"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
در هرشرایطی میتوان خوشحال و خوشحال کننده بود...
روز به خوشی ...
@adelehz
خوشا روز
خوشا چای
❤️☕️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیا خوشبخت باشیم
میپرسی چگونه؟
آدمهارا دوست بداریم بدون توقع ...
@adelehz
غلط است اینکه گویند:
به دلی ره است دل را!
دل من ز غصه خون شد؛
دل او خبر ندارد ...

وحشی بافقی


@adelehz
یه آهو اومده تو مغازه،مغازه دار بهش شکلات و بیسکوییت داده رفته نیم ساعت بعد با اعضای خانوادش برگشته 😊
ای جانم من مردم واسش که😊❤️
@adelehz
سرباز عاشق بود .مجموعه ای از تضادها باهم میزیستند.عشق و جنگ خون و شادی تفنگ و گل ...
#عادله_زمانی
@adelehz
این باورهای احمقانه رو توی ذهن دختربچه ها فرونکنید.
درواقع دختر لوس خیلی هم غیرقابل تحمل و نخواستنیه.
@adelehz
آدمهای مهربان
هزار زخم را تحمل میکنند
ولی اگر دلشان
بشکند دیگر نه ناز
میکشند نه انتظار
میکشند,نه آه میکشند
نه درد میکشند
ونه فریاد میکشند، فقط
دست میکشند و میروند ...


@adelehz
زمستان در راه است این اخرین شبهای خزان را میگذرانم و یادم نمی رود که زمستانهای قبل چقدر هواسردتر وقلبم گرم تربود...چه شد که این چنین شد که جای هوا و قلبم عوض شد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Havaye To - سیاموزیک
Farzad Farokh @camusic
این و حتما بشنوید...
حال ادم و دگرگون میکنه ..
@adelehz
دگر آن شب است امشب
که ز پی سحر ندارد
من و باز آن دعاها
که یکی اثر ندارد

#وحشی_بافقی

@adelehz
تهران لرزید.
احتمال پس لرزه قوی بالاست
به هوش باشید لطفا.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
انبار گردو یک موش توی نارمک تهران 😍😍 چقد گردو وای @adelehz
‏تهران زلزله اومده؟ آه اون موش که گردوهاش رو گرفتید حالاحالاها دامن مارو ول نمیکنه.

*فاق بلند*

یکی تو توییتر این و گذاشته ...🙊
@adelehz
بیرون یه سالن عروسی بعدزلزله
@adelehz
💢نکاتی که بایستی در زمان زلزله رعایت کنیم:

1-هوشیار بودن حداقل یک نفر از اعضای خانواده
2-روشن نگه داشتن حداقل یک چراغ در منزل
3-قفل نکردن درب اتاقها -پنجره ودرب اصلی منزل
4-برداشتن مقداری آب و مواد غذایی
5-پوشیدن لباس گرم و حتی الامکان لباسهایی که بتوان در بیرون منزل پوشید و استفاده کنیم.
6-مشخص نمودن مسیر خروج و مسدود نکردن راهرو خروجی (جاکفشی)
7-برداشتن داروهای مورد استفاده
8-شارژکردن گوشی موبایل
9-نخوابیدن نزدیک پنجره
10-مشخص نمودن محلی امن برای جمع شدن اعضا خانواده بعد از حادثه
11- پر نمودن باک اتومبیل بطوری که در مجاورت دیوار و یا زیر سقف پارکینگ قرار نگرفته باشد .
12- زیورآلات و اشیا قیمتی را در کیفی کوچک و قابل حمل سریع در نزدیکیتان قرار دهید

@adelehz
ولی بخدا لخت خوابیدن اشتباهه
کلا اشتباهه
عرفا هم اشتباهه
:|
#زلزله
@adelehz
📣اطلاعیه ی مرکز لرزه نگاری
با توجه به کم بودن تعداد پس لرزه، هنوز خطر رفع نشده است، تا ساعات آینده هوشیار بمانید.

@adelehz
خدایا رحم کن.
@adelehz