در زندگی بعدی
کاش روحی باشم اسیر میان کاشی های یک معمار شرقی ..
که پیام اور عشق است وشرق
جایی که خورشید زودتر ازهمه عالم درآن تابیدن را شروع می کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
کاش روحی باشم اسیر میان کاشی های یک معمار شرقی ..
که پیام اور عشق است وشرق
جایی که خورشید زودتر ازهمه عالم درآن تابیدن را شروع می کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادر ،مادر است
جنسش مهر است وعشق
حیوان باشد یا آدمیزاد فرق نمی کند.
بهشت زیرپای مادرها نمی ماند چون مادرها خودبهشت هستند.
@adelehz
جنسش مهر است وعشق
حیوان باشد یا آدمیزاد فرق نمی کند.
بهشت زیرپای مادرها نمی ماند چون مادرها خودبهشت هستند.
@adelehz
ادم گاهی دلش برای یک نفر عجیب تنگ میشود.دلش برای خود او که نه برای حس خوبی که بااو داشته تنگ میشود.بعد یادش می افتد که بارها دلتنگ شده وبعد ازدلتنگی پشیمان این است که دلش را لای دستش محکم میفشارد چشمانش را میبندد.وبه زندگی عادی برمیگردد..ادمیزاد بعد ازاینکه شروع میکند به فراموش کردن کسی ..تا مدتها این حال را دارد این دلتنگی های ناگهانی و زودگذر...مثل کسی که یک بار غرق شده و تا مدتها گهگاهی هوای دریا به سرش میزند و کلافه اش میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ریزعلی خواجوی درگذشت . خداحافظ نوستالژی فداکارانه کودکی مان... به خدا میسپاریمت... @adelehz
درسش از کتابها حذف شده بود.
حالا هم خودش فوت شد.
ما نسلی بودیم که نوستالژی هامون پیش چشم خودمون ازبین رفتند.
@adelehz
حالا هم خودش فوت شد.
ما نسلی بودیم که نوستالژی هامون پیش چشم خودمون ازبین رفتند.
@adelehz
یک زن شاید بتواند مدتی عاشق یک مرد خوش قیافه پولدار شود اما تنها مردی که او میتواند عمری همراهش بماند مردی ست مهربان و عاشق
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
کودکی از پیرمردی پرسید چه وقت میفهمم بزرگ شده ام.
پیرمرد گفت زمانی که دیگر براحتی نتوانی بخندی هرچیزی شادت نکند و خوابت دیگر بی دغدغه و ارام نباشد ..
@adelehz
پیرمرد گفت زمانی که دیگر براحتی نتوانی بخندی هرچیزی شادت نکند و خوابت دیگر بی دغدغه و ارام نباشد ..
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی عصر پاییز از خواب بیدارمیشی .نمیفهمی صبحه ..شبه...خونه ای ...بیرونی ...اصن هیچی
@adelehz
@adelehz
به اندازه یک استکان چای وقت دارم
وبه اندازه دیدن یک دوست حرف
در یک عصر پاییزی دوست وچای چه میچسبد...
@adelehz
وبه اندازه دیدن یک دوست حرف
در یک عصر پاییزی دوست وچای چه میچسبد...
@adelehz
قدر دلی که برایتان میطپد را بدانید.داشتن این دل یحتمل ثواب کاریست خیر که در زندگیتان انجام داده اید نصیب هرکس نمی شود.
@adelehz
@adelehz
خدای مهربانم
دلم را از حسرت کینه غصه خالی بگردان ...همین کافیست
برای خوشبختی همین ها را اگر ازمن کم کنی و خودت را به من اضافه کافیست
شب خوش
@adelehz
دلم را از حسرت کینه غصه خالی بگردان ...همین کافیست
برای خوشبختی همین ها را اگر ازمن کم کنی و خودت را به من اضافه کافیست
شب خوش
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح یعنی یک روز دیگر
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz
فرصت رسیدن به رویاهایت را داری
پس گامت را محکم بردار👣
صبح به خیر 😍
به امید خدا باشید😍
@adelehz