مادر ببخش اگه به خاطر من خیلی چیزها رو از دست دادی...
جوونی و هیکل رو فرمت رو
هرچندتو هنوزم زیبا و بی مثالی
ممنونم ازت❤️
برای مادراتون بفرستید ..مادرها گاهی نیازدارند بدونند قدرشونو میدونیم
@adelehz
جوونی و هیکل رو فرمت رو
هرچندتو هنوزم زیبا و بی مثالی
ممنونم ازت❤️
برای مادراتون بفرستید ..مادرها گاهی نیازدارند بدونند قدرشونو میدونیم
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
من هرگز نمی گویم در هیچ لحظهای از این سفر دشوار، گرفتار ناامیدی نباید شد.
من میگویم: به امید بازگردیم، قبل از اینکه ناامیدی، نابودمان کند...
نادر ابراهیمی
@adelehz
من میگویم: به امید بازگردیم، قبل از اینکه ناامیدی، نابودمان کند...
نادر ابراهیمی
@adelehz
This media is not supported in your browser
VIEW IN TELEGRAM
اگرکسی رانداریم که با او فیلم ببینیم.
اگرکسی نیست که حاضر باشدساعتها درخیابانهای سرد با ما قدم بزند.
اگر کسی را نداریم که بین روزمرگی ها مارایادش نرفته باشد.
پس ما ادمهای تنهایی هستیم.
#عادله_زمانی
اگرکسی نیست که حاضر باشدساعتها درخیابانهای سرد با ما قدم بزند.
اگر کسی را نداریم که بین روزمرگی ها مارایادش نرفته باشد.
پس ما ادمهای تنهایی هستیم.
#عادله_زمانی
خانه تنها یک بنا وسازه نیست.
خانه یک احساس است
یک دلبستگی
یک دلگرمی
به همین جهت است که بسیاری ازآدمها جسما دریک خانه و روحا درخانه ای دیگر زندگی میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خانه یک احساس است
یک دلبستگی
یک دلگرمی
به همین جهت است که بسیاری ازآدمها جسما دریک خانه و روحا درخانه ای دیگر زندگی میکنند.
#عادله_زمانی
@adelehz
خوشبختی درکنار ادمهای ایده آل و محشر پیدا نمی شود.خوشبختی کنارآدمی یافت میشود که معمولی ست ولی شمارا ایده آل دوست دارد.بین آنکه دوستش دارید و انکه دوستتان دارد دومی راانتخاب کنید.
#عادله_زمانی
@adele
#عادله_زمانی
@adele
در پاییز ادمهای تنها ،تنهاتر
و ادمهای عاشق ،عاشق تر می شوند.
پاییز فصل افزدون است ..گاهی به عشق می افزاید وگاهی به تنهایی
#عادله_زمانی
@adelehz
و ادمهای عاشق ،عاشق تر می شوند.
پاییز فصل افزدون است ..گاهی به عشق می افزاید وگاهی به تنهایی
#عادله_زمانی
@adelehz
زن زیبا،زن موفق،زن خوش لباس و باهوش،زن هنرمند وبا کمالات همه خوبند.اما تنهازنی که هیچگاه ازاو سیر نمی شوی زن مهربان است.
مهر اگر با وجود زن عجین شود دنیا زیباترمیشود وگلها سرخ تر
#عادله_زمانی
@adelehz
مهر اگر با وجود زن عجین شود دنیا زیباترمیشود وگلها سرخ تر
#عادله_زمانی
@adelehz
Forwarded from "زنی کهگم کردم "
Forwarded from "زنی کهگم کردم "