یک زن شاید بتواند مدتی عاشق یک مرد خوش قیافه پولدار شود اما تنها مردی که او میتواند عمری همراهش بماند مردی ست مهربان و عاشق
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
کودکی از پیرمردی پرسید چه وقت میفهمم بزرگ شده ام.
پیرمرد گفت زمانی که دیگر براحتی نتوانی بخندی هرچیزی شادت نکند و خوابت دیگر بی دغدغه و ارام نباشد ..
@adelehz
پیرمرد گفت زمانی که دیگر براحتی نتوانی بخندی هرچیزی شادت نکند و خوابت دیگر بی دغدغه و ارام نباشد ..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی عصر پاییز از خواب بیدارمیشی .نمیفهمی صبحه ..شبه...خونه ای ...بیرونی ...اصن هیچی
@adelehz
@adelehz
به اندازه یک استکان چای وقت دارم
وبه اندازه دیدن یک دوست حرف
در یک عصر پاییزی دوست وچای چه میچسبد...
@adelehz
وبه اندازه دیدن یک دوست حرف
در یک عصر پاییزی دوست وچای چه میچسبد...
@adelehz
قدر دلی که برایتان میطپد را بدانید.داشتن این دل یحتمل ثواب کاریست خیر که در زندگیتان انجام داده اید نصیب هرکس نمی شود.
@adelehz
@adelehz
خدای مهربانم
دلم را از حسرت کینه غصه خالی بگردان ...همین کافیست
برای خوشبختی همین ها را اگر ازمن کم کنی و خودت را به من اضافه کافیست
شب خوش
@adelehz
دلم را از حسرت کینه غصه خالی بگردان ...همین کافیست
برای خوشبختی همین ها را اگر ازمن کم کنی و خودت را به من اضافه کافیست
شب خوش
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح یعنی یک روز دیگر
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
خوشبختی انواع گوناگون دارد ولی از مهمترین انواعش این است که تو علت خنده ی کسی باشی ...
شاید این جالب ترین نوع خوشبختی باشد.
@adelehz
شاید این جالب ترین نوع خوشبختی باشد.
@adelehz
در اخرین روزهایی که پاییز مهلت نفس کشیدن دارد ...پاییز هنوز زیباست مثل پاییز باشید با انکه می دانید می روید همچنان زیبا ادامه دهید.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ناهار_تایم
اینا غذاها و نوشیدنی های ترکیه اس.😐🤤
بیخود نیست سلطان سلیمان یه حرمسرا دختر خوشگل داشت.همینارو میخورد توانایی های بالقوه اش می رفت بالا😐
@adelehz
اینا غذاها و نوشیدنی های ترکیه اس.😐🤤
بیخود نیست سلطان سلیمان یه حرمسرا دختر خوشگل داشت.همینارو میخورد توانایی های بالقوه اش می رفت بالا😐
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بعضی کافه ها
چقدر خوبند!
هر میزش پر از خاطره است.
هر منویش پراز کلنجارهای عاشقانه سر انتخاب نوشیدنی ست..
هرصندلیش پر از صاف بشین .
نه میخواهم بتو نزدیکتر باشم ست..
بعضی کافها بدجور خوبند
@adelehz
چقدر خوبند!
هر میزش پر از خاطره است.
هر منویش پراز کلنجارهای عاشقانه سر انتخاب نوشیدنی ست..
هرصندلیش پر از صاف بشین .
نه میخواهم بتو نزدیکتر باشم ست..
بعضی کافها بدجور خوبند
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
سالها بعد از من
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
@adelehz
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
@adelehz