"زنی که‌گم کردم "
4.45K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
نترسید از اینکه دختر بچه هایتان زمین بخورند،اجازه دهید گریه کنند اما دوباره بایستند.
بزرگ ‌تر که شدند گاهی از آن‌ها بخواهید نان بخرند، حتی یک بار شده در صف بایستند.
مطمئن باشید به کسی در صف نانوایی تجاوز نمی‌کنند
مطمئن باشید حرف در و همسایه که بگویند:" مرد نداشتند در خانه؟ " به پشیزی نمی‌ارزد.

همانقدر که آنها را برای آشپزی تشویق می‌کنید برای تعمیر قفل اتاق هم ترغیب کنید.
دخترهایتان را اگر کلاس رقص می‌فرستید یک دوره هم دفاع شخصی بفرستید و باور کنید اینها به معنای فمنیسم بودن نیست

دوره ای نیست که بخواهند زن‌ها در معدن کار کنند، دوران ما خطرناک ‌تر از این حرف‌هاست.

این‌ها را گفتم که دخترهایتان منتظر کسی نباشند که مثل پدرهایشان برایشان نان بیاورد!که دنبال مردی مثل پدرهایشان در اینستاگرام و تلگرام نگردند.

اینها را گفتم که دخترهایتان باور کنند می‌توانند روی پای خودشان بایستند!که بدانند این روزها "جیگرم" به اندازه "ضعیفه" پنجاه سال پیش فحش است.

به دخترهایتان بگویید هیچ خرس پشمی و هیچ دسته گل رزی به اندازه زحمت چندین و چندساله بزرگ کردنشان نمی‌ارزد.

به آنها بگویید ازدواج، تنها هویت آنها نیست،از دخترهایتان بخواهید برای به دست آوردن خواسته‌هایشان کار كنند.یادشان بیاورید در دوره ای که خواستگارها پدرزن پولدار می‌خواهند یا زن پولساز، باید سعی کنند خودشان شوهر خوبی باشند!

به دخترهایتان اجازه بدهید زمین بخورند و دوباره بایستند.به دخترانتان اعتماد کنید و آنان را به تجربه های بزرگ دعوت کنید بگذارید از حلقه ی بسته تجربه های کوچک، قابلیت رشد نایافته رهایی پیدا کنند و بخش مردانه ي انها را قوی تر كنيد بعد از آن است كه خیالتان از چند نسل بعد دخترانتان راحت میشود

#غزل_رحيمي
@adelehz
شوخیه مگه؟
والله😒😁
@adelehz
روباه :گلت کجاست؟
شازده کوچلو:رفت!
روباه :چرا؟
شازده کوچلو:چون گل من نبود.گل کس دیگه ای شده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
درشهری که میلیونها ادم در ان راه می روند ونفس میکشند زنده اند و زندگی میکنند غربت یعنی حتی یک نفر نباشد که دلت بخواهد حرفت رابشوند که حرفش را بشنوی .
برای غریب بودن حتما نباید اواره جایی دیگرباشی گاهی آدمیزاد درخانه خودش هم غریب است...گاهی ادم بین عزیزان خودش هم بیگانه است و این بدترین نوع غربت است.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر قدرت خوشحال کردن کسی را داری پس انجامش بده ...
جهان به بیشتر از اینها نیازدارد.
@adelehz
صرفا جهت اب انداختن دهان😇
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من مردم واسه این دوتا😍😍😍
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
امید - WwW.Teh-dl.IR – WwW.Teh-dl.IR
بی بهانه ...
برای مادرم که
عاشق این آهنگه
برای اینکه لبخند بیاد روی صورت زیباش❤️
خداوند حافظ مادران درقید حیات و امرزنده مادران رفته باشد...
@adelehz
شبتون حسابی خوشگل
حسابی اروم 🌙🙏
@adelehz
من جنس ضعیف نیستم من فقط وقتی چشمم به چشمانت می افتد نمی توانم قوی بمانم ....
#عادله_زمانی
@adelehz
کاش دویست سال زودتر بدنیا می آمدیم توتاجرجوانی بودی که با کاروانت ازاین شهربه ان شهر درسفربودی ومن دخترک کولی یک شهر دور که تورا پایبند شهرم میکردم کاش دویست سال زودتر بدنیا آمده بودیم .
#عادله_زمانی
همین قدر ساده
همین قدر دلچسب
همین قدر باصفا
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
بنده خدا گفت آخرش که چی من که باید بمیرم بذار حداقل قلیونمو بکشم😐😁
@adelehz
گفتند خوشبختی را بخوان؟
گفتم دوستی که داشته باشیش و حضورش همچون پنجره ای باشد میان دیوار سنگی و سیاه یک قلعه متروکه ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
هر صبح بوے تو میدهد پیرهنم !
بس ڪه تمام شب تنگ در
آغوش گرفتہ ام
خیالت را ...

صبح بخیر❤️

@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM