This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنده خدا گفت آخرش که چی من که باید بمیرم بذار حداقل قلیونمو بکشم😐😁
@adelehz
@adelehz
گفتند خوشبختی را بخوان؟
گفتم دوستی که داشته باشیش و حضورش همچون پنجره ای باشد میان دیوار سنگی و سیاه یک قلعه متروکه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گفتم دوستی که داشته باشیش و حضورش همچون پنجره ای باشد میان دیوار سنگی و سیاه یک قلعه متروکه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
دخترک عاشق شد.
مردم گفتند بی حیا
ملای ده گفت گناهکار
مادراخم کرد.
پدرغرید...
و فقط خدا بود که گفت آفرین
بلاخره از گوهرقلبت استفاده کردی..
خداخندید.
#عادله_زمانی
@adelehz
مردم گفتند بی حیا
ملای ده گفت گناهکار
مادراخم کرد.
پدرغرید...
و فقط خدا بود که گفت آفرین
بلاخره از گوهرقلبت استفاده کردی..
خداخندید.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
شبی را گر به لطف بازوانت
شوم مهمان چشم مهربانت
چه میچسبد پس ازشب زنده داری
مربای گل سرخ لبانت...
#دوبیتی_هراتی
@adelehz
شوم مهمان چشم مهربانت
چه میچسبد پس ازشب زنده داری
مربای گل سرخ لبانت...
#دوبیتی_هراتی
@adelehz
اگر صبح معجزه نیست پس چیست؟
حتما که نباید عصایی مار شود یا قمری شکافته
اینکه از دل سیاهی نور میتابد ایا معجزه نیست؟
صبح به خیر
@adelehz
حتما که نباید عصایی مار شود یا قمری شکافته
اینکه از دل سیاهی نور میتابد ایا معجزه نیست؟
صبح به خیر
@adelehz
من همانیم که وسط یخ بندان زمستان دلم شکوفه بهاری میخواهد.
و خیالاتم همین اندازه محال است
همین اندازه غیرقابل دسترس
@adelehz
و خیالاتم همین اندازه محال است
همین اندازه غیرقابل دسترس
@adelehz