چه وضع دیدار دیپلماتیک اومدنه😂
انگار از بازار تجریش یه سرم اومده به دیدار رسمی
معاون وزیر خارجه انگلیس هستن ایشون
@adelehz
انگار از بازار تجریش یه سرم اومده به دیدار رسمی
معاون وزیر خارجه انگلیس هستن ایشون
@adelehz
الهی به امید تو این روز را شروع میکنیم .
شایسته پادشاهی چون تو نیست اگر بندگان با دستان خالی از درگاهت برگردند به کرم و لطف الهی ات دست ودلمان را ازبرکت و عشق پربگردان.
صبح بخیر
@adelehz
شایسته پادشاهی چون تو نیست اگر بندگان با دستان خالی از درگاهت برگردند به کرم و لطف الهی ات دست ودلمان را ازبرکت و عشق پربگردان.
صبح بخیر
@adelehz
ادمهارا باید وسط دلتنگی ها شناخت.باید ببینی وقتی دلت گرفته همان دل گرفته میخواهد تلفن را برداری وبه چه کسی زنگ بزنی.ازهمان موقع میتوانی نسبت ها را مشخص کنی دوست،عشق،همصحبت و ...
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دنیای زنها دنیایی ست پر از رمزو راز.. من زنی هستم که خودش را زیر درخت بید مجنون گم کرده است..برای شنیدن دل نویس های روزانه ام بامن همراه باشید.
زنی که گم کردم مجموعه روزمرگی های عادله زمانی
@adelehz
زنی که گم کردم مجموعه روزمرگی های عادله زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
خانه ای که من و تو دران
هم خانه باشیم خانه نیست ..
بهشت است ..
وتوخودت باید بهتر بدانی که بهشت وعده ایست برای هزارسال بعد...
#عادله_زمانی
@adelehz
هم خانه باشیم خانه نیست ..
بهشت است ..
وتوخودت باید بهتر بدانی که بهشت وعده ایست برای هزارسال بعد...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
دیگه هفت نسلشم نمیرن دزدی.
@adelehz
@adelehz
فقط دو روز مانده بود تا تولد بهترین دوستم
فکر و ذکرم شده بود انتخاب هدیه برای او
می دانستم دلش اسیر یک جعبه ی مداد رنگی بیست و چهارتایی ست چون بارها درباره اش با من حرف زده بود اما من فقط هشت سالم بود.
پول تو جیبی هایم کفاف این هدیه را نمی داد.
فقط یک راه داشتم ، اینکه به سراغ قلکم بروم.
قلکی که چند ماه تمام امانت دار پول تو جیبی هایم شده بود تا بتوانم اسکیت بخرم ... اما من می خواستم دوستم را به آرزویش برسانم.
قلکم را بالا بردم و به زمین کوبیدم.
آرزوی خودم را شکاندم .
می دانستم وقتی هدیه ی من را باز کند خوشحال ترین آدم دنیا می شود
ولی... ولی آنقدر هدیه ی خوب برایش آورده بودند که اصلا هدیه ی من به چشمش نیامد.
حتی یک تشکر هم نکرد.
من برای خوشحال کردنش از آرزوی خودم گذشته بودم؛ همه ی پس اندازی که مدت ها برایش از خواسته هایم زده بودم را خرج برآورده شدن آرزوی او کرده بودم اما او هرگز نفهمید
من ماندم و یک قلک شکسته ی خالی...
حالا بعد از این همه سال به این فکر می کنم که آدم ها هر کدام قلک هایی دارند که در آن چیزهایی مهم تر از پول را پس انداز می کنند.
محبت، وفاداری و عشق را ذخیره می کنند تا در زمان مناسب خرجش کنند..
اما گاهی قلکشان را برای آدم اشتباهی می شکنند.
کسی که چشمهایش به روی محبت و فداکاری و عشق آن ها بسته ست..
کاش حواسمان باشد قلکمان را برای چه کسی می شکنیم.
قلکی که خالی شود خیلی سخت پر می شود.
#حسین_حائریان
@adelehz
فکر و ذکرم شده بود انتخاب هدیه برای او
می دانستم دلش اسیر یک جعبه ی مداد رنگی بیست و چهارتایی ست چون بارها درباره اش با من حرف زده بود اما من فقط هشت سالم بود.
پول تو جیبی هایم کفاف این هدیه را نمی داد.
فقط یک راه داشتم ، اینکه به سراغ قلکم بروم.
قلکی که چند ماه تمام امانت دار پول تو جیبی هایم شده بود تا بتوانم اسکیت بخرم ... اما من می خواستم دوستم را به آرزویش برسانم.
قلکم را بالا بردم و به زمین کوبیدم.
آرزوی خودم را شکاندم .
می دانستم وقتی هدیه ی من را باز کند خوشحال ترین آدم دنیا می شود
ولی... ولی آنقدر هدیه ی خوب برایش آورده بودند که اصلا هدیه ی من به چشمش نیامد.
حتی یک تشکر هم نکرد.
من برای خوشحال کردنش از آرزوی خودم گذشته بودم؛ همه ی پس اندازی که مدت ها برایش از خواسته هایم زده بودم را خرج برآورده شدن آرزوی او کرده بودم اما او هرگز نفهمید
من ماندم و یک قلک شکسته ی خالی...
حالا بعد از این همه سال به این فکر می کنم که آدم ها هر کدام قلک هایی دارند که در آن چیزهایی مهم تر از پول را پس انداز می کنند.
محبت، وفاداری و عشق را ذخیره می کنند تا در زمان مناسب خرجش کنند..
اما گاهی قلکشان را برای آدم اشتباهی می شکنند.
کسی که چشمهایش به روی محبت و فداکاری و عشق آن ها بسته ست..
کاش حواسمان باشد قلکمان را برای چه کسی می شکنیم.
قلکی که خالی شود خیلی سخت پر می شود.
#حسین_حائریان
@adelehz
این یک مغازه در ترکیه است که مغازه دار برای یک سگ ولگرد بخاری روشن کرده است.
میزان مدنیت یک جامعه از برخوردشان با حیوانات مشخص میشود.
@adelehz
میزان مدنیت یک جامعه از برخوردشان با حیوانات مشخص میشود.
@adelehz
❤1
از این روزهای سرد،روزهای سوز دار وغصه دار زمستان بیزارم .
و کاش زمستان بداند که او همسری ست زشت رو و دل آزار که فقط به سبب و امید رسیدن به معشوقه بهار تحمل میشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
و کاش زمستان بداند که او همسری ست زشت رو و دل آزار که فقط به سبب و امید رسیدن به معشوقه بهار تحمل میشود..
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
در زندگیتان برف نباشید ...
باران باشید ...
برف ها زیبا هستند و سفید اما اب میشوند و گاهی کثیف
اما بارانها لطیفند و جاری همه چیز را میشورند و میبرند...
@adelehz
باران باشید ...
برف ها زیبا هستند و سفید اما اب میشوند و گاهی کثیف
اما بارانها لطیفند و جاری همه چیز را میشورند و میبرند...
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من موافق چاقی نیستم .
اما موافق این هم نیستم که تمام زنها سعی کنند شبیه هم باشند ..ما باید یادبگیریم خودمون رو همونطور که هستیم بپذیریم .و همان طور که هستیم عاشق خودمون باشیم ...
@adelehz
اما موافق این هم نیستم که تمام زنها سعی کنند شبیه هم باشند ..ما باید یادبگیریم خودمون رو همونطور که هستیم بپذیریم .و همان طور که هستیم عاشق خودمون باشیم ...
@adelehz