قدر دلی که برایتان میطپد را بدانید.داشتن این دل یحتمل ثواب کاریست خیر که در زندگیتان انجام داده اید نصیب هرکس نمی شود.
@adelehz
@adelehz
خدای مهربانم
دلم را از حسرت کینه غصه خالی بگردان ...همین کافیست
برای خوشبختی همین ها را اگر ازمن کم کنی و خودت را به من اضافه کافیست
شب خوش
@adelehz
دلم را از حسرت کینه غصه خالی بگردان ...همین کافیست
برای خوشبختی همین ها را اگر ازمن کم کنی و خودت را به من اضافه کافیست
شب خوش
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح یعنی یک روز دیگر
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
خوشبختی انواع گوناگون دارد ولی از مهمترین انواعش این است که تو علت خنده ی کسی باشی ...
شاید این جالب ترین نوع خوشبختی باشد.
@adelehz
شاید این جالب ترین نوع خوشبختی باشد.
@adelehz
در اخرین روزهایی که پاییز مهلت نفس کشیدن دارد ...پاییز هنوز زیباست مثل پاییز باشید با انکه می دانید می روید همچنان زیبا ادامه دهید.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ناهار_تایم
اینا غذاها و نوشیدنی های ترکیه اس.😐🤤
بیخود نیست سلطان سلیمان یه حرمسرا دختر خوشگل داشت.همینارو میخورد توانایی های بالقوه اش می رفت بالا😐
@adelehz
اینا غذاها و نوشیدنی های ترکیه اس.😐🤤
بیخود نیست سلطان سلیمان یه حرمسرا دختر خوشگل داشت.همینارو میخورد توانایی های بالقوه اش می رفت بالا😐
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بعضی کافه ها
چقدر خوبند!
هر میزش پر از خاطره است.
هر منویش پراز کلنجارهای عاشقانه سر انتخاب نوشیدنی ست..
هرصندلیش پر از صاف بشین .
نه میخواهم بتو نزدیکتر باشم ست..
بعضی کافها بدجور خوبند
@adelehz
چقدر خوبند!
هر میزش پر از خاطره است.
هر منویش پراز کلنجارهای عاشقانه سر انتخاب نوشیدنی ست..
هرصندلیش پر از صاف بشین .
نه میخواهم بتو نزدیکتر باشم ست..
بعضی کافها بدجور خوبند
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
سالها بعد از من
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
@adelehz
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
@adelehz
آدمهای منتظر مظلومترین ادمهای دنیاهستند.خصوصاانهایی که هیچکس پایان بخش انتظارشان نیست .درهاوجاده هابرای آنهاکه منتظر کسی هستند مقدسند.دری که روزی بازشودوجاده ای که روزی مسافر داشته باشد.
#عادله_زمانی
#عادله_زمانی
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
ازقدیم گفته اند خواب خواب می اورد من اما میخوابم به این نیت که شاید خواب تورا بیاورد...
#عادله_زمانی
شب زیبا❤️
@adelehz
#عادله_زمانی
شب زیبا❤️
@adelehz
نترسید از اینکه دختر بچه هایتان زمین بخورند،اجازه دهید گریه کنند اما دوباره بایستند.
بزرگ تر که شدند گاهی از آنها بخواهید نان بخرند، حتی یک بار شده در صف بایستند.
مطمئن باشید به کسی در صف نانوایی تجاوز نمیکنند
مطمئن باشید حرف در و همسایه که بگویند:" مرد نداشتند در خانه؟ " به پشیزی نمیارزد.
همانقدر که آنها را برای آشپزی تشویق میکنید برای تعمیر قفل اتاق هم ترغیب کنید.
دخترهایتان را اگر کلاس رقص میفرستید یک دوره هم دفاع شخصی بفرستید و باور کنید اینها به معنای فمنیسم بودن نیست
دوره ای نیست که بخواهند زنها در معدن کار کنند، دوران ما خطرناک تر از این حرفهاست.
اینها را گفتم که دخترهایتان منتظر کسی نباشند که مثل پدرهایشان برایشان نان بیاورد!که دنبال مردی مثل پدرهایشان در اینستاگرام و تلگرام نگردند.
اینها را گفتم که دخترهایتان باور کنند میتوانند روی پای خودشان بایستند!که بدانند این روزها "جیگرم" به اندازه "ضعیفه" پنجاه سال پیش فحش است.
به دخترهایتان بگویید هیچ خرس پشمی و هیچ دسته گل رزی به اندازه زحمت چندین و چندساله بزرگ کردنشان نمیارزد.
به آنها بگویید ازدواج، تنها هویت آنها نیست،از دخترهایتان بخواهید برای به دست آوردن خواستههایشان کار كنند.یادشان بیاورید در دوره ای که خواستگارها پدرزن پولدار میخواهند یا زن پولساز، باید سعی کنند خودشان شوهر خوبی باشند!
به دخترهایتان اجازه بدهید زمین بخورند و دوباره بایستند.به دخترانتان اعتماد کنید و آنان را به تجربه های بزرگ دعوت کنید بگذارید از حلقه ی بسته تجربه های کوچک، قابلیت رشد نایافته رهایی پیدا کنند و بخش مردانه ي انها را قوی تر كنيد بعد از آن است كه خیالتان از چند نسل بعد دخترانتان راحت میشود
#غزل_رحيمي
@adelehz
بزرگ تر که شدند گاهی از آنها بخواهید نان بخرند، حتی یک بار شده در صف بایستند.
مطمئن باشید به کسی در صف نانوایی تجاوز نمیکنند
مطمئن باشید حرف در و همسایه که بگویند:" مرد نداشتند در خانه؟ " به پشیزی نمیارزد.
همانقدر که آنها را برای آشپزی تشویق میکنید برای تعمیر قفل اتاق هم ترغیب کنید.
دخترهایتان را اگر کلاس رقص میفرستید یک دوره هم دفاع شخصی بفرستید و باور کنید اینها به معنای فمنیسم بودن نیست
دوره ای نیست که بخواهند زنها در معدن کار کنند، دوران ما خطرناک تر از این حرفهاست.
اینها را گفتم که دخترهایتان منتظر کسی نباشند که مثل پدرهایشان برایشان نان بیاورد!که دنبال مردی مثل پدرهایشان در اینستاگرام و تلگرام نگردند.
اینها را گفتم که دخترهایتان باور کنند میتوانند روی پای خودشان بایستند!که بدانند این روزها "جیگرم" به اندازه "ضعیفه" پنجاه سال پیش فحش است.
به دخترهایتان بگویید هیچ خرس پشمی و هیچ دسته گل رزی به اندازه زحمت چندین و چندساله بزرگ کردنشان نمیارزد.
به آنها بگویید ازدواج، تنها هویت آنها نیست،از دخترهایتان بخواهید برای به دست آوردن خواستههایشان کار كنند.یادشان بیاورید در دوره ای که خواستگارها پدرزن پولدار میخواهند یا زن پولساز، باید سعی کنند خودشان شوهر خوبی باشند!
به دخترهایتان اجازه بدهید زمین بخورند و دوباره بایستند.به دخترانتان اعتماد کنید و آنان را به تجربه های بزرگ دعوت کنید بگذارید از حلقه ی بسته تجربه های کوچک، قابلیت رشد نایافته رهایی پیدا کنند و بخش مردانه ي انها را قوی تر كنيد بعد از آن است كه خیالتان از چند نسل بعد دخترانتان راحت میشود
#غزل_رحيمي
@adelehz
روباه :گلت کجاست؟
شازده کوچلو:رفت!
روباه :چرا؟
شازده کوچلو:چون گل من نبود.گل کس دیگه ای شده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz
شازده کوچلو:رفت!
روباه :چرا؟
شازده کوچلو:چون گل من نبود.گل کس دیگه ای شده بود.
#عادله_زمانی
@adelehz