"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خوب دیگه کم کم داره پاییز به اخر می رسه،کم کم جوجه هاتون بشمارید😊🐣
ایشالله جوجه غم و دلنگرانی و غصه از خونه تون کم بیاد 😊
@adelehz
دلبرانه های خزان.
@adelehz
برای خانه‌های سوخته،
باز شاید بشود خانه‌ای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!

"نادر ابراهیمی"
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک نفر بیاید مارا مهمان کند
یک لیوان چای
یک قند لبخند
یک آغوش حرف
عصر جمعه تون بخیر❤️
@adelehz
ودرواقع عصر جمعه
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
To Fekr Mikoni Kiee
Alireza Talischi@weed_lash
تو فکر میکنی کی هستی؟؟؟
@adelehz
او علی کریمی ست اسطوره فوتبال یک کشور، در فرودگاه مادری زلزله زده از اهالی سر پل ذهاب این چنین اورا به نشانه تشکر درآغوش میکشد.زیرا که مردم صاحبان قلبهای طلایی رافراموش نمیکنند.
@adelehz
الهی ادمهای بدزندگی ام رابتو میسپارم تازمانی که کاری که بامن کردندحرف تلخی که به من زدند رابه انهابرگرداندی مرانیز بیادشان بیاوری تا بفهمندهیچ دلی بی صدانمیشکند وصدایش روزی گوششان راکر خواهدکرد
شب خوش
صبحت بخیر خورشید
وقتی که می دمیدی
ماه مرا ندیدی....
صبح شنبه تون پر خیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه به خیر باشد تا کل هفته بخیر بگذرد...
الهی آغاز خوب باشد تا انتها هم نیکو گردد...
به امید خودت ..
@adelehz
زندگی شاید فقط همین باشد که من با دیدن یک دانه ی برف یا قطره باران ذوق میکنم ..خوشبختی شاید بهمین سادگی باشد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هنوزهم در شلوغی شهر
وقتی هزارها آدم اطرافم راه می روند.من بتو فکر میکنم
وعشق مگر چیزی فراتر ازاین است؟
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز روز جهانی چایی هست
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
‏در هر سنی که باشی، خونه‌ی مامان و بابا یه رختخواب حاضر و آماده داره که توش یادت بره کارمندی، قسط داری، مادری یا وقت دکتر چشم داری.
این رختخواب، خودِ بهشت است.

@adelehz
بوی گلپر
یلدا دارد که می آید...
چه که گویند یلدا بلندترین شب سال
است...
اما درتقویم من بلندترین شب سال
شبی ست که تو نباشی...
#عادله_زمانی
@adelehz
ماشالله مرد همسر دوست 😐😒😐
@adelehz
یک بار در یک انبار سیب زمینی قایم شده بودم که اس اس ها آمدند.در با لایه ی نازکی از کاه پوشانده شده بود.قدم هایشان نزدیک شد؛حرف زدنشان را طوری می شنیدم که انگار توی گوشم است.دو نفر بودند.و یکی کفت:زنم با مرد دیگری رابطه دارد؛آن یکی گفت:از کجا می دانی؟
اولی:شک دارم ؛نمی دانم
دومی:چرا شک داری؟
اولی:دلم به من می گوید ؛و من گلوله ای که قرار بود وارد مغزم شود تصور کردم.
او گفت فکرم درست کار نمی کند .
به مدد زنی که از منتظر ماندن برای سربازش خسته شده بود ،زنده ماندم.
کافی بود سیخی در علوفه ها فرو کند تا بفهمد ؛اگر فکرش آنقدر مشغول نبود؛پیدایم می کرد.گاهی از خودم می پرسم سر آن زن چه آمد؟
دوست دارم اولین بار که خم شد تا غریبه را ببوسد تجسم کنم،به طرف دلباخته؟یا خواسته از تنهایی فرار کند؟و چطور تصادفا با آن لطف بی نیت جان مرا نجات داده و هر گز این را نفهمید،و چطور این هم بخشی از تاریخ عشق است.

تاریخ عشق
#نیکول_کراوس
@adelehz