Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دخترک عاشق شد.
مردم گفتند بی حیا
ملای ده گفت گناهکار
مادراخم کرد.
پدرغرید...
و فقط خدا بود که گفت آفرین
بلاخره از گوهرقلبت استفاده کردی..
خداخندید.
#عادله_زمانی
@adelehz
مردم گفتند بی حیا
ملای ده گفت گناهکار
مادراخم کرد.
پدرغرید...
و فقط خدا بود که گفت آفرین
بلاخره از گوهرقلبت استفاده کردی..
خداخندید.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
شبی را گر به لطف بازوانت
شوم مهمان چشم مهربانت
چه میچسبد پس ازشب زنده داری
مربای گل سرخ لبانت...
#دوبیتی_هراتی
@adelehz
شوم مهمان چشم مهربانت
چه میچسبد پس ازشب زنده داری
مربای گل سرخ لبانت...
#دوبیتی_هراتی
@adelehz
اگر صبح معجزه نیست پس چیست؟
حتما که نباید عصایی مار شود یا قمری شکافته
اینکه از دل سیاهی نور میتابد ایا معجزه نیست؟
صبح به خیر
@adelehz
حتما که نباید عصایی مار شود یا قمری شکافته
اینکه از دل سیاهی نور میتابد ایا معجزه نیست؟
صبح به خیر
@adelehz
من همانیم که وسط یخ بندان زمستان دلم شکوفه بهاری میخواهد.
و خیالاتم همین اندازه محال است
همین اندازه غیرقابل دسترس
@adelehz
و خیالاتم همین اندازه محال است
همین اندازه غیرقابل دسترس
@adelehz
برگشت ها همیشه هم خوب نیستند
یک بار برمیگردی میبینی دیگر هیچ چیز سر جایش نیست.برمیگردی میبینی دیگر دلی برایت نمی زند که کسی منتظرت نیست گاهی برنگشتن ها بهتراست.
#عادله_زمانی
@adelehz
یک بار برمیگردی میبینی دیگر هیچ چیز سر جایش نیست.برمیگردی میبینی دیگر دلی برایت نمی زند که کسی منتظرت نیست گاهی برنگشتن ها بهتراست.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
آش نخورده و دهن سوخته
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دلخوشـَم هـر سـَرِ صُبحی بـه سَلامی از تـو
حـَبـّهی قـَنـدِ مـَن! ای همنَفَسـم! صبحبخیر!
#صبحتان_پر_برکت
@adelehz
حـَبـّهی قـَنـدِ مـَن! ای همنَفَسـم! صبحبخیر!
#صبحتان_پر_برکت
@adelehz
اینجا یک باغ سیب است پس از طوفان
درختان بارشان را فروریخته اند.اما سبک ترند...طوفانهای زندگی گاهی چیزهای زیادی را ازما میگیرند اما درعوض راحت ترمان میکنند.
@adelehz
درختان بارشان را فروریخته اند.اما سبک ترند...طوفانهای زندگی گاهی چیزهای زیادی را ازما میگیرند اما درعوض راحت ترمان میکنند.
@adelehz