برگترین حسرت آدمی نه حسرت دارایی ست نه حسرت قدرت نه حسرت از دست دادن شغل و خانه و...بزرگترین حسرت آدمی رفتن به سراغ عزیزانش است وقتی دیگرخیلی دیرشده.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
خانمی این عکس رو گذاشته و نوشته تاثیر پیشرفت الزایمر بر توانایی قلاب بافی مادرم
خیلی زود داشته هامون و از دست میدیم.
@adelehz
خیلی زود داشته هامون و از دست میدیم.
@adelehz
اکثر عشق ها اشتباهند.و اکثر ما آدمهای خطاکار،تااینجای کار همه چیز عادی ست.اما چرا وقتی به اشتباهمان فکر میکنیم لبخند میزنیم.شاید چون عشق اشتباه شیرینی ست
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
وقتی از عالم وادم دلخوری ولی یهو ان دلبر سیمین بر وارد میشود😁😊
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
صبح است کنون بیا که آواز کنیم
یک روز دگر به عشق ، آغاز کنیم
برخیز و بیا که غم فراموش شود
در اوج صفا و مهر ، پرواز کنیم
@adelehz
یک روز دگر به عشق ، آغاز کنیم
برخیز و بیا که غم فراموش شود
در اوج صفا و مهر ، پرواز کنیم
@adelehz
در زندگی بعدی
کاش روحی باشم اسیر میان کاشی های یک معمار شرقی ..
که پیام اور عشق است وشرق
جایی که خورشید زودتر ازهمه عالم درآن تابیدن را شروع می کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
کاش روحی باشم اسیر میان کاشی های یک معمار شرقی ..
که پیام اور عشق است وشرق
جایی که خورشید زودتر ازهمه عالم درآن تابیدن را شروع می کند.
#عادله_زمانی
@adelehz
مادر ،مادر است
جنسش مهر است وعشق
حیوان باشد یا آدمیزاد فرق نمی کند.
بهشت زیرپای مادرها نمی ماند چون مادرها خودبهشت هستند.
@adelehz
جنسش مهر است وعشق
حیوان باشد یا آدمیزاد فرق نمی کند.
بهشت زیرپای مادرها نمی ماند چون مادرها خودبهشت هستند.
@adelehz
ادم گاهی دلش برای یک نفر عجیب تنگ میشود.دلش برای خود او که نه برای حس خوبی که بااو داشته تنگ میشود.بعد یادش می افتد که بارها دلتنگ شده وبعد ازدلتنگی پشیمان این است که دلش را لای دستش محکم میفشارد چشمانش را میبندد.وبه زندگی عادی برمیگردد..ادمیزاد بعد ازاینکه شروع میکند به فراموش کردن کسی ..تا مدتها این حال را دارد این دلتنگی های ناگهانی و زودگذر...مثل کسی که یک بار غرق شده و تا مدتها گهگاهی هوای دریا به سرش میزند و کلافه اش میکند.
#عادله_زمانی
@adelehz
#عادله_زمانی
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
ریزعلی خواجوی درگذشت . خداحافظ نوستالژی فداکارانه کودکی مان... به خدا میسپاریمت... @adelehz
درسش از کتابها حذف شده بود.
حالا هم خودش فوت شد.
ما نسلی بودیم که نوستالژی هامون پیش چشم خودمون ازبین رفتند.
@adelehz
حالا هم خودش فوت شد.
ما نسلی بودیم که نوستالژی هامون پیش چشم خودمون ازبین رفتند.
@adelehz