژیم هایی که هنوز شروع نشده شکسته شد😔🥐🧀🍕🍟🍔🌭
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ولی خب آزاد سازی موتور سواری زنان در عربستان هم در جهت کاهش عمر خانمهاست همش دسیسه است :)))


@adelehz
موضوع انشا
علم بهتراست یاثروت؟
هیچکدام
تو بهتری
#عادله_زمانی
@adelehz
یکی پیدا شود
دستمان رابگیرد ببرد
اینجا توی این حیاط
رهایمان کند
بگوید اینقدر که جز و ولز میزنی
اسمش زندگی نیست.
زندگی اینجاست
زندگی کن..
@adelehz