اگر صبح معجزه نیست پس چیست؟
حتما که نباید عصایی مار شود یا قمری شکافته
اینکه از دل سیاهی نور میتابد ایا معجزه نیست؟
صبح به خیر
@adelehz
حتما که نباید عصایی مار شود یا قمری شکافته
اینکه از دل سیاهی نور میتابد ایا معجزه نیست؟
صبح به خیر
@adelehz
من همانیم که وسط یخ بندان زمستان دلم شکوفه بهاری میخواهد.
و خیالاتم همین اندازه محال است
همین اندازه غیرقابل دسترس
@adelehz
و خیالاتم همین اندازه محال است
همین اندازه غیرقابل دسترس
@adelehz
برگشت ها همیشه هم خوب نیستند
یک بار برمیگردی میبینی دیگر هیچ چیز سر جایش نیست.برمیگردی میبینی دیگر دلی برایت نمی زند که کسی منتظرت نیست گاهی برنگشتن ها بهتراست.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک بار برمیگردی میبینی دیگر هیچ چیز سر جایش نیست.برمیگردی میبینی دیگر دلی برایت نمی زند که کسی منتظرت نیست گاهی برنگشتن ها بهتراست.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آش نخورده و دهن سوخته
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دلخوشـَم هـر سـَرِ صُبحی بـه سَلامی از تـو
حـَبـّهی قـَنـدِ مـَن! ای همنَفَسـم! صبحبخیر!
#صبحتان_پر_برکت
@adelehz
حـَبـّهی قـَنـدِ مـَن! ای همنَفَسـم! صبحبخیر!
#صبحتان_پر_برکت
@adelehz
اینجا یک باغ سیب است پس از طوفان
درختان بارشان را فروریخته اند.اما سبک ترند...طوفانهای زندگی گاهی چیزهای زیادی را ازما میگیرند اما درعوض راحت ترمان میکنند.
@adelehz
درختان بارشان را فروریخته اند.اما سبک ترند...طوفانهای زندگی گاهی چیزهای زیادی را ازما میگیرند اما درعوض راحت ترمان میکنند.
@adelehz
چه وضع دیدار دیپلماتیک اومدنه😂
انگار از بازار تجریش یه سرم اومده به دیدار رسمی
معاون وزیر خارجه انگلیس هستن ایشون
@adelehz
انگار از بازار تجریش یه سرم اومده به دیدار رسمی
معاون وزیر خارجه انگلیس هستن ایشون
@adelehz