"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
عکس کودکی اش را سالها بعد ازفوت مادرش ازقاب بیرون اورده ومتوجه شد که عکس مادرش پشت سرش وجود دارد.بله مادرها ازاین جنس هستند آنها همیشه پشت سرمان وتکیه گاهمان هستند.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم " pinned «#مترونویس دردنیای خودم بودم که با عربده پسربچه ای کوچک ازجا پریدم .پسرک گویا با مادرش راهی مطب دکتر بود .بااعلام هرایستگاه و نزدیکتر شدن به ایستگاه مقصد صدای عربده های پسرک بیشتر اوج می گرفت .دراین میان تقلاهای اطرافیان و مادر پسرک هم با شدت و حدت ادامه داشت…»
در هرشرایطی میتوان خوشحال و خوشحال کننده بود...
روز به خوشی ...
@adelehz
خوشا روز
خوشا چای
❤️☕️
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بیا خوشبخت باشیم
میپرسی چگونه؟
آدمهارا دوست بداریم بدون توقع ...
@adelehz
غلط است اینکه گویند:
به دلی ره است دل را!
دل من ز غصه خون شد؛
دل او خبر ندارد ...

وحشی بافقی


@adelehz
یه آهو اومده تو مغازه،مغازه دار بهش شکلات و بیسکوییت داده رفته نیم ساعت بعد با اعضای خانوادش برگشته 😊
ای جانم من مردم واسش که😊❤️
@adelehz
سرباز عاشق بود .مجموعه ای از تضادها باهم میزیستند.عشق و جنگ خون و شادی تفنگ و گل ...
#عادله_زمانی
@adelehz
این باورهای احمقانه رو توی ذهن دختربچه ها فرونکنید.
درواقع دختر لوس خیلی هم غیرقابل تحمل و نخواستنیه.
@adelehz
آدمهای مهربان
هزار زخم را تحمل میکنند
ولی اگر دلشان
بشکند دیگر نه ناز
میکشند نه انتظار
میکشند,نه آه میکشند
نه درد میکشند
ونه فریاد میکشند، فقط
دست میکشند و میروند ...


@adelehz
زمستان در راه است این اخرین شبهای خزان را میگذرانم و یادم نمی رود که زمستانهای قبل چقدر هواسردتر وقلبم گرم تربود...چه شد که این چنین شد که جای هوا و قلبم عوض شد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
Havaye To - سیاموزیک
Farzad Farokh @camusic
این و حتما بشنوید...
حال ادم و دگرگون میکنه ..
@adelehz
دگر آن شب است امشب
که ز پی سحر ندارد
من و باز آن دعاها
که یکی اثر ندارد

#وحشی_بافقی

@adelehz
تهران لرزید.
احتمال پس لرزه قوی بالاست
به هوش باشید لطفا.
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
انبار گردو یک موش توی نارمک تهران 😍😍 چقد گردو وای @adelehz
‏تهران زلزله اومده؟ آه اون موش که گردوهاش رو گرفتید حالاحالاها دامن مارو ول نمیکنه.

*فاق بلند*

یکی تو توییتر این و گذاشته ...🙊
@adelehz
بیرون یه سالن عروسی بعدزلزله
@adelehz
💢نکاتی که بایستی در زمان زلزله رعایت کنیم:

1-هوشیار بودن حداقل یک نفر از اعضای خانواده
2-روشن نگه داشتن حداقل یک چراغ در منزل
3-قفل نکردن درب اتاقها -پنجره ودرب اصلی منزل
4-برداشتن مقداری آب و مواد غذایی
5-پوشیدن لباس گرم و حتی الامکان لباسهایی که بتوان در بیرون منزل پوشید و استفاده کنیم.
6-مشخص نمودن مسیر خروج و مسدود نکردن راهرو خروجی (جاکفشی)
7-برداشتن داروهای مورد استفاده
8-شارژکردن گوشی موبایل
9-نخوابیدن نزدیک پنجره
10-مشخص نمودن محلی امن برای جمع شدن اعضا خانواده بعد از حادثه
11- پر نمودن باک اتومبیل بطوری که در مجاورت دیوار و یا زیر سقف پارکینگ قرار نگرفته باشد .
12- زیورآلات و اشیا قیمتی را در کیفی کوچک و قابل حمل سریع در نزدیکیتان قرار دهید

@adelehz