بچه ها ؛
من تا الان خودم شخصا از هیچ کانالی تعریف نکردم
فقط با هم تبادل کردیم
ولی واقعا برید این کانال رو ببینید
به حرفم میرسید
اینجور کانالها تو تلگرام کم پیدا میشن
امیدوارم به دلتون بشینه
واقعا ارزش عضویت داره
ساخت انیمیشن کوتاه با چهره خودتان
انیمیشن های کوتاه مفهومی، ترسناک ،طنز ، امورشی،تبلیغاتی و ...
برترین رمان های عاشقانه به صورت صوتی
انیمیشن های سریالی با حجم کم و موزیک های انیمیشن های معروف
فقط در کانال زیر 👇
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
من تا الان خودم شخصا از هیچ کانالی تعریف نکردم
فقط با هم تبادل کردیم
ولی واقعا برید این کانال رو ببینید
به حرفم میرسید
اینجور کانالها تو تلگرام کم پیدا میشن
امیدوارم به دلتون بشینه
واقعا ارزش عضویت داره
ساخت انیمیشن کوتاه با چهره خودتان
انیمیشن های کوتاه مفهومی، ترسناک ،طنز ، امورشی،تبلیغاتی و ...
برترین رمان های عاشقانه به صورت صوتی
انیمیشن های سریالی با حجم کم و موزیک های انیمیشن های معروف
فقط در کانال زیر 👇
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
Forwarded from Cartoony friends
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غم ها به دور است
شبا هنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جور است
#انیمیشن
#شب_یلدا_مبارک
به کانال ما بپیوندید 👇
🆔 @cartoonyfriends
🆔 @cartoonyfriends
شبی طولانی و غم ها به دور است
شبا هنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جور است
#انیمیشن
#شب_یلدا_مبارک
به کانال ما بپیوندید 👇
🆔 @cartoonyfriends
🆔 @cartoonyfriends
یلدا برای باهم بودن است ..به انهایی که نزدیکیم و به انهایی که دورند ازما امشب ثابت کنیم که بیادشان هستیم و به عشقشان زنده ..
شب چله تون بخیر
@adelehz
شب چله تون بخیر
@adelehz
Asir - Www.DownLoadSpeed.IR
Mahasti - Www.DownLoadSpeed.IR
عشق منی چه جوری دوستت نداشته باشم ....
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوبِ من اولین صبحِ زمستونت بخیر
دائما صبحِ سحرخیز و دل انگیزت بخیر
خنده بِـنشـیند به روىِ صورتت
لحظه ى خوب و دل آویزت بخیر
@adelehz
دائما صبحِ سحرخیز و دل انگیزت بخیر
خنده بِـنشـیند به روىِ صورتت
لحظه ى خوب و دل آویزت بخیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
به زمستان خوش امدید...
@adelehz
@adelehz
رج به رج می بافیم ...
من فرشی برای انداختن زیرپای احساست
تو دروغی برای گرم کردن سر کودک دلم
تفاوت از اینجا تا کجا؟
#عادله_زمانی
@adelehz
من فرشی برای انداختن زیرپای احساست
تو دروغی برای گرم کردن سر کودک دلم
تفاوت از اینجا تا کجا؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
هفت سالم كه بود به خاطر شغل بابام مجبور بوديم تو يك شهر مذهبی زندگی كنيم.
مادرم صبح به صبح عادت داشت موهای منو ببافه و چون خيلی بلند بود از مقنعه بيرون ميزد !
راستش معلم كلاس اولمون مدام بهم هشدار ميداد: ناظمی جلسه ديگ موهاتو بكن تو ، به مامانم نميگفتم چون همه شوقش بافتن موهای من بود .
از شما چه پنهون ،عاااشق معلم كلاس اولمم بودم اما يه روز كه ديد من كاری واسه زلفام نميكنم با قيچی كلاسمون بافت موهامو بريد ، هنوز دوستش داشتم...
ظهر كه رفتم خونه و مامانم کفگیر به دست تو چهارچوب آشپزخونه واساد و منو درحالتی ديد كه بافت بريده شده موهام تو دستم بود و كوله صورتی ام تو يك دست ديگه ،بغض كرد وقتی چشمای مامانم پر شد ديگ خانم محسنی رو دوست نداشتم حس كردم دشمن خانواده ماست توام برای من همين بودی ...
همينقدر دوست داشتنی تو همه كس من بودی مهم نبود با من چيكار كردی مهم نبود به خاطر تو از اون كاراكتر پر ذوقم فاصله گرفتم مهم نبود که یه بار دیگه خودم از خیر موهای بلندم گذشتم مهم اشك های مامانم بود وقت ديدن حال من ...
از اون لحظه حس كردم برام مثل خانم محسنی شدی!
دریا قاسمی
@adelehz
پ.ن خانم محسنی نباشید!طوری دل کسی و نشکنید که بخاطر اینکه یه روزی دوستتون داشت خودش و لعنت کنه.
مادرم صبح به صبح عادت داشت موهای منو ببافه و چون خيلی بلند بود از مقنعه بيرون ميزد !
راستش معلم كلاس اولمون مدام بهم هشدار ميداد: ناظمی جلسه ديگ موهاتو بكن تو ، به مامانم نميگفتم چون همه شوقش بافتن موهای من بود .
از شما چه پنهون ،عاااشق معلم كلاس اولمم بودم اما يه روز كه ديد من كاری واسه زلفام نميكنم با قيچی كلاسمون بافت موهامو بريد ، هنوز دوستش داشتم...
ظهر كه رفتم خونه و مامانم کفگیر به دست تو چهارچوب آشپزخونه واساد و منو درحالتی ديد كه بافت بريده شده موهام تو دستم بود و كوله صورتی ام تو يك دست ديگه ،بغض كرد وقتی چشمای مامانم پر شد ديگ خانم محسنی رو دوست نداشتم حس كردم دشمن خانواده ماست توام برای من همين بودی ...
همينقدر دوست داشتنی تو همه كس من بودی مهم نبود با من چيكار كردی مهم نبود به خاطر تو از اون كاراكتر پر ذوقم فاصله گرفتم مهم نبود که یه بار دیگه خودم از خیر موهای بلندم گذشتم مهم اشك های مامانم بود وقت ديدن حال من ...
از اون لحظه حس كردم برام مثل خانم محسنی شدی!
دریا قاسمی
@adelehz
پ.ن خانم محسنی نباشید!طوری دل کسی و نشکنید که بخاطر اینکه یه روزی دوستتون داشت خودش و لعنت کنه.
Forwarded from Leila
این بهترین شب سال زندگی منه؛در کنار همه عزیزانم که مهمترینشون پدر و مادرم و عشقم است که هیچوقت در هیچوقت از بدترین دوران زندگیم منو تنها نذاشتن.با وجود این عزیزانم تنواستم بهتر و بهتر بشم.
Leila
این بهترین شب سال زندگی منه؛در کنار همه عزیزانم که مهمترینشون پدر و مادرم و عشقم است که هیچوقت در هیچوقت از بدترین دوران زندگیم منو تنها نذاشتن.با وجود این عزیزانم تنواستم بهتر و بهتر بشم.
لیلای عزیز ...سخت ترین امتحان ممکن رو در زندگی پشت سر گذاشته اما مثل یک درخت استوار هنوز هم ایستاده و عاشق زندگی ست.
حس های قشنگ تو نو برام بفرستید مثل لیلای مهربون ..تا درکانال منتشر کنم.ما اینجاییم که عاشق زندگی باشیم❤️
@adelehz
حس های قشنگ تو نو برام بفرستید مثل لیلای مهربون ..تا درکانال منتشر کنم.ما اینجاییم که عاشق زندگی باشیم❤️
@adelehz
در زندگی قدر شناس بودن آنقدر مهم است که لازم به گفتن نیست.ولی در زندگی از قدرشناس بودن مهمتر عاقل بودن است.عاقل بودن در قدرشناسی یعنی به ادمهایی که جواب محبتتان را درست نمیدهند دیگر محبت نکنید.شاید باخودتان بگویید اما این که محاسبه گری ست و پاسختان این است که بله این محاسبه گری ست و باید که این چنین باشد.چرا باید به کسی که شما را نمیبیند و به شما احترام نمیگذارد محبت کرد.چرا باید همسایه ای را به جشن خانه تان دعوت کنید که میدانید پشت سرتان حرف میزند!فرستادن پیام احوالپرسی برای همکلاسی که همیشه سعی در تحقیر کردن تان بنحوی در جمع دارد اصولا معنا ندارد.هدیه فرستادن برای فامیلی که شما جز دعوت شدگان مهمانی هایش نیستید اصولا کار نادرستی ست.تمام اینها به معنی بی احترامی نیست.اما به ادمها یادبدهید که احمق نیستید که باید در چهارچوب احترام باشما برخوردشود.البته که نباید ازدیگران توقعات بی خود داشت اما نباید هم ساده لوحانه هر بی توجهی را نادیده گرفت .اصولا ما باید بیاموزیم که به خودمان احترام بگذاریم تا دیگران به ما احترام بگذارند .
مهربان باشید و مهربان زندگی کنید اما اجازه ندهید دیگران مهربانی تان را با حماقت اشتباه بگیرند.
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
مهربان باشید و مهربان زندگی کنید اما اجازه ندهید دیگران مهربانی تان را با حماقت اشتباه بگیرند.
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz