"زنی که‌گم کردم "
4.44K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
شد وقت آنکه مرغ سحر نغمه سر کند
گل با نسیم صبح‌، سر از خواب برکند

صبح به خیر و برکت❤️
@adelehz
صبحونه انگلیسی
🥟🍩🍪🍫🥓🥞🍖
@adelehz
یک زن شاید بتواند مدتی عاشق یک مرد خوش قیافه پولدار شود اما تنها مردی که او میتواند عمری همراهش بماند مردی ست مهربان و عاشق
#عادله_زمانی
@adelehz
کودکی از پیرمردی پرسید چه وقت میفهمم بزرگ شده ام.
پیرمرد گفت زمانی که دیگر براحتی نتوانی بخندی هرچیزی شادت نکند و خوابت دیگر بی دغدغه و ارام نباشد ..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی عصر پاییز از خواب بیدارمیشی .نمیفهمی صبحه ..شبه...خونه ای ...بیرونی ...اصن هیچی
@adelehz
به اندازه یک استکان چای وقت دارم
وبه اندازه دیدن یک دوست حرف
در یک عصر پاییزی دوست وچای چه میچسبد...
@adelehz
هیچ چیز نباید مانع ما خانم ها بشه
حتی زلزله😏
مگه نه عسلا؟😍😊
@adelehz
قدر دلی که برایتان میطپد را بدانید.داشتن این دل یحتمل ثواب کاریست خیر که در زندگیتان انجام داده اید نصیب هرکس نمی شود.
@adelehz
این یک دو دَم،
که مهلت دیدار ممکن است
دریاب کار ما،
که نه پیداست کار عمر...

حافظ
@adelehz
خدای مهربانم
دلم را از حسرت کینه غصه خالی بگردان ...همین کافیست
برای خوشبختی همین ها را اگر ازمن کم کنی و خودت را به من اضافه کافیست
شب خوش
@adelehz
صبح یعنی یک روز دیگر
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
خوشبختی انواع گوناگون دارد ولی از مهمترین انواعش این است که تو علت خنده ی کسی باشی ...
شاید این جالب ترین نوع خوشبختی باشد.
@adelehz
در اخرین روزهایی که پاییز مهلت نفس کشیدن دارد ...پاییز هنوز زیباست مثل پاییز باشید با انکه می دانید می روید همچنان زیبا ادامه دهید.
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ناهار_تایم
اینا غذاها و نوشیدنی های ترکیه اس.😐🤤
بیخود نیست سلطان سلیمان یه حرمسرا دختر خوشگل داشت.همینارو میخورد توانایی های بالقوه اش می رفت بالا😐
@adelehz
بعضی کافه ها
چقدر خوبند!
هر میزش پر از خاطره است.
هر منویش پراز کلنجارهای عاشقانه سر انتخاب نوشیدنی ست..
هرصندلیش پر از صاف بشین .
نه میخواهم بتو نزدیکتر باشم ست..
بعضی کافها بدجور خوبند
@adelehz
سالها بعد از من
نه ماشینم باقی میماند.
نه ساعت طلایم
ونه خانه چند صد میلیونی ام..
سالها بعد از رفتنم فقط ازمن
یک قصه باقی میماند
وچه بهتر که قصه مهربانی ام باشد
نه دل آزاریم...
@adelehz
آنرا که وفا نیست
ز عالم کـــم باد

#مولوی

@adelehz
رویای مشترک همه دخترها به روایت تصویر👠👢👡👝👜👛
@adelehz