پاییز دارد می رود و زمستان چمدان دریک دست و انار در دست دیگر بیرون در منتظر ورود است...به مادربزرگ میگویم پاییز هم رفت.میگوید مادرجان نگو پاییزرفت بگو سه ماه از عمرم رفت..
@adelehz
@adelehz
عکس کودکی اش را سالها بعد ازفوت مادرش ازقاب بیرون اورده ومتوجه شد که عکس مادرش پشت سرش وجود دارد.بله مادرها ازاین جنس هستند آنها همیشه پشت سرمان وتکیه گاهمان هستند.
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم " pinned «#مترونویس دردنیای خودم بودم که با عربده پسربچه ای کوچک ازجا پریدم .پسرک گویا با مادرش راهی مطب دکتر بود .بااعلام هرایستگاه و نزدیکتر شدن به ایستگاه مقصد صدای عربده های پسرک بیشتر اوج می گرفت .دراین میان تقلاهای اطرافیان و مادر پسرک هم با شدت و حدت ادامه داشت…»
یه آهو اومده تو مغازه،مغازه دار بهش شکلات و بیسکوییت داده رفته نیم ساعت بعد با اعضای خانوادش برگشته 😊
ای جانم من مردم واسش که😊❤️
@adelehz
ای جانم من مردم واسش که😊❤️
@adelehz
سرباز عاشق بود .مجموعه ای از تضادها باهم میزیستند.عشق و جنگ خون و شادی تفنگ و گل ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
این باورهای احمقانه رو توی ذهن دختربچه ها فرونکنید.
درواقع دختر لوس خیلی هم غیرقابل تحمل و نخواستنیه.
@adelehz
درواقع دختر لوس خیلی هم غیرقابل تحمل و نخواستنیه.
@adelehz
آدمهای مهربان
هزار زخم را تحمل میکنند
ولی اگر دلشان
بشکند دیگر نه ناز
میکشند نه انتظار
میکشند,نه آه میکشند
نه درد میکشند
ونه فریاد میکشند، فقط
دست میکشند و میروند ...
@adelehz
هزار زخم را تحمل میکنند
ولی اگر دلشان
بشکند دیگر نه ناز
میکشند نه انتظار
میکشند,نه آه میکشند
نه درد میکشند
ونه فریاد میکشند، فقط
دست میکشند و میروند ...
@adelehz
زمستان در راه است این اخرین شبهای خزان را میگذرانم و یادم نمی رود که زمستانهای قبل چقدر هواسردتر وقلبم گرم تربود...چه شد که این چنین شد که جای هوا و قلبم عوض شد؟
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
این قسمت: انتقام گربه ای
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "