Forwarded from "زنی کهگم کردم "
"زنی کهگم کردم "
انبار گردو یک موش توی نارمک تهران 😍😍 چقد گردو وای @adelehz
تهران زلزله اومده؟ آه اون موش که گردوهاش رو گرفتید حالاحالاها دامن مارو ول نمیکنه.
*فاق بلند*
یکی تو توییتر این و گذاشته ...🙊
@adelehz
*فاق بلند*
یکی تو توییتر این و گذاشته ...🙊
@adelehz
💢نکاتی که بایستی در زمان زلزله رعایت کنیم:
1-هوشیار بودن حداقل یک نفر از اعضای خانواده
2-روشن نگه داشتن حداقل یک چراغ در منزل
3-قفل نکردن درب اتاقها -پنجره ودرب اصلی منزل
4-برداشتن مقداری آب و مواد غذایی
5-پوشیدن لباس گرم و حتی الامکان لباسهایی که بتوان در بیرون منزل پوشید و استفاده کنیم.
6-مشخص نمودن مسیر خروج و مسدود نکردن راهرو خروجی (جاکفشی)
7-برداشتن داروهای مورد استفاده
8-شارژکردن گوشی موبایل
9-نخوابیدن نزدیک پنجره
10-مشخص نمودن محلی امن برای جمع شدن اعضا خانواده بعد از حادثه
11- پر نمودن باک اتومبیل بطوری که در مجاورت دیوار و یا زیر سقف پارکینگ قرار نگرفته باشد .
12- زیورآلات و اشیا قیمتی را در کیفی کوچک و قابل حمل سریع در نزدیکیتان قرار دهید
@adelehz
1-هوشیار بودن حداقل یک نفر از اعضای خانواده
2-روشن نگه داشتن حداقل یک چراغ در منزل
3-قفل نکردن درب اتاقها -پنجره ودرب اصلی منزل
4-برداشتن مقداری آب و مواد غذایی
5-پوشیدن لباس گرم و حتی الامکان لباسهایی که بتوان در بیرون منزل پوشید و استفاده کنیم.
6-مشخص نمودن مسیر خروج و مسدود نکردن راهرو خروجی (جاکفشی)
7-برداشتن داروهای مورد استفاده
8-شارژکردن گوشی موبایل
9-نخوابیدن نزدیک پنجره
10-مشخص نمودن محلی امن برای جمع شدن اعضا خانواده بعد از حادثه
11- پر نمودن باک اتومبیل بطوری که در مجاورت دیوار و یا زیر سقف پارکینگ قرار نگرفته باشد .
12- زیورآلات و اشیا قیمتی را در کیفی کوچک و قابل حمل سریع در نزدیکیتان قرار دهید
@adelehz
📣اطلاعیه ی مرکز لرزه نگاری
با توجه به کم بودن تعداد پس لرزه، هنوز خطر رفع نشده است، تا ساعات آینده هوشیار بمانید.
@adelehz
با توجه به کم بودن تعداد پس لرزه، هنوز خطر رفع نشده است، تا ساعات آینده هوشیار بمانید.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بارالها تنها به دنیایت آمدم عریان و بی همراه ...مرا از دنیایت ولی تنها و بی کس مبر...بارالها حجاب آبرویم را در نزد بندگانت کنارمزن وعریانش مکن.
حضرت حق ای پادشاه مطلق این بنده ی ناتوان و ناچیز و بی مقدار ازان کوچکتر است که بتواند خودش را دور از اغوشت و پناهت تصور کند.
جانانه ی بی همتا در درگه پادشاهی مطلقت این ناچیز را بپذیر و دستت را از شانه های بی تحملش برندار.
ای تنها صاحب شوکت و شکوه چنان که مرا از هیچ خلق نمودی چنان که قادری دوباره از خاک مرا برویانی نپسند که بی تو در کویر هستی سرگردان باشم.
دستان کوچک و ناتوانم را در دستان کبریایی ات نگاه دار و دلم را قرار بخش.
بارالها اگر مهلتم تمام شده است اگر وقت رفتن است .حتی در وقت رفتن هم تنهایم مگذار...و عزیزانم را انچنان در پناه خود محفوظ دار که شایسته خیرالحافظین است...
مهربانم مرا حتی لحظه ای به حال خویش وا مگذار.. و حامی ام باش.
پادشاها خودم را عزیزانم را عزیزان عزیزانم را و هرکس که ذره ای در دلش به تو امید دارد را به دستان پرقدرت خودت میسپارم ..
که تو الله هستی وشایسته قدرت..
باشد که در پناهت آسوده باشیم چنان آهوان رمیده ای در پناه سلطان ....
آمین یا رب العالمین
#عادله_زمانی
@adelehz
حضرت حق ای پادشاه مطلق این بنده ی ناتوان و ناچیز و بی مقدار ازان کوچکتر است که بتواند خودش را دور از اغوشت و پناهت تصور کند.
جانانه ی بی همتا در درگه پادشاهی مطلقت این ناچیز را بپذیر و دستت را از شانه های بی تحملش برندار.
ای تنها صاحب شوکت و شکوه چنان که مرا از هیچ خلق نمودی چنان که قادری دوباره از خاک مرا برویانی نپسند که بی تو در کویر هستی سرگردان باشم.
دستان کوچک و ناتوانم را در دستان کبریایی ات نگاه دار و دلم را قرار بخش.
بارالها اگر مهلتم تمام شده است اگر وقت رفتن است .حتی در وقت رفتن هم تنهایم مگذار...و عزیزانم را انچنان در پناه خود محفوظ دار که شایسته خیرالحافظین است...
مهربانم مرا حتی لحظه ای به حال خویش وا مگذار.. و حامی ام باش.
پادشاها خودم را عزیزانم را عزیزان عزیزانم را و هرکس که ذره ای در دلش به تو امید دارد را به دستان پرقدرت خودت میسپارم ..
که تو الله هستی وشایسته قدرت..
باشد که در پناهت آسوده باشیم چنان آهوان رمیده ای در پناه سلطان ....
آمین یا رب العالمین
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
حکومت مهری ها و آبانی و آذری های مغرور که جز زلزله عایدی نداشت بریم ببینیم ما زمستونی های خوش قلب چه میکنیم.😍
زمستان مبارک❤️☃
@adelehz
زمستان مبارک❤️☃
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عمرتون مثل یلدا طولانی ❤️
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یقین دارم در زندگی قبلی باغبانی بودم پیر...که دریک زمستان سرد غروب یک روز طولانی بذر گل سرخی را برزمین میپاشید..و زمانی که کسی از اوپرسید تو که تا بهار نمیمانی چرا گل میکاری گفته است برای دیگران...
من نیز گلم را درعشق پروراندم.. اما نه نصیب باغچه من که زیبنده گلدان دیگری خواهد شد...
این چنین است که یقینا من هم باغبان پیر بودم...
فقط کاش گلم هیچ گاه دستان مرا فراموش نکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
من نیز گلم را درعشق پروراندم.. اما نه نصیب باغچه من که زیبنده گلدان دیگری خواهد شد...
این چنین است که یقینا من هم باغبان پیر بودم...
فقط کاش گلم هیچ گاه دستان مرا فراموش نکند...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
و خوب این هم پایان پاییز 96
انگارهمین دیروز بود به پاییز خوشامد گفتیم حالا اما باید در بستن چمدانش یاری کنیمش..پاییزمان تمام شد..اگر قدم زدنهای دونفره بود یا نبود..بغل کردنهای وسط هوای یخ پاییزی بود یا نبود...خرمالو چیدن های درخت ته باغ بود یا نبود لذت بردن از خش خش برگها بودیا نبود...تمام شد.واقعیت این است که پاییز هرسال می آید اما اینکه ما هرسال همراهش باشیم ..کسی چه میداند.
پاییز جان دست خدابهمراهت سال بعدهم بیا گرچه شهرمان غروبهایت را برنمی تابید گرچه صبحهایت ته قلب ادم را به یخ زدن میکشاند اما هزار رنگ دل پذیرت همه چیز را ازیاد می برد..
پاییز جان مراقب خودت باش
اگرسال بعد بودیم بازهم به انتظارت می نشینیم..
سفرت خوش باد..
🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz
انگارهمین دیروز بود به پاییز خوشامد گفتیم حالا اما باید در بستن چمدانش یاری کنیمش..پاییزمان تمام شد..اگر قدم زدنهای دونفره بود یا نبود..بغل کردنهای وسط هوای یخ پاییزی بود یا نبود...خرمالو چیدن های درخت ته باغ بود یا نبود لذت بردن از خش خش برگها بودیا نبود...تمام شد.واقعیت این است که پاییز هرسال می آید اما اینکه ما هرسال همراهش باشیم ..کسی چه میداند.
پاییز جان دست خدابهمراهت سال بعدهم بیا گرچه شهرمان غروبهایت را برنمی تابید گرچه صبحهایت ته قلب ادم را به یخ زدن میکشاند اما هزار رنگ دل پذیرت همه چیز را ازیاد می برد..
پاییز جان مراقب خودت باش
اگرسال بعد بودیم بازهم به انتظارت می نشینیم..
سفرت خوش باد..
🍂🍁🌾
#عادله_زمانی
@adelehz
بچه ها ؛
من تا الان خودم شخصا از هیچ کانالی تعریف نکردم
فقط با هم تبادل کردیم
ولی واقعا برید این کانال رو ببینید
به حرفم میرسید
اینجور کانالها تو تلگرام کم پیدا میشن
امیدوارم به دلتون بشینه
واقعا ارزش عضویت داره
ساخت انیمیشن کوتاه با چهره خودتان
انیمیشن های کوتاه مفهومی، ترسناک ،طنز ، امورشی،تبلیغاتی و ...
برترین رمان های عاشقانه به صورت صوتی
انیمیشن های سریالی با حجم کم و موزیک های انیمیشن های معروف
فقط در کانال زیر 👇
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
من تا الان خودم شخصا از هیچ کانالی تعریف نکردم
فقط با هم تبادل کردیم
ولی واقعا برید این کانال رو ببینید
به حرفم میرسید
اینجور کانالها تو تلگرام کم پیدا میشن
امیدوارم به دلتون بشینه
واقعا ارزش عضویت داره
ساخت انیمیشن کوتاه با چهره خودتان
انیمیشن های کوتاه مفهومی، ترسناک ،طنز ، امورشی،تبلیغاتی و ...
برترین رمان های عاشقانه به صورت صوتی
انیمیشن های سریالی با حجم کم و موزیک های انیمیشن های معروف
فقط در کانال زیر 👇
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
@cartoonyfriends
Forwarded from Cartoony friends
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شب یلدا شب بزم و سرور است
شبی طولانی و غم ها به دور است
شبا هنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جور است
#انیمیشن
#شب_یلدا_مبارک
به کانال ما بپیوندید 👇
🆔 @cartoonyfriends
🆔 @cartoonyfriends
شبی طولانی و غم ها به دور است
شبا هنگام تا وقت سحرگاه
بساط خنده و شادی چه جور است
#انیمیشن
#شب_یلدا_مبارک
به کانال ما بپیوندید 👇
🆔 @cartoonyfriends
🆔 @cartoonyfriends