نترسید از اینکه دختر بچه هایتان زمین بخورند،اجازه دهید گریه کنند اما دوباره بایستند.
بزرگ تر که شدند گاهی از آنها بخواهید نان بخرند، حتی یک بار شده در صف بایستند.
مطمئن باشید به کسی در صف نانوایی تجاوز نمیکنند
مطمئن باشید حرف در و همسایه که بگویند:" مرد نداشتند در خانه؟ " به پشیزی نمیارزد.
همانقدر که آنها را برای آشپزی تشویق میکنید برای تعمیر قفل اتاق هم ترغیب کنید.
دخترهایتان را اگر کلاس رقص میفرستید یک دوره هم دفاع شخصی بفرستید و باور کنید اینها به معنای فمنیسم بودن نیست
دوره ای نیست که بخواهند زنها در معدن کار کنند، دوران ما خطرناک تر از این حرفهاست.
اینها را گفتم که دخترهایتان منتظر کسی نباشند که مثل پدرهایشان برایشان نان بیاورد!که دنبال مردی مثل پدرهایشان در اینستاگرام و تلگرام نگردند.
اینها را گفتم که دخترهایتان باور کنند میتوانند روی پای خودشان بایستند!که بدانند این روزها "جیگرم" به اندازه "ضعیفه" پنجاه سال پیش فحش است.
به دخترهایتان بگویید هیچ خرس پشمی و هیچ دسته گل رزی به اندازه زحمت چندین و چندساله بزرگ کردنشان نمیارزد.
به آنها بگویید ازدواج، تنها هویت آنها نیست،از دخترهایتان بخواهید برای به دست آوردن خواستههایشان کار كنند.یادشان بیاورید در دوره ای که خواستگارها پدرزن پولدار میخواهند یا زن پولساز، باید سعی کنند خودشان شوهر خوبی باشند!
به دخترهایتان اجازه بدهید زمین بخورند و دوباره بایستند.به دخترانتان اعتماد کنید و آنان را به تجربه های بزرگ دعوت کنید بگذارید از حلقه ی بسته تجربه های کوچک، قابلیت رشد نایافته رهایی پیدا کنند و بخش مردانه ي انها را قوی تر كنيد بعد از آن است كه خیالتان از چند نسل بعد دخترانتان راحت میشود
#غزل_رحيمي
@adelehz
بزرگ تر که شدند گاهی از آنها بخواهید نان بخرند، حتی یک بار شده در صف بایستند.
مطمئن باشید به کسی در صف نانوایی تجاوز نمیکنند
مطمئن باشید حرف در و همسایه که بگویند:" مرد نداشتند در خانه؟ " به پشیزی نمیارزد.
همانقدر که آنها را برای آشپزی تشویق میکنید برای تعمیر قفل اتاق هم ترغیب کنید.
دخترهایتان را اگر کلاس رقص میفرستید یک دوره هم دفاع شخصی بفرستید و باور کنید اینها به معنای فمنیسم بودن نیست
دوره ای نیست که بخواهند زنها در معدن کار کنند، دوران ما خطرناک تر از این حرفهاست.
اینها را گفتم که دخترهایتان منتظر کسی نباشند که مثل پدرهایشان برایشان نان بیاورد!که دنبال مردی مثل پدرهایشان در اینستاگرام و تلگرام نگردند.
اینها را گفتم که دخترهایتان باور کنند میتوانند روی پای خودشان بایستند!که بدانند این روزها "جیگرم" به اندازه "ضعیفه" پنجاه سال پیش فحش است.
به دخترهایتان بگویید هیچ خرس پشمی و هیچ دسته گل رزی به اندازه زحمت چندین و چندساله بزرگ کردنشان نمیارزد.
به آنها بگویید ازدواج، تنها هویت آنها نیست،از دخترهایتان بخواهید برای به دست آوردن خواستههایشان کار كنند.یادشان بیاورید در دوره ای که خواستگارها پدرزن پولدار میخواهند یا زن پولساز، باید سعی کنند خودشان شوهر خوبی باشند!
به دخترهایتان اجازه بدهید زمین بخورند و دوباره بایستند.به دخترانتان اعتماد کنید و آنان را به تجربه های بزرگ دعوت کنید بگذارید از حلقه ی بسته تجربه های کوچک، قابلیت رشد نایافته رهایی پیدا کنند و بخش مردانه ي انها را قوی تر كنيد بعد از آن است كه خیالتان از چند نسل بعد دخترانتان راحت میشود
#غزل_رحيمي
@adelehz
روباه :گلت کجاست؟
شازده کوچلو:رفت!
روباه :چرا؟
شازده کوچلو:چون گل من نبود.گل کس دیگه ای شده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
شازده کوچلو:رفت!
روباه :چرا؟
شازده کوچلو:چون گل من نبود.گل کس دیگه ای شده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
درشهری که میلیونها ادم در ان راه می روند ونفس میکشند زنده اند و زندگی میکنند غربت یعنی حتی یک نفر نباشد که دلت بخواهد حرفت رابشوند که حرفش را بشنوی .
برای غریب بودن حتما نباید اواره جایی دیگرباشی گاهی آدمیزاد درخانه خودش هم غریب است...گاهی ادم بین عزیزان خودش هم بیگانه است و این بدترین نوع غربت است.
#عادله_زمانی
@adelehz
برای غریب بودن حتما نباید اواره جایی دیگرباشی گاهی آدمیزاد درخانه خودش هم غریب است...گاهی ادم بین عزیزان خودش هم بیگانه است و این بدترین نوع غربت است.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من مردم واسه این دوتا😍😍😍
@adelehz
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
امید - WwW.Teh-dl.IR – WwW.Teh-dl.IR
بی بهانه ...
برای مادرم که
عاشق این آهنگه
برای اینکه لبخند بیاد روی صورت زیباش❤️
خداوند حافظ مادران درقید حیات و امرزنده مادران رفته باشد...
@adelehz
برای مادرم که
عاشق این آهنگه
برای اینکه لبخند بیاد روی صورت زیباش❤️
خداوند حافظ مادران درقید حیات و امرزنده مادران رفته باشد...
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
کاش دویست سال زودتر بدنیا می آمدیم توتاجرجوانی بودی که با کاروانت ازاین شهربه ان شهر درسفربودی ومن دخترک کولی یک شهر دور که تورا پایبند شهرم میکردم کاش دویست سال زودتر بدنیا آمده بودیم .
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنده خدا گفت آخرش که چی من که باید بمیرم بذار حداقل قلیونمو بکشم😐😁
@adelehz
@adelehz
گفتند خوشبختی را بخوان؟
گفتم دوستی که داشته باشیش و حضورش همچون پنجره ای باشد میان دیوار سنگی و سیاه یک قلعه متروکه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
گفتم دوستی که داشته باشیش و حضورش همچون پنجره ای باشد میان دیوار سنگی و سیاه یک قلعه متروکه ...
#عادله_زمانی
@adelehz