"زنی کهگم کردم "
ریزعلی خواجوی درگذشت . خداحافظ نوستالژی فداکارانه کودکی مان... به خدا میسپاریمت... @adelehz
درسش از کتابها حذف شده بود.
حالا هم خودش فوت شد.
ما نسلی بودیم که نوستالژی هامون پیش چشم خودمون ازبین رفتند.
@adelehz
حالا هم خودش فوت شد.
ما نسلی بودیم که نوستالژی هامون پیش چشم خودمون ازبین رفتند.
@adelehz
یک زن شاید بتواند مدتی عاشق یک مرد خوش قیافه پولدار شود اما تنها مردی که او میتواند عمری همراهش بماند مردی ست مهربان و عاشق
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
کودکی از پیرمردی پرسید چه وقت میفهمم بزرگ شده ام.
پیرمرد گفت زمانی که دیگر براحتی نتوانی بخندی هرچیزی شادت نکند و خوابت دیگر بی دغدغه و ارام نباشد ..
@adelehz
پیرمرد گفت زمانی که دیگر براحتی نتوانی بخندی هرچیزی شادت نکند و خوابت دیگر بی دغدغه و ارام نباشد ..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی عصر پاییز از خواب بیدارمیشی .نمیفهمی صبحه ..شبه...خونه ای ...بیرونی ...اصن هیچی
@adelehz
@adelehz
به اندازه یک استکان چای وقت دارم
وبه اندازه دیدن یک دوست حرف
در یک عصر پاییزی دوست وچای چه میچسبد...
@adelehz
وبه اندازه دیدن یک دوست حرف
در یک عصر پاییزی دوست وچای چه میچسبد...
@adelehz
قدر دلی که برایتان میطپد را بدانید.داشتن این دل یحتمل ثواب کاریست خیر که در زندگیتان انجام داده اید نصیب هرکس نمی شود.
@adelehz
@adelehz
خدای مهربانم
دلم را از حسرت کینه غصه خالی بگردان ...همین کافیست
برای خوشبختی همین ها را اگر ازمن کم کنی و خودت را به من اضافه کافیست
شب خوش
@adelehz
دلم را از حسرت کینه غصه خالی بگردان ...همین کافیست
برای خوشبختی همین ها را اگر ازمن کم کنی و خودت را به من اضافه کافیست
شب خوش
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح یعنی یک روز دیگر
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
خوشبختی انواع گوناگون دارد ولی از مهمترین انواعش این است که تو علت خنده ی کسی باشی ...
شاید این جالب ترین نوع خوشبختی باشد.
@adelehz
شاید این جالب ترین نوع خوشبختی باشد.
@adelehz
در اخرین روزهایی که پاییز مهلت نفس کشیدن دارد ...پاییز هنوز زیباست مثل پاییز باشید با انکه می دانید می روید همچنان زیبا ادامه دهید.
@adelehz
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
#ناهار_تایم
اینا غذاها و نوشیدنی های ترکیه اس.😐🤤
بیخود نیست سلطان سلیمان یه حرمسرا دختر خوشگل داشت.همینارو میخورد توانایی های بالقوه اش می رفت بالا😐
@adelehz
اینا غذاها و نوشیدنی های ترکیه اس.😐🤤
بیخود نیست سلطان سلیمان یه حرمسرا دختر خوشگل داشت.همینارو میخورد توانایی های بالقوه اش می رفت بالا😐
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
بعضی کافه ها
چقدر خوبند!
هر میزش پر از خاطره است.
هر منویش پراز کلنجارهای عاشقانه سر انتخاب نوشیدنی ست..
هرصندلیش پر از صاف بشین .
نه میخواهم بتو نزدیکتر باشم ست..
بعضی کافها بدجور خوبند
@adelehz
چقدر خوبند!
هر میزش پر از خاطره است.
هر منویش پراز کلنجارهای عاشقانه سر انتخاب نوشیدنی ست..
هرصندلیش پر از صاف بشین .
نه میخواهم بتو نزدیکتر باشم ست..
بعضی کافها بدجور خوبند
@adelehz