مثل یک درخت سالخورده وسط یک باغ پیر که صدهاسال ازعمرش میگذرد..منتظرت هستم ومیدانم سالی که از دراین باغ بیرون رفتی هرگز قرارنبود بازگردی.
#عادله_زمانی
🏞کاخ موزه گلستان
@adelehz
#عادله_زمانی
🏞کاخ موزه گلستان
@adelehz
خوب دیگه کم کم داره پاییز به اخر می رسه،کم کم جوجه هاتون بشمارید😊🐣
ایشالله جوجه غم و دلنگرانی و غصه از خونه تون کم بیاد 😊
@adelehz
ایشالله جوجه غم و دلنگرانی و غصه از خونه تون کم بیاد 😊
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
برای خانههای سوخته،
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
باز شاید بشود خانهای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!
"نادر ابراهیمی"
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
ودرواقع عصر جمعه
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
To Fekr Mikoni Kiee
Alireza Talischi@weed_lash
تو فکر میکنی کی هستی؟؟؟
@adelehz
@adelehz
او علی کریمی ست اسطوره فوتبال یک کشور، در فرودگاه مادری زلزله زده از اهالی سر پل ذهاب این چنین اورا به نشانه تشکر درآغوش میکشد.زیرا که مردم صاحبان قلبهای طلایی رافراموش نمیکنند.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه به خیر باشد تا کل هفته بخیر بگذرد...
الهی آغاز خوب باشد تا انتها هم نیکو گردد...
به امید خودت ..
@adelehz
الهی آغاز خوب باشد تا انتها هم نیکو گردد...
به امید خودت ..
@adelehz
زندگی شاید فقط همین باشد که من با دیدن یک دانه ی برف یا قطره باران ذوق میکنم ..خوشبختی شاید بهمین سادگی باشد.
@adelehz
@adelehz
هنوزهم در شلوغی شهر
وقتی هزارها آدم اطرافم راه می روند.من بتو فکر میکنم
وعشق مگر چیزی فراتر ازاین است؟
#عادله_زمانی
@adelehz
وقتی هزارها آدم اطرافم راه می روند.من بتو فکر میکنم
وعشق مگر چیزی فراتر ازاین است؟
#عادله_زمانی
@adelehz
امروز روز جهانی چایی هست
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم.
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
امروز روز جهانی چایی هست این روز و به همه چای خورها وچای دوست ها در درجه اول خودم😊تبریک میگم. @adelehz
چای فقط سیاه ،پررنگ ،داغ با طعم هل 😊❤️
@adelehz
@adelehz
در هر سنی که باشی، خونهی مامان و بابا یه رختخواب حاضر و آماده داره که توش یادت بره کارمندی، قسط داری، مادری یا وقت دکتر چشم داری.
این رختخواب، خودِ بهشت است.
@adelehz
این رختخواب، خودِ بهشت است.
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بوی گلپر
یلدا دارد که می آید...
چه که گویند یلدا بلندترین شب سال
است...
اما درتقویم من بلندترین شب سال
شبی ست که تو نباشی...
#عادله_زمانی
@adelehz
یلدا دارد که می آید...
چه که گویند یلدا بلندترین شب سال
است...
اما درتقویم من بلندترین شب سال
شبی ست که تو نباشی...
#عادله_زمانی
@adelehz