عکس کودکی اش را سالها بعد ازفوت مادرش ازقاب بیرون اورده ومتوجه شد که عکس مادرش پشت سرش وجود دارد.بله مادرها ازاین جنس هستند آنها همیشه پشت سرمان وتکیه گاهمان هستند.
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم " pinned «#مترونویس دردنیای خودم بودم که با عربده پسربچه ای کوچک ازجا پریدم .پسرک گویا با مادرش راهی مطب دکتر بود .بااعلام هرایستگاه و نزدیکتر شدن به ایستگاه مقصد صدای عربده های پسرک بیشتر اوج می گرفت .دراین میان تقلاهای اطرافیان و مادر پسرک هم با شدت و حدت ادامه داشت…»
یه آهو اومده تو مغازه،مغازه دار بهش شکلات و بیسکوییت داده رفته نیم ساعت بعد با اعضای خانوادش برگشته 😊
ای جانم من مردم واسش که😊❤️
@adelehz
ای جانم من مردم واسش که😊❤️
@adelehz
سرباز عاشق بود .مجموعه ای از تضادها باهم میزیستند.عشق و جنگ خون و شادی تفنگ و گل ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
این باورهای احمقانه رو توی ذهن دختربچه ها فرونکنید.
درواقع دختر لوس خیلی هم غیرقابل تحمل و نخواستنیه.
@adelehz
درواقع دختر لوس خیلی هم غیرقابل تحمل و نخواستنیه.
@adelehz
آدمهای مهربان
هزار زخم را تحمل میکنند
ولی اگر دلشان
بشکند دیگر نه ناز
میکشند نه انتظار
میکشند,نه آه میکشند
نه درد میکشند
ونه فریاد میکشند، فقط
دست میکشند و میروند ...
@adelehz
هزار زخم را تحمل میکنند
ولی اگر دلشان
بشکند دیگر نه ناز
میکشند نه انتظار
میکشند,نه آه میکشند
نه درد میکشند
ونه فریاد میکشند، فقط
دست میکشند و میروند ...
@adelehz
زمستان در راه است این اخرین شبهای خزان را میگذرانم و یادم نمی رود که زمستانهای قبل چقدر هواسردتر وقلبم گرم تربود...چه شد که این چنین شد که جای هوا و قلبم عوض شد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این قسمت: انتقام گربه ای
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
"زنی کهگم کردم "
انبار گردو یک موش توی نارمک تهران 😍😍 چقد گردو وای @adelehz
تهران زلزله اومده؟ آه اون موش که گردوهاش رو گرفتید حالاحالاها دامن مارو ول نمیکنه.
*فاق بلند*
یکی تو توییتر این و گذاشته ...🙊
@adelehz
*فاق بلند*
یکی تو توییتر این و گذاشته ...🙊
@adelehz
💢نکاتی که بایستی در زمان زلزله رعایت کنیم:
1-هوشیار بودن حداقل یک نفر از اعضای خانواده
2-روشن نگه داشتن حداقل یک چراغ در منزل
3-قفل نکردن درب اتاقها -پنجره ودرب اصلی منزل
4-برداشتن مقداری آب و مواد غذایی
5-پوشیدن لباس گرم و حتی الامکان لباسهایی که بتوان در بیرون منزل پوشید و استفاده کنیم.
6-مشخص نمودن مسیر خروج و مسدود نکردن راهرو خروجی (جاکفشی)
7-برداشتن داروهای مورد استفاده
8-شارژکردن گوشی موبایل
9-نخوابیدن نزدیک پنجره
10-مشخص نمودن محلی امن برای جمع شدن اعضا خانواده بعد از حادثه
11- پر نمودن باک اتومبیل بطوری که در مجاورت دیوار و یا زیر سقف پارکینگ قرار نگرفته باشد .
12- زیورآلات و اشیا قیمتی را در کیفی کوچک و قابل حمل سریع در نزدیکیتان قرار دهید
@adelehz
1-هوشیار بودن حداقل یک نفر از اعضای خانواده
2-روشن نگه داشتن حداقل یک چراغ در منزل
3-قفل نکردن درب اتاقها -پنجره ودرب اصلی منزل
4-برداشتن مقداری آب و مواد غذایی
5-پوشیدن لباس گرم و حتی الامکان لباسهایی که بتوان در بیرون منزل پوشید و استفاده کنیم.
6-مشخص نمودن مسیر خروج و مسدود نکردن راهرو خروجی (جاکفشی)
7-برداشتن داروهای مورد استفاده
8-شارژکردن گوشی موبایل
9-نخوابیدن نزدیک پنجره
10-مشخص نمودن محلی امن برای جمع شدن اعضا خانواده بعد از حادثه
11- پر نمودن باک اتومبیل بطوری که در مجاورت دیوار و یا زیر سقف پارکینگ قرار نگرفته باشد .
12- زیورآلات و اشیا قیمتی را در کیفی کوچک و قابل حمل سریع در نزدیکیتان قرار دهید
@adelehz