"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوبان فراوان دیده ام اما تو چیز دیگری
#چای
@adelehz
آدم هایی که از بازداشتگاه های اجباری برگشته اند دوباره زاد و ولد کردند.
مردان و زنانی که شکنجه دیده بودند، که مرگ نزدیکانشان و سوخته شدن خانه هاشان را دیده بودند، دوباره به دنبال اتوبوس ها دویدند، به پیش بینی هواشناسی با دقت گوش کردند و دخترهایشان را شوهر دادند.
باور کردنی نیست اما همین گونه است.
زندگی از هر چیز دیگری قوی تر است.

آنا گاوالدا

@adelehz
گر شاخه ها دارد تري
ور سرو دارد سروري
ور گل كند صد دلبري
اي جان تو چيز ديگري

مولانا

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آدم معمولی های زندگیتان
را بیشتر دوست داشته باشید..
این ها طوفانی نمی آیند
جنجالی نیستن
ویکهو ناپدید نمیشوند
همیشه و مداوم حضور دارند
شبیه یک رود که ارام جاری ست..
#عادله_زمانی
@adelehz
از برت دامن کشان رفتم ای نامهربان
از من آزرده دل کی دگر بینی نشان

@adelehz
بانو جان صبور باش .
دنیاهمیشه همینطورنمیماند..
خانه های روی آب
خیلی محکم نیستن...بانوجان
خدابزرگ است ..ودستش بزرگتر
هرکس دستت را رها کرد..فدای گیسوانت
خداهنوزهست.
#عادله_زمانی
@adelehz
به نام خدا عیسی هستم.
😂😂😂😂😂
عاااقا
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
Fereydoun Aseraie – Dooset Daram 2-(IRMP3.IR)
سالهای خوش دبیرستان وبلاگ نویسی میکردم دانش اموز رشته ادبیات که عاشق ادبیات بود و هرسال در المپیادهای ادبیات رتبه می آورد.اهنگ دوستت دارم فریدون اسرایی پای ثابت موزیک متن وبلاگ من بود ...هر خطش را که میشنوم هزار خاطره از ان سالهای خوش و ارام زندگیم پدیدار میشود...کامنت های وبلاگم دوستان وبلاگی داستانهای عاشقانه راست یا دروغ ...عشقهای پشت وبلاگ ها ..چند سال پیش مثل الان نبود که شخصیت ادمها در مجازی شان تا این حدشفاف باشد ...خیلی ها بااسم مستعار مینوشتند خیلی ها داستانهایی غلو امیز مینوشتند اما عکس کم بود در وبلاگها این بود که تو در تصورات خودت هر دوست وبلاگی ات را تصور میکردی..بین دوستان وبلاگی من یک شاعر شمالی بود که احساسات خیلی خاصی داشت یک زوج که عاشق هم بودند و خاطرات مشترکشان را مینوشتند یک پسرک تنها که عشقش رهایش کرده بود ..مردی که همسرش را در تصادف ازدست داده بود و هرشب برایش عاشقانه مینوشت...حالا خیلی وقت هست سراغ ان وبلاگ نرفتم ولی حذفش هم نکردم.دلم میخواهد گاهی سری به ان بزنم و به خاطرات قشنگم فکر کنم به روزهایی که بخاطر امتحانات مدرسه درونش پست نمیگذاشتم روزهایی که شعرهایی که همکلاسی ها پشت کتابهای ادبیات مدرسه مینوشتند را روی وبلاگ میگذاشتم به کلاسهای ادبیات و اشعار اولین عشقهای دخترهای سرشار از زندگی دبیرستانی ..به زنگ تفریح هایی که سال قبل کنکور به بحث سر دانشگاه رفتن میگذشت به شادی های دخترانه و دوره کردن تنها دبیر مرد مدرسه و اذیت کردن دبیر بیچاره که پسرک شهرستانی ساده و خوش قلبی بود که واقعا سعی داشت نمرات مارا بالا ببرد و ما دخترکان شرور که سعی در سربه سر گذاشتنش داشتیم ...اقا اجازه تا حالا عاشق شدین ؟وهزار بار قرمز شدن دبیر بیچاره ...
یاد تمام ان خاطرات دراین نیمه شب سرد پاییزی بخیر
یاد ان روزهای خوش عاشقی ما دبیرستانی های سابق ...همان وقتی که با اولین عشق ها اسم بچه هایمان را انتخاب میکردیم ولی حالا حتی نمیدانیم این همسران خیالی کجا هستند ...
یاد خاطرات خوبمان بازهم بخیر...
#عادله_زمانی
@adelehz
اما دیگر ان زمان دیر است...
@adelehz
مثل یک درخت سالخورده وسط یک باغ پیر که صدهاسال ازعمرش میگذرد..منتظرت هستم ومیدانم سالی که از دراین باغ بیرون رفتی هرگز قرارنبود بازگردی.
#عادله_زمانی
🏞کاخ موزه گلستان
@adelehz
خوب دیگه کم کم داره پاییز به اخر می رسه،کم کم جوجه هاتون بشمارید😊🐣
ایشالله جوجه غم و دلنگرانی و غصه از خونه تون کم بیاد 😊
@adelehz
دلبرانه های خزان.
@adelehz
برای خانه‌های سوخته،
باز شاید بشود خانه‌ای بنا کرد
دل سوخته را بگو چه کنیم ...؟!

"نادر ابراهیمی"
@adelehz
Forwarded from Deleted Account
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
یک نفر بیاید مارا مهمان کند
یک لیوان چای
یک قند لبخند
یک آغوش حرف
عصر جمعه تون بخیر❤️
@adelehz
ودرواقع عصر جمعه
دلگیر نیست .
بلکه این ماییم که عادت نکردیم
چیزی را به زیبایی ولذت
به پایان ببریم ..حتی یک هفته ساده را
مایادگرفتیم درپایان هرچیز
فقط غصه داری کنیم غافل ازاینکه
هرپایانی نقطه آغاز یک شروع است..⭐️
#عادله_زمانی
@adelehz
To Fekr Mikoni Kiee
Alireza Talischi@weed_lash
تو فکر میکنی کی هستی؟؟؟
@adelehz
او علی کریمی ست اسطوره فوتبال یک کشور، در فرودگاه مادری زلزله زده از اهالی سر پل ذهاب این چنین اورا به نشانه تشکر درآغوش میکشد.زیرا که مردم صاحبان قلبهای طلایی رافراموش نمیکنند.
@adelehz