Forwarded from "زنی کهگم کردم "
برای خانههای سوخته،
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ودرواقع عصر جمعه
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
To Fekr Mikoni Kiee
Alireza Talischi@weed_lash
تو فکر میکنی کی هستی؟؟؟
@adelehz
@adelehz
او علی کریمی ست اسطوره فوتبال یک کشور، در فرودگاه مادری زلزله زده از اهالی سر پل ذهاب این چنین اورا به نشانه تشکر درآغوش میکشد.زیرا که مردم صاحبان قلبهای طلایی رافراموش نمیکنند.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه به خیر باشد تا کل هفته بخیر بگذرد...
الهی آغاز خوب باشد تا انتها هم نیکو گردد...
به امید خودت ..
@adelehz
الهی آغاز خوب باشد تا انتها هم نیکو گردد...
به امید خودت ..
@adelehz
زندگی شاید فقط همین باشد که من با دیدن یک دانه ی برف یا قطره باران ذوق میکنم ..خوشبختی شاید بهمین سادگی باشد.
@adelehz
@adelehz
هنوزهم در شلوغی شهر
وقتی هزارها آدم اطرافم راه می روند.من بتو فکر میکنم
وعشق مگر چیزی فراتر ازاین است؟
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی هزارها آدم اطرافم راه می روند.من بتو فکر میکنم
وعشق مگر چیزی فراتر ازاین است؟
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز روز جهانی چایی هست
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
امروز روز جهانی چایی هست این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم. @adelehz
چای فقط سیاه ،پررنگ ،داغ با طعم هل 😊❤️
@adelehz
@adelehz
در هر سنی که باشی، خونهی مامان و بابا یه رختخواب حاضر و آماده داره که توش یادت بره کارمندی، قسط داری، مادری یا وقت دکتر چشم داری.
این رختخواب، خودِ بهشت است.
@adelehz
این رختخواب، خودِ بهشت است.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بوی گلپر
یلدا دارد که می آید...
چه که گویند یلدا بلندترین شب سال
است...
اما درتقویم من بلندترین شب سال
شبی ست که تو نباشی...
#عادله_زمانی
@adelehz
یلدا دارد که می آید...
چه که گویند یلدا بلندترین شب سال
است...
اما درتقویم من بلندترین شب سال
شبی ست که تو نباشی...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
یک بار در یک انبار سیب زمینی قایم شده بودم که اس اس ها آمدند.در با لایه ی نازکی از کاه پوشانده شده بود.قدم هایشان نزدیک شد؛حرف زدنشان را طوری می شنیدم که انگار توی گوشم است.دو نفر بودند.و یکی کفت:زنم با مرد دیگری رابطه دارد؛آن یکی گفت:از کجا می دانی؟
اولی:شک دارم ؛نمی دانم
دومی:چرا شک داری؟
اولی:دلم به من می گوید ؛و من گلوله ای که قرار بود وارد مغزم شود تصور کردم.
او گفت فکرم درست کار نمی کند .
به مدد زنی که از منتظر ماندن برای سربازش خسته شده بود ،زنده ماندم.
کافی بود سیخی در علوفه ها فرو کند تا بفهمد ؛اگر فکرش آنقدر مشغول نبود؛پیدایم می کرد.گاهی از خودم می پرسم سر آن زن چه آمد؟
دوست دارم اولین بار که خم شد تا غریبه را ببوسد تجسم کنم،به طرف دلباخته؟یا خواسته از تنهایی فرار کند؟و چطور تصادفا با آن لطف بی نیت جان مرا نجات داده و هر گز این را نفهمید،و چطور این هم بخشی از تاریخ عشق است.
تاریخ عشق
#نیکول_کراوس
@adelehz
اولی:شک دارم ؛نمی دانم
دومی:چرا شک داری؟
اولی:دلم به من می گوید ؛و من گلوله ای که قرار بود وارد مغزم شود تصور کردم.
او گفت فکرم درست کار نمی کند .
به مدد زنی که از منتظر ماندن برای سربازش خسته شده بود ،زنده ماندم.
کافی بود سیخی در علوفه ها فرو کند تا بفهمد ؛اگر فکرش آنقدر مشغول نبود؛پیدایم می کرد.گاهی از خودم می پرسم سر آن زن چه آمد؟
دوست دارم اولین بار که خم شد تا غریبه را ببوسد تجسم کنم،به طرف دلباخته؟یا خواسته از تنهایی فرار کند؟و چطور تصادفا با آن لطف بی نیت جان مرا نجات داده و هر گز این را نفهمید،و چطور این هم بخشی از تاریخ عشق است.
تاریخ عشق
#نیکول_کراوس
@adelehz
اخر شبها وقتی دیگر در اوج تنهایی هستی و کسی نیست که دیگر با حرف زدن بااو خیلی چیزها یادت برود.دقیقا همین موقع ها مینشینم و به این فکر میکنم که خوب این روزهم که رفت ...یعنی شبیه یک برگ در باد گم شد حالا مانده چند روز دیگر؟و راستش خوب جوابی هم ندارم که به خودم بدهم به خاطر اینکه واقعا خودم هم نمی دانم چند روز دیگر مانده است.ولی به خودم یک جواب خوب میدهم که فلانی جان،دردت به بیابان ..چه یک روز مانده باشد چه هزار روز فرقی ندارد هرچقدر که مانده باشد ته کیسه مسافری ات باید که شاد و بی خیال خرج شود...فکر فردا را نکن کسی فردا را ندیده است ...پس بگیر بخواب و دنیا را بسپار دست همانی که خلقش کرده است اصلا مال بد بیخ ریش صاحبش ...این جهان را بسپار به خودش و بگو خودت افریدی خودت سروسامانش بده من که بنده ای ناتوان بیشتر نیستم ..مرا هم همین خیال خوش سبزه زار و آغوش یار و دل بی قرار بس ...جهانت پیشکش خودت ...
و اینگونه بخواب و یواشکی باچشمان بسته لبخند بزن ...چونکه من میدانم و تومیدانی که هیچ کس به خوبی او نمیتواند وقتی ماخوابیم جهان را بگرداند...چرا که وقتی همه خوابند او بیدار است....
#عادله_زمانی
#شب_خوش
#شب_با_عطر_خدا
@adelehz
و اینگونه بخواب و یواشکی باچشمان بسته لبخند بزن ...چونکه من میدانم و تومیدانی که هیچ کس به خوبی او نمیتواند وقتی ماخوابیم جهان را بگرداند...چرا که وقتی همه خوابند او بیدار است....
#عادله_زمانی
#شب_خوش
#شب_با_عطر_خدا
@adelehz