"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
"زنی که‌گم کردم "
انبار گردو یک موش توی نارمک تهران 😍😍 چقد گردو وای @adelehz
‏تهران زلزله اومده؟ آه اون موش که گردوهاش رو گرفتید حالاحالاها دامن مارو ول نمیکنه.

*فاق بلند*

یکی تو توییتر این و گذاشته ...🙊
@adelehz
بیرون یه سالن عروسی بعدزلزله
@adelehz
💢نکاتی که بایستی در زمان زلزله رعایت کنیم:

1-هوشیار بودن حداقل یک نفر از اعضای خانواده
2-روشن نگه داشتن حداقل یک چراغ در منزل
3-قفل نکردن درب اتاقها -پنجره ودرب اصلی منزل
4-برداشتن مقداری آب و مواد غذایی
5-پوشیدن لباس گرم و حتی الامکان لباسهایی که بتوان در بیرون منزل پوشید و استفاده کنیم.
6-مشخص نمودن مسیر خروج و مسدود نکردن راهرو خروجی (جاکفشی)
7-برداشتن داروهای مورد استفاده
8-شارژکردن گوشی موبایل
9-نخوابیدن نزدیک پنجره
10-مشخص نمودن محلی امن برای جمع شدن اعضا خانواده بعد از حادثه
11- پر نمودن باک اتومبیل بطوری که در مجاورت دیوار و یا زیر سقف پارکینگ قرار نگرفته باشد .
12- زیورآلات و اشیا قیمتی را در کیفی کوچک و قابل حمل سریع در نزدیکیتان قرار دهید

@adelehz
ولی بخدا لخت خوابیدن اشتباهه
کلا اشتباهه
عرفا هم اشتباهه
:|
#زلزله
@adelehz
📣اطلاعیه ی مرکز لرزه نگاری
با توجه به کم بودن تعداد پس لرزه، هنوز خطر رفع نشده است، تا ساعات آینده هوشیار بمانید.

@adelehz
خدایا رحم کن.
@adelehz
بارالها تنها به دنیایت آمدم عریان و بی همراه ...مرا از دنیایت ولی تنها و بی کس مبر...بارالها حجاب آبرویم را در نزد بندگانت کنارمزن وعریانش مکن.
حضرت حق ای پادشاه مطلق این بنده ی ناتوان و ناچیز و بی مقدار ازان کوچکتر است که بتواند خودش را دور از اغوشت و پناهت تصور کند.
جانانه ی بی همتا در درگه پادشاهی مطلقت این ناچیز را بپذیر و دستت را از شانه های بی تحملش برندار.
ای تنها صاحب شوکت و شکوه چنان که مرا از هیچ خلق نمودی چنان که قادری دوباره از خاک مرا برویانی نپسند که بی تو در کویر هستی سرگردان باشم.
دستان کوچک و ناتوانم را در دستان کبریایی ات نگاه دار و دلم را قرار بخش.
بارالها اگر مهلتم تمام شده است اگر وقت رفتن است .حتی در وقت رفتن هم تنهایم مگذار...و عزیزانم را انچنان در پناه خود محفوظ دار که شایسته خیرالحافظین است...
مهربانم مرا حتی لحظه ای به حال خویش وا مگذار.. و حامی ام باش.
پادشاها خودم را عزیزانم را عزیزان عزیزانم را و هرکس که ذره ای در دلش به تو امید دارد را به دستان پرقدرت خودت میسپارم ..
که تو الله هستی وشایسته قدرت..
باشد که در پناهت آسوده باشیم چنان آهوان رمیده ای در پناه سلطان ....
آمین یا رب العالمین
#عادله_زمانی
@adelehz
‏فَاللّهُ خَيْرٌ حافِظاً وَ هُوَ اَرْحَمُ الرّاحِمينَ
‏⁧
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حکومت مهری ها و آبانی و آذری های مغرور که جز زلزله عایدی نداشت بریم ببینیم ما زمستونی های خوش قلب چه میکنیم.😍
زمستان مبارک❤️
@adelehz
یقین دارم در زندگی قبلی باغبانی بودم پیر...که دریک زمستان سرد غروب یک روز طولانی بذر گل سرخی را برزمین میپاشید..و زمانی که کسی از اوپرسید تو که تا بهار نمیمانی چرا گل میکاری گفته است برای دیگران...
من نیز گلم را درعشق پروراندم.. اما نه نصیب باغچه من که زیبنده گلدان دیگری خواهد شد...
این چنین است که یقینا من هم باغبان پیر بودم...
فقط کاش گلم هیچ گاه دستان مرا فراموش نکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دلـــم گرفته برایت
شبیه آخـــــر پاییز
چـــو باد صبح زمستان
غریب‌و سردو غم انگیز😉
@adelehz
و خوب این هم پایان پاییز 96
انگارهمین دیروز بود به پاییز خوشامد گفتیم حالا اما باید در بستن چمدانش یاری کنیمش..پاییزمان تمام شد..اگر قدم زدنهای دونفره بود یا نبود..بغل کردنهای وسط هوای یخ پاییزی بود یا نبود...خرمالو چیدن های درخت ته باغ بود یا نبود لذت بردن از خش خش برگها بودیا نبود...تمام شد.واقعیت این است که پاییز هرسال می آید اما اینکه ما هرسال همراهش باشیم ..کسی چه میداند.
پاییز جان دست خدابهمراهت سال بعدهم بیا گرچه شهرمان غروبهایت را برنمی تابید گرچه صبحهایت ته قلب ادم را به یخ زدن میکشاند اما هزار رنگ دل پذیرت همه چیز را ازیاد می برد..
پاییز جان مراقب خودت باش
اگرسال بعد بودیم بازهم به انتظارت می نشینیم..
سفرت خوش باد..
🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz
I Remember
@SoundSilence
با متن بالایی شنیده شود...
👆👆
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بچه ها ؛

من تا الان خودم شخصا از هیچ کانالی تعریف نکردم
فقط با هم تبادل کردیم
ولی واقعا برید این کانال رو ببینید
به حرفم میرسید
اینجور کانالها تو تلگرام کم پیدا میشن
امیدوارم به دلتون بشینه

واقعا ارزش عضویت داره

ساخت انیمیشن کوتاه با چهره خودتان

انیمیشن های کوتاه مفهومی، ترسناک ،طنز ، امورشی،تبلیغاتی و ...

برترین رمان های عاشقانه به صورت صوتی

انیمیشن های سریالی با حجم کم و موزیک های انیمیشن های معروف

فقط در کانال زیر 👇
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
Forwarded from Cartoony friends
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غم ها به دور است
شبا هنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جور است
#انیمیشن
#شب_یلدا_مبارک

به کانال ما بپیوندید 👇
🆔 @cartoonyfriends
🆔 @cartoonyfriends
یلدا برای باهم بودن است ..به انهایی که نزدیکیم و به انهایی که دورند ازما امشب ثابت کنیم که بیادشان هستیم و به عشقشان زنده ..
شب چله تون بخیر
@adelehz