"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
Leila
این بهترین شب سال زندگی منه؛در کنار همه عزیزانم که مهمترینشون پدر و مادرم و عشقم است که هیچوقت در هیچوقت از بدترین دوران زندگیم منو تنها نذاشتن.با وجود این عزیزانم تنواستم بهتر و بهتر بشم.
لیلای عزیز ...سخت ترین امتحان ممکن رو در زندگی پشت سر گذاشته اما مثل یک درخت استوار هنوز هم ایستاده و عاشق زندگی ست.
حس های قشنگ تو نو برام بفرستید مثل لیلای مهربون ..تا درکانال منتشر کنم.ما اینجاییم که عاشق زندگی باشیم❤️
@adelehz
در زندگی قدر شناس بودن آنقدر مهم است که لازم به گفتن نیست.ولی در زندگی از قدرشناس بودن مهمتر عاقل بودن است.عاقل بودن در قدرشناسی یعنی به ادمهایی که جواب محبتتان را درست نمیدهند دیگر محبت نکنید.شاید باخودتان بگویید اما این که محاسبه گری ست و پاسختان این است که بله این محاسبه گری ست و باید که این چنین باشد.چرا باید به کسی که شما را نمیبیند و به شما احترام نمیگذارد محبت کرد.چرا باید همسایه ای را به جشن خانه تان دعوت کنید که میدانید پشت سرتان حرف میزند!فرستادن پیام احوالپرسی برای همکلاسی که همیشه سعی در تحقیر کردن تان بنحوی در جمع دارد اصولا معنا ندارد.هدیه فرستادن برای فامیلی که شما جز دعوت شدگان مهمانی هایش نیستید اصولا کار نادرستی ست.تمام اینها به معنی بی احترامی نیست.اما به ادمها یادبدهید که احمق نیستید که باید در چهارچوب احترام باشما برخوردشود.البته که نباید ازدیگران توقعات بی خود داشت اما نباید هم ساده لوحانه هر بی توجهی را نادیده گرفت .اصولا ما باید بیاموزیم که به خودمان احترام بگذاریم تا دیگران به ما احترام بگذارند .
مهربان باشید و مهربان زندگی کنید اما اجازه ندهید دیگران مهربانی تان را با حماقت اشتباه بگیرند.
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
خسته ام ،

مثل در آغوش کسی جا نشدن...



@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در این صبح سرد زمستانی ...
خدایا دلمان را گرم کن و آتش غصه مان راسرد...
صبح بخیر
@adelehz
و قسم به روزی که اینگونه آغازشود😍
@adelehz
یادت
نرگس شیرازست
میان زمستانم....
@adelehz
ما اینجاییم که تا عاشق زندگی باشیم.و زندگی هنوز سرشار از زیبایی ست مثل نقاشی قشنگ سحر عزیز❤️
Forwarded from Deleted Account
میتوانیم هنوز بهم برگردیم
و از خاطرات خوب بگوییم، ساعتها حرف بزنیم و گاهی لبخندزنان و گاهی باخنده های بلند یاد روزهایی که داشته ایم بیفتیم..از شبهایی بگوییم که تا صبح باهم بیدار بودیم یا روزهایی که برای هم دنبال هدیه ای خاص خیابانها را میگشتیم .میتوانیم برگردیم و از اشک ها و لبخندهایی که داشتیم بگوییم ..اما هرگز نمیتوانیم دوباره عاشق هم باشیم چون عشق گلی ست که فقط یک بار جوانه میزند نه سالی یک بار...
#عادله_زمانی
@adelehz
اندراحوالات تازه به دوران رسیده های بی مقدار!
خدایا به هرکس یه جایگاه اندازه خودش بده نه بزرگتر ازحدش ...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگر زنی با تو دعوا میکند .اگر ازتوگلایه دارد یعنی برایش مهمی
بترس از روزی که همان زن دیگر نامت راهم یادش نیاید چه برسد به اینکه نگرانت شود...
#عادله_زمانی
@adelehz
به تو حاصلی ندارد، غمِ روزگار گفتن!

سعدی

@adelehz
دنیا خوش است و مال عزیز است و تن شریف
لیکن رفیق بر همه چـیزی مقـدم است


#سعدی
@adelehz
مرا
با
لب
تو
حقِ نمک

#حافظ


@adelehz
شبیه شیشه های رنگی معماران شرقی وسط بنای زندگیم بودی هر بار هزار رنگ در این خانه فرو می پاشیدی..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
همین اندازه پاک
همین اندازه مهربون
😍
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM