"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
چقد این شعر و باحسرت میخوندم
فکر میکردم روستایی ها خیلی از مایی که توشهر بودیم خوشبخت ترند.
#نوستالژی
@adelehz
محبوبم
خانه حسی ست مشترک
بین من و تو
حتی اگر من این سوی دنیا باشم
وتو آن سو .
#عادله_زمانی
@adelehz
Nima Masiha - Saroumad Zemestoon
@wikimusic < ويكي موزيك
گل سرخ خورشید باز اومد و شب شد گریزون
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
از امروزت لذت ببر
دیروز رفته است
وقول فردا را نیز به کسی نداده اند.
صبح بخیر🌺
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
شنبه وسط هفته تون بخیر☺️😁
لبخند یادتون نره❤️
@adelehz
به خدا اعتماد کنید.
مانند گلی در سیاهی
حتی اگر نبینیدش عطرش
به شما می رسد.
@adelehz
- تنها زندگى مى كنى؟
+ نه، يادِ كسى با من است.
چه كسى مى تواند تنها زندگى كند؟

👤منيرو روانى پور
📚 کولی کنار آتش

@adelehz
دوست داشتن کسی که میدانی به او نمی رسی ونمیتوانی داشته باشیش مثل نوشیدن جام زهر است اما جرعه جرعه..
اولش هیچ تاثیری ندارد ولی کم کم وقتی داری خفه میشوی و میمیری میفهمی چه برسرت امده است
#عادله_زمانی
انبار گردو یک موش
توی نارمک تهران
😍😍
چقد گردو وای
@adelehz
"زنی که‌گم کردم "
انبار گردو یک موش توی نارمک تهران 😍😍 چقد گردو وای @adelehz
اعتراف میکنم بچه که بودم عاشق این کارتونهایی بودم که توش موش ها وسنجاب ها یه زندگی زیرزمینی زیرخاک داشتند.
همیشه فکر میکردم زیر خاک باغچه ماهم یه شهر زیرزمینی موش ها وجود داره😍😁
@adelehz
مردها چه موجودات مظلومی هستند.نه شعری برایشان سروده میشود نه گلی برایشان خریده،حق اشک ریختن ندارند و هیچ وقت انگار نباید ناله کنند...مردان با تمام قوی بودنشان گاهی همان پسربچه بی دفاع 5ساله اند که بهترین همشاگردیش به او نارو زده و توپش را برده است.مردها به اندازه تمام اشک هایی که نمیتوانند بریزند گاهی دلتنگ میشوند واین دلتنگی با هزارها نخ سیگارهم انگار دود نمیشود برود به آسمان.
فهمیدن یک زن سخت است ولی فهمیدن یک مرد به مراتب سخت تر ..علتش واضح است زنان حرف میزنند از غم هایشان میگویند دلتنگی هایشان را لابلای موهایشان کوتاه میکنند و غصه هایشان را روی ناخن هایشان لاک میزنند.اما مردها ،برای این پسربچه های بالغ حرف زدن سخت است از دردهایشان گفتن سخت است این است که انها راه می روند گاهی سیگار میکشند و گاهی به یک نقطه خیره میشوند دنیای دلتنگی مردها خیلی خاکستری ست .خیلی
مردها را میتوان که دوست داشت نمیشود این پسر بچه های بازیگوش و مهربان را که گاهی بلد نیستند دوست داشتنشان را به چشم بکشند ،نمیشود که در زندگی نداشت.بخواهیم بپذیریم یا نه زندگی زنانه ی یک زن بدون وجود یک مرد ساکت است و بی هیاهو سرد است و یک نواخت ...هر زنی به مردی وسط روزمره های زندگیش نیاز دارد تا عطر غذایش...سرخی رژلبش..چیدمان گلهای باغچه و گلدانش بیش ازبیش به چشم بیاید.
مردها این پسربچه های بازیگوش سربه هوا را میتوان که دوست داشت.
#عادله_زمانی
@adelehz
اگر شما ادمی هستید که فردی باپیام تان روزش ساخته می شود.
پس شما انسان خوشبختی هستید.
@adelehz
صبح شده
تو طلوع کرده ای
یا خورشید؟

@adelehz
از امروزت لذت ببر
دیروز رفته است
وقول فردا را نیز به کسی نداده اند.
صبح بخیر🌺
@adelehz
ای دوست
برایت آرزو میکنم
که در بن بست خوشبختی
تاابد اسیر
بمانی.
@adelehz
رفته‌ای از برِ ما
چشم‌به راهیم بیا...

#شمس_لنگرودی

@adelehz