Forwarded from Art of Trading
جاي يه خوندني #خوب تو اين روزها خاليه
بيايين پيشمون كه خيلي وقته #منتظرتونيم👇🏻👇🏻
بي پولي پدر؛ بد رفتاري مدرسه 😥😞
https://telegram.me/joinchat/Au4pBj1c8DjfOzT8Af51dA
🌻امضا: تحريريه زنان و زندگي
بيايين پيشمون كه خيلي وقته #منتظرتونيم👇🏻👇🏻
بي پولي پدر؛ بد رفتاري مدرسه 😥😞
https://telegram.me/joinchat/Au4pBj1c8DjfOzT8Af51dA
🌻امضا: تحريريه زنان و زندگي
به این سگ نگاه کنید پاسخش را به دامپزشکی که درمانش کرده است ببینید 👇😔
لطفا هیچ وقت فراموش نکنید ..که خدای خالق من و شما خالق این سگ زبان بسته هم هست اگر دعای من و شما را میپذیرد ایمان داشته باشید که ازدرد دل این حیوان هم آگاه ست .اگر ظلم کنید آزار بدید مطمین باشید بی جواب نمیگذارد .درواقع خدا خدای همه ی دنیاست ..
@adelehz
لطفا هیچ وقت فراموش نکنید ..که خدای خالق من و شما خالق این سگ زبان بسته هم هست اگر دعای من و شما را میپذیرد ایمان داشته باشید که ازدرد دل این حیوان هم آگاه ست .اگر ظلم کنید آزار بدید مطمین باشید بی جواب نمیگذارد .درواقع خدا خدای همه ی دنیاست ..
@adelehz
به شب ایمان ندارم
میشود مگر
خورشیدی چون تو
وجود داشته باشد
وشب شود؟؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
شب نورانی🌙⭐️ به امید روشنایی شبها و دلها❤️
میشود مگر
خورشیدی چون تو
وجود داشته باشد
وشب شود؟؟؟؟
#عادله_زمانی
@adelehz
شب نورانی🌙⭐️ به امید روشنایی شبها و دلها❤️
هر صبح باید به شیرینی آغاز شود
شبیه لبخند کسی
که دوستش داری..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح به لبخند شادی و برکت🐥🍞☕️
شبیه لبخند کسی
که دوستش داری..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح به لبخند شادی و برکت🐥🍞☕️
صبح را مثل کودکان بی دغدغه و بالبخند آغاز کنید...کودکی کردن در بزرگسالی هنرکمی نیست😊❤️🍼👇
@adelehz
@adelehz
بعضی دوست داشتن ها
اصلا وابدا خوب نیست ..
مثل اینکه بخواهی
یک گل را بی توجه به خارها
بچینی...ممکن است موفق شوی
اما دست وبالت بدجور،خونی میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
اصلا وابدا خوب نیست ..
مثل اینکه بخواهی
یک گل را بی توجه به خارها
بچینی...ممکن است موفق شوی
اما دست وبالت بدجور،خونی میشود...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Art of Trading
هر چقدر بگوییم
مردها فلان
زن ها فلان
یا تنهایی خوب است
و دنیا زشت است
آخرش روزی قلبت
برای کسی تندتر می زند ...
.
#چارلز_بوکوفسکى
@zananozendegi
مردها فلان
زن ها فلان
یا تنهایی خوب است
و دنیا زشت است
آخرش روزی قلبت
برای کسی تندتر می زند ...
.
#چارلز_بوکوفسکى
@zananozendegi
با من خوبتر باش...
سالها بعد اگر برگردی
وآشیانه مان را خالی ببینی
دلت برایم تنگ خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
سالها بعد اگر برگردی
وآشیانه مان را خالی ببینی
دلت برایم تنگ خواهدشد..
#عادله_زمانی
@adelehz
💔1
شب سردی که نیست اما بعضی اشعار لذت خوانده شدن درهر زمانی رو دارن
@adelehz 😊👇🌹💌
@adelehz 😊👇🌹💌