25نوامبر روز جهانی منع خشونت علیه زنان.
هنوزهم در هرجامعه وکشوری این خشونت وجود دارد.ازهرنوع وبه شدت های مختلف
@adelehz
هنوزهم در هرجامعه وکشوری این خشونت وجود دارد.ازهرنوع وبه شدت های مختلف
@adelehz
"زنی کهگم کردم "
25نوامبر روز جهانی منع خشونت علیه زنان. هنوزهم در هرجامعه وکشوری این خشونت وجود دارد.ازهرنوع وبه شدت های مختلف @adelehz
خشونت علیه زنان در چهار دسته طبقه بندی می شود:
خشونت جسمی:شامل ازارهای جسمی،کتک زدن،قطع عضو ویا قتل
خشونت روانی:شامل توهین،تحقیر،تهدید،تهمت و حتی ازارهای زبانی .
خشونت جنسی:برقراری رابطه های جنسی پرخطر و یا خشن و مجبورساختن زن به برقراری رابطه جنسی برخلاف میل او
خشونت اقتصادی:محروم کردن زن از کارکردن دربیرون ازخانه،تامین نکردن وی ازنظر مالی و یا به زور اخذ کردن حقوق و پول شخصی وی
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
خشونت جسمی:شامل ازارهای جسمی،کتک زدن،قطع عضو ویا قتل
خشونت روانی:شامل توهین،تحقیر،تهدید،تهمت و حتی ازارهای زبانی .
خشونت جنسی:برقراری رابطه های جنسی پرخطر و یا خشن و مجبورساختن زن به برقراری رابطه جنسی برخلاف میل او
خشونت اقتصادی:محروم کردن زن از کارکردن دربیرون ازخانه،تامین نکردن وی ازنظر مالی و یا به زور اخذ کردن حقوق و پول شخصی وی
#عادله_زمانی
#روانشناسی
@adelehz
نه ایرادی ندارد.... بچگی کن... قهر کن ... اما
قسم بر کودکی هامان که ده تا دوستت دارم...
#سمیه_نادرنژاد
@adelehz
قسم بر کودکی هامان که ده تا دوستت دارم...
#سمیه_نادرنژاد
@adelehz
مرد زندگی اونه که با اینا بیاد خونه یه چای پر رنگم واسه خانومش بریزه😊☕️بگه بخور عزیزم جون بگیری اینقد تواین خونه کار کردی😊
@adelehz
@adelehz
حسرت زندگی دیگران را نخورید.ما نمیدانیم درون خانه آنها چه می گذرد!
@adelehz
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
چون سایه می گریزی وچون باد میروی
از این دلِ خراب غم آباد،میروی
دیوانه وار،آمده بودی ،ولی چرا؟
بیگانه وار،زین دلِ ناشاد،میروی؟
#علیرضا_نیکنژاد
@adelehz
از این دلِ خراب غم آباد،میروی
دیوانه وار،آمده بودی ،ولی چرا؟
بیگانه وار،زین دلِ ناشاد،میروی؟
#علیرضا_نیکنژاد
@adelehz
ناصر محمد خانی ازدواج کرد.
همسراول وی به قتل رسید.همسر دوم وی به جرم قتل همسراول او اعدام شد .اخیرا همسر صیغه ای او به جرم ربودن اومتهم شناخته شد .واینم چهارمی
ناصرالدین شاه دوران هستند ایشون
@adelehz
همسراول وی به قتل رسید.همسر دوم وی به جرم قتل همسراول او اعدام شد .اخیرا همسر صیغه ای او به جرم ربودن اومتهم شناخته شد .واینم چهارمی
ناصرالدین شاه دوران هستند ایشون
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
امشب به قصه ی دل من گوش میکنی
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت...
ولی تو کجا گوش میکنی.
#هوشنگ_ابتهاج
#شب_بخیر
@adelehz
فردا مرا چو قصه فراموش میکنی
این دُر همیشه در صدف روزگار نیست
میگویمت...
ولی تو کجا گوش میکنی.
#هوشنگ_ابتهاج
#شب_بخیر
@adelehz
دلم یک حس خوب میخواهد
ومیدانم که حس های خوب فروشی نیستند.خریدنی نیستند.مال جاهاو ادمهای مجلل الزاما نیستند.حس های خوب ساختنی هستند واگر در هرشرایط نه چندان ایده ال بتوانی بسازیش خوشبختی.
#عادله_زمانی
ومیدانم که حس های خوب فروشی نیستند.خریدنی نیستند.مال جاهاو ادمهای مجلل الزاما نیستند.حس های خوب ساختنی هستند واگر در هرشرایط نه چندان ایده ال بتوانی بسازیش خوشبختی.
#عادله_زمانی
صبح در دل هرکس با خندیدن آن کسی که دوستش دارد آغاز میشود.
هرکس خورشید خودش را دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح بخیر❤️
هرکس خورشید خودش را دارد..
#عادله_زمانی
@adelehz
صبح بخیر❤️