"زنی که‌گم کردم "
4.35K subscribers
10.4K photos
1.9K videos
11 files
464 links
برای نوشتن
که جهان از نوشتن زیباست
عادله زمانی
راه ارتباطی با من :
@Aydel70
Download Telegram
خانه تنها یک بنا وسازه نیست.
خانه یک احساس است
یک دلبستگی
یک دلگرمی
به همین جهت است که بسیاری ازآدمها جسما دریک خانه و روحا درخانه ای دیگر زندگی میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
خوشبختی درکنار ادمهای ایده آل و محشر پیدا نمی شود.خوشبختی کنارآدمی یافت میشود که معمولی ست ولی شمارا ایده آل دوست دارد.بین آنکه دوستش دارید و انکه دوستتان دارد دومی راانتخاب کنید.
#عادله_زمانی
@adele
جان به کف
خنده به لَب
شعله به دل
شور به سر

جان فدا در رهِ جانانه‌ی عشقیم هنوز

#مولانا
@adelehz
دوست داشتن یک موجود در این است که پیر شدن با او را بپذیریم.

📚کالیگولا
👤آلبرکامو

شب زیبا🌜🌘
@adelehz
بوی خوب پاییز همچنان در شهر پیچیده است.
هنوز هم برای زندگی
بهانه فراوان است.
@adelehz
در پاییز ادمهای تنها ،تنهاتر
و ادمهای عاشق ،عاشق تر می شوند.
پاییز فصل افزدون است ..گاهی به عشق می افزاید وگاهی به تنهایی
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
زن زیبا،زن موفق،زن خوش لباس و باهوش،زن هنرمند وبا کمالات همه خوبند.اما تنهازنی که هیچگاه ازاو سیر نمی شوی زن مهربان است.
مهر اگر با وجود زن عجین شود دنیا زیباترمیشود وگلها سرخ تر
#عادله_زمانی
@adelehz
ترک جان عزیز بتوان گفت
ترک یار عزیز نتوانیم

#سعدی

@adelehz
من به افتادنت شدیدا نیازمندم
اتفاق خوب زندگیم..
#عادله_زمانی
@adelehz
این روزها حال دهقان فداکار خوب نیست.😔
خوش به حالمان که بااین اسطوره ها بزرگ شدیم.
#نوستالژی
@adelehz
تصور کن سالها بعد یک عصر جمعه سرد پاییزی که باران ریز می بارد و هوا سرد شده است .توی خانه ات روی مبل راحتی ات نشسته ای ..پلیور عسلی کم رنگی به تن کرده ای همان رنگی که من میپسندیدم ..
و سخت در حال تماشای فیلمی کلاسیک هستی بخار قهوه کنار دستت بلند شده ..ان لحظه به همه چیز فکر میکنی بجز من ..
پسر کوچکت اسباب بازیش را می اورد تا درستش کنی با حوصله و لبخند از دستش میگیری،گلایه می کنی و میگویی چرا مرتب خرابش میکنی؟اگر اینقدر کهنه شده است چرا یکی دیگر از اسباب بازی هایت را برنمیداری؟وپسرت با سادگی میگوید چون دوستش دارم ...
همین یک جواب کوتاه کافی خواهد بود تا تو وسط روز تعطیلت بین یک ارامش خاص و دریک هوای بینظیر ناگهان یاد من بیوفتی و همه چیز برهم بریزد...
ان لحظه لابد خواهی فهمید که چرا من با وجود اینکه تو کامل نبودی بهترین نبودی خاص نبودی بازهم کنارخودم نگاهت میداشتم ...چون دوستت داشتم
شاید ان لحظه بازهم ازخود بپرسی که چرا زن درون اشپزخانه حالا من نیستم؟وجوابش ساده است چون دیگر دوستت نداشتم ...
پسرت به بازیش برخواهد گشت و تو ادامه فیلمت را خواهی دید قهوه ات سرد میشود وزندگی ادامه می یابد ...
#عادله_زمانی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM