"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
اما دیگر ان زمان دیر است...
@adelehz
مثل یک درخت سالخورده وسط یک باغ پیر که صدهاسال ازعمرش میگذرد..منتظرت هستم ومیدانم سالی که از دراین باغ بیرون رفتی هرگز قرارنبود بازگردی.
#عادله_زمانی
🏞کاخ موزه گلستان
@adelehz
خوب دیگه کم کم داره پاییز به اخر می رسه،کم کم جوجه هاتون بشمارید😊🐣
ایشالله جوجه غم و دلنگرانی و غصه از خونه تون کم بیاد 😊
@adelehz
دلبرانه های خزان.
@adelehz
برای خانه‌های سوخته،
باز شاید بشود خانه‌ای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!

"نادر ابراهیمی"
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک نفر بیاید مارا مهمان کند
یک لیوان چای
یک قند لبخند
یک آغوش حرف
عصر جمعه تون بخیر❤️
@adelehz
ودرواقع عصر جمعه
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
To Fekr Mikoni Kiee
Alireza Talischi@weed_lash
تو فکر میکنی کی هستی؟؟؟
@adelehz
او علی کریمی ست اسطوره فوتبال یک کشور، در فرودگاه مادری زلزله زده از اهالی سر پل ذهاب این چنین اورا به نشانه تشکر درآغوش میکشد.زیرا که مردم صاحبان قلبهای طلایی رافراموش نمیکنند.
@adelehz
الهی ادمهای بدزندگی ام رابتو میسپارم تازمانی که کاری که بامن کردندحرف تلخی که به من زدند رابه انهابرگرداندی مرانیز بیادشان بیاوری تا بفهمندهیچ دلی بی صدانمیشکند وصدایش روزی گوششان راکر خواهدکرد
شب خوش
صبحت بخیر خورشید
وقتی که می دمیدی
ماه مرا ندیدی....
صبح شنبه تون پر خیر
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه به خیر باشد تا کل هفته بخیر بگذرد...
الهی آغاز خوب باشد تا انتها هم نیکو گردد...
به امید خودت ..
@adelehz
زندگی شاید فقط همین باشد که من با دیدن یک دانه ی برف یا قطره باران ذوق میکنم ..خوشبختی شاید بهمین سادگی باشد.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هنوزهم در شلوغی شهر
وقتی هزارها آدم اطرافم راه می روند.من بتو فکر میکنم
وعشق مگر چیزی فراتر ازاین است؟
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز روز جهانی چایی هست
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
‏در هر سنی که باشی، خونه‌ی مامان و بابا یه رختخواب حاضر و آماده داره که توش یادت بره کارمندی، قسط داری، مادری یا وقت دکتر چشم داری.
این رختخواب، خودِ بهشت است.

@adelehz
بوی گلپر
یلدا دارد که می آید...
چه که گویند یلدا بلندترین شب سال
است...
اما درتقویم من بلندترین شب سال
شبی ست که تو نباشی...
#عادله_زمانی
@adelehz
ماشالله مرد همسر دوست 😐😒😐
@adelehz