Nima Masiha - Saroumad Zemestoon
@wikimusic < ويكي موزيك
گل سرخ خورشید باز اومد و شب شد گریزون
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
- تنها زندگى مى كنى؟
+ نه، يادِ كسى با من است.
چه كسى مى تواند تنها زندگى كند؟
👤منيرو روانى پور
📚 کولی کنار آتش
@adelehz
+ نه، يادِ كسى با من است.
چه كسى مى تواند تنها زندگى كند؟
👤منيرو روانى پور
📚 کولی کنار آتش
@adelehz
دوست داشتن کسی که میدانی به او نمی رسی ونمیتوانی داشته باشیش مثل نوشیدن جام زهر است اما جرعه جرعه..
اولش هیچ تاثیری ندارد ولی کم کم وقتی داری خفه میشوی و میمیری میفهمی چه برسرت امده است
#عادله_زمانی
اولش هیچ تاثیری ندارد ولی کم کم وقتی داری خفه میشوی و میمیری میفهمی چه برسرت امده است
#عادله_زمانی
"زنی کهگم کردم "
انبار گردو یک موش توی نارمک تهران 😍😍 چقد گردو وای @adelehz
اعتراف میکنم بچه که بودم عاشق این کارتونهایی بودم که توش موش ها وسنجاب ها یه زندگی زیرزمینی زیرخاک داشتند.
همیشه فکر میکردم زیر خاک باغچه ماهم یه شهر زیرزمینی موش ها وجود داره😍😁
@adelehz
همیشه فکر میکردم زیر خاک باغچه ماهم یه شهر زیرزمینی موش ها وجود داره😍😁
@adelehz
مردها چه موجودات مظلومی هستند.نه شعری برایشان سروده میشود نه گلی برایشان خریده،حق اشک ریختن ندارند و هیچ وقت انگار نباید ناله کنند...مردان با تمام قوی بودنشان گاهی همان پسربچه بی دفاع 5ساله اند که بهترین همشاگردیش به او نارو زده و توپش را برده است.مردها به اندازه تمام اشک هایی که نمیتوانند بریزند گاهی دلتنگ میشوند واین دلتنگی با هزارها نخ سیگارهم انگار دود نمیشود برود به آسمان.
فهمیدن یک زن سخت است ولی فهمیدن یک مرد به مراتب سخت تر ..علتش واضح است زنان حرف میزنند از غم هایشان میگویند دلتنگی هایشان را لابلای موهایشان کوتاه میکنند و غصه هایشان را روی ناخن هایشان لاک میزنند.اما مردها ،برای این پسربچه های بالغ حرف زدن سخت است از دردهایشان گفتن سخت است این است که انها راه می روند گاهی سیگار میکشند و گاهی به یک نقطه خیره میشوند دنیای دلتنگی مردها خیلی خاکستری ست .خیلی
مردها را میتوان که دوست داشت نمیشود این پسر بچه های بازیگوش و مهربان را که گاهی بلد نیستند دوست داشتنشان را به چشم بکشند ،نمیشود که در زندگی نداشت.بخواهیم بپذیریم یا نه زندگی زنانه ی یک زن بدون وجود یک مرد ساکت است و بی هیاهو سرد است و یک نواخت ...هر زنی به مردی وسط روزمره های زندگیش نیاز دارد تا عطر غذایش...سرخی رژلبش..چیدمان گلهای باغچه و گلدانش بیش ازبیش به چشم بیاید.
مردها این پسربچه های بازیگوش سربه هوا را میتوان که دوست داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
فهمیدن یک زن سخت است ولی فهمیدن یک مرد به مراتب سخت تر ..علتش واضح است زنان حرف میزنند از غم هایشان میگویند دلتنگی هایشان را لابلای موهایشان کوتاه میکنند و غصه هایشان را روی ناخن هایشان لاک میزنند.اما مردها ،برای این پسربچه های بالغ حرف زدن سخت است از دردهایشان گفتن سخت است این است که انها راه می روند گاهی سیگار میکشند و گاهی به یک نقطه خیره میشوند دنیای دلتنگی مردها خیلی خاکستری ست .خیلی
مردها را میتوان که دوست داشت نمیشود این پسر بچه های بازیگوش و مهربان را که گاهی بلد نیستند دوست داشتنشان را به چشم بکشند ،نمیشود که در زندگی نداشت.بخواهیم بپذیریم یا نه زندگی زنانه ی یک زن بدون وجود یک مرد ساکت است و بی هیاهو سرد است و یک نواخت ...هر زنی به مردی وسط روزمره های زندگیش نیاز دارد تا عطر غذایش...سرخی رژلبش..چیدمان گلهای باغچه و گلدانش بیش ازبیش به چشم بیاید.
مردها این پسربچه های بازیگوش سربه هوا را میتوان که دوست داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "