Forwarded from "زنی کهگم کردم "
مــردها مظلوم ترین آفریده خدایند ... شاید توی دلتان بلند بلند بخندید و بگویید : مردها و مظـلووم ؟؟؟ این هم از آن حرفهاست . امــا راستش این است که مردها پشتِ قابِ غــرور و مَـنم منـم کردنشان , گاه کودکانی معصوم و بی پناهند . گاه عاشقانی نگون بخت و گــاهی پیرمردی تــنها توی پارک و من فکر میکنم ته تــهِ خوشبختی هــر مردی خنده زن و بچه اوست . مردها را ســخت میتوان شناخت .. همه شان ته ریش ندارند ، همه شان فیتنس نیستند ، اتفاقا بعضـی هایشان کچل و بی قواره اند . بعضی ها دندان های جلویشان افتاده و بعضی ها کوتاه قد با یک گلوله شکم امــا همیــن مردهای معمولی وقتی شما دارید خرید میکنید یا وقتی آرام برنامه آشپزی می بینید یا موقع سرخ کردن بادمجان حتــی وقتی با بی حوصلگی از یقه همیشه چرک شان گلایه میکنید ؛ مشغول جنگ هستند . جنگ با مشغولیات ذهنی خودشان ، با راست و ریس کردن اجاره خانه ، با چک سرِ برج یا با قسط فلان . با اینکه چطور کنار این همه مشکلات لبخند یادشان نرود و تاریخ تولد و عقد و ازدواج و هــزار چیز دیگر که برای شما فرشته ها مهم است یا چطور یک گوشه پیدا کند تا دردهایش را توی سطل تنهایی خودشان عُــق بزنند . مردها موجودات مظلومی هستند ؛ حواستان باشد اگر دلشان خوش به یک استکان چای دارچینی دم کرده شماست ؛ همیشــه حاضر باشد . تعریف کنید ازشان حــتی اگر شکم شان گنده و کله شان کچل است . مــردها به محبت زنده اند و نه هیـچ چیز دیگر ... باقی قضایا فقط فکرهای زنانه است ، بریزدشان دور و طوری دیــگر نگاه کنید . دنیا دنیای زیــباتری میشود.
@adelehz
@adelehz
ننه: فقط یک هنر را باید یاد بگیری
و آن هم تحمل است،
تحمل
مریم: تحمل چی ننه؟
ننه: نگران آن نباش،
موضوع کم نمی آوری.
📚هزار خورشید تابان
👤خالد حسینی
@adelehz
و آن هم تحمل است،
تحمل
مریم: تحمل چی ننه؟
ننه: نگران آن نباش،
موضوع کم نمی آوری.
📚هزار خورشید تابان
👤خالد حسینی
@adelehz
عشق خاصیت های عجیبی دارد.اما عجیب ترین خاصیتش این است که یک شبه هزارسال بزرگترت میکند.انهایی که ازعشق برمیگردند دیگرهرگز ان ادم سابق نمی شوند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
این اقا یه خواننده خیابونی هستند .وقتی برنامه داشته تو خیابون 4تا بچه گربه میان و تااخر برنامه پای برنامش میشینند و وقتی تموم میشه برمیگردن خونه شون😊
من مردم براشون😍❤️😊
@adelehz
من مردم براشون😍❤️😊
@adelehz
dokhtare darya [WikiSeda]
dokhtare darya [WikiSeda]
@adelehz
دختر دریا از گوگوش
دختر دریا از گوگوش
خیلی وقتها از ادمهایی می رنجیم که واقعا دوستمان دارند ولی بلد نیستند عشقشان را انطوری که باید نشانمان بدهند.همانهایی که نمیتوانند مرتب بگویند دوستت دارم ولی همیشه حواسشان به چیزهایی که ما دوست داریم هست.همانهایی که ابنبات های نارگیلی و موزی را یواشکی برای ما کنار میگذارند یا وقتی توی مهمانی هرکس حواسش به خودش هست توی بشقاب ما سیب های درشت و قرمز میچینند.همانهایی که حتی یک پیام عاشقتم از انها توی گوشی هایمان نداریم ولی وقتی گرفتاریم و رنجور اولین کسانی هستند که دلمان میخواهد بهشان زنگ بزنیم و صدایشان را بشنویم.همانهایی که روزهای سرد سال مرتب ازخودمان یا ازبقیه میپرسند فلانی لباس گرم پوشیده است موقع رفتن؟همانهایی که دلشان برایمان زود به زود تنگ میشود و این را نه پشت پیامهای رنگارنگ تلگرامی که میتوان از نگاهشان وقتی دیر میرسیم خانه فهمید.
اصولا انهایی که بیشتر عاشقمان هستند انهایی که بیشتر خاطرخواهمان هستند انهایی نیستند که مدام درحال گفتنش هستند بلکه انهایی هستند که درحال ثابت کردنش هستند.
که دوست داشتن به حرف که نه به عمل است...
#عادله_زمانی
@adelehz
اصولا انهایی که بیشتر عاشقمان هستند انهایی که بیشتر خاطرخواهمان هستند انهایی نیستند که مدام درحال گفتنش هستند بلکه انهایی هستند که درحال ثابت کردنش هستند.
که دوست داشتن به حرف که نه به عمل است...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Other side of Afghanistan❤️
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ادمیزاد نباید که پیچک باشد از دیوارکسی بالابرود ادمیزاد یاس باید باشد حتی از کوچه که بگذری عطرش روزت رابسازد.
#عادله_زمانی
روزتان پر از عطر خوب یاس
@adelehz
#عادله_زمانی
روزتان پر از عطر خوب یاس
@adelehz
تو که مرا افریدی نقشه راه روح مرا میدانی...تو فقط میدانی کدام زخم کجای روح مرا ازرده است .و چه کسی جز خودت میتواند مرا، این من خسته را نجات بخشد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
#ناهار_تایم @adelehz
و سوگند به تمام رژیم هایی که هنوز شروع نشده شکسته شد😔🥐🧀🍕🍟🍔🌭
@adelehz
@adelehz